Знам, че Амбърли е моя сестра.

465 51 3
                                    

Айзък нахълта в спалнята на Амбърли. Тя се стресна и стана от леглото си. Но щом видя, че е Айзък побесня.

Амбърли-  Какво си мислиш, че правиш? Защо нахълташ по този начин в стаята ми и то само по хавлия?

Айзък-  Вдигни си тениската!

Амбърли-  Моля? Ти нормален ли си? Влизаш в стаята ми като луд, а и искаш от мен да си сваля тениската.

Айзък-  Не искам да си сваляш тениската, а просто да я повдигнеш. Трябва да видя нещо.

Амбърли-  Ти чуваш ли се? Искал да види нещо. Довчера ме гонеше, казваше че не искаш да се доближавам до теб, искаше да седя далеч от теб, а сега искаш да си вдигна тениската за да видиш нещо. И какво по точно искаш да видиш? Виждал си ме гола, тялото ми не се е променило от последния път.

Айзък-  Покажи ми белега си, този който е на гърба ти!

Амбърли-  И защо да го направя?

Айзък-  Защото искам да го направиш. Хайде!

Амбърли-  Няма!

Айзък-  Хайде направи го, не искам да ставам груб.

Амбърли- Да ставаш груб? Да не би досега да се държа мило с мен? Върви си!

Айзък-  Не и преди да направиш, това което ти казах.

Амбърли-  Няма да правя нещо, което ти искаш от мен. Късно е, изморена съм, лягам си. Лека нощ!- отвърна и легна в леглото си, а Айзък я последва и след дълго боричкане, той взе надмощие и успя да укроти момичето, след което повдигна тениската й, така че да се открие белега й. След като получи, това което искаше я пусна и отдръпна.

Айзък- Благодаря за съдействието!

Амбърли-  Ти си луд, напълно луд- извика, малко преди той да излезе от стаята, след което се върна в своята, облече се и пак излезе, насочвайки се към кабинета на баща си. Знаеше, че макар и да е късно вечерта, той ще е там защото е работохолик.

Айзък- Ще ми дадеш ли логично обяснение на това, как така Амбърли и Лейла имат еднакъв родилен белег?

Майкъл Х. -  Това са глупости.

Айзък-  Нима? Що за човек е способен да открадне едното дете на жената, която обича и да го даде на сестра си? Всъщност леля ми знае ли чие дете е Лейла? Или и нея си излъгал?

Майкъл Х. - Всичко това са глупости. Надявам се, че няма да разкажеш тези небивалици на друг. Никой не би ти повярвал.

Айзък-  Така е, ти си изкусен лъжец, ще намериш начин да прикриеш гадостите си. Но не си мисли, че си спечелил, няма да оставя нещата така.
..

И наистина Айзък не остави баща му да си играе с живота на момичетата. Реши да вземе нещата в свой ръце. Щеше да направи днк тест. Затова взе по един косъм от всяка и сега му оставаше само да чака. Щом се прибра разбра, че тестът е готов и получи резултатите. Отвори плика и погледна написаното на листа. Тестът беше положителен, 99,99% съвместимост между Амбърли и Лейла. Изведнъж вратата на стаята се отвори и Айзък побърза да скрие листа под възглавницата.

Лейла-  Здравей! Бенджамин те чака долу, каза че ще ходите в болницата.

Айзък-  Да, бях забравил. Ще тръгвам, ти ще дойдеш ли?

Лейла-  Имам малко работа. По- късно ще дойда заедно с Ерика и Амбърли.

Айзък-  Добре, ще се видим по- късно.- каза и слезе по стълбите, а Лейла се върна обратно в спалнята му, защото видя, когато той скри листа. Взе го и научи истината. Научи, че има сестра близначка, и че това е Амбърли. Стъписа се, не можеше да повярва на очите си. Излезе от стаята на Айзък и отиде в тази на Амбърли, но нея я нямаше там. Слезе долу и то точно на време, когато тя се прибра. Загледа се в нея и щом приближи я прегърна. Сълзи се стекоха от очите й.

Амбърли-  Какво ти е? Добре ли си Лейла- попита, след като видя сълзите в очите й.

Ерика-  Момичета, Раян е излязъл от комата, събудил се е.

Амбърли-  Значи затова плачеш. Плачеш от радост.

Ерика-  Хайде да вървим в болницата!
...
Момичетата отидоха в болницата, където бяха и останалите от семейството. Лейла направи знак на Айзък и двамата излязоха отвън.

Лейла-  Знам истината. Знам, че Амбърли е моя сестра. Ти кога щеше да ни кажеш?

Айзък-  Научих го едва вчера. Имаш същия родилен белег като нейния. Ще разкажа всичко след 3 дни на Коледа. Ще се съберем цялото семейство и твойте родители ще са там. Ще разкрия всички игрички на баща ми.

Part of the family.. Onde histórias criam vida. Descubra agora