yeni bir sabaha uyandim ve günün ilk isi yine okula gitmem olacaktı ama ben hala yataktaydim , kalktım giyindim saçlarımı duzelttim çantamı alıp ciktim tam kapıyı açarken üst komusumuzun oğlu yong hwa karsimdaydi ne zmn görsem ilk günkü gibi kalbim çarpmaya başlıyordu sanki ama bir türlü de gidip kalbimi ona acamamistim . ayakkabılarını giydim ve beraber apartmandan çıktık ayni okula gidiyorduk ama benden 1. sınıf ustteydi . evin önünde servisi bekledik ...bekledik...ve bekledik onun yanımda olmasını hep seviyordum ama boyle suskun bir şekilde değildi ve sonunda servis geldi ve yollarımız ayrıldı ben önlerde bir yere o ise en arkadaydi ve hep boyle olmuştu . kulakligimi takip en çok sevdiğim şarkıyı açmış ve yola devam etmiştim...
okulun bahçesine girdik ve hwa bana görüşürüz diyip ayrılmıştı sıraya girdik
tören vardı arkadaşlarımın yanina geçip törenin bitmesini bekledik sonrada sınıfa girdik ilk dersiniz tarihi en çok sevdiğim ders bunun sebebi ise çok iyi ve şakacı bir hocamız olduğu için sonunda hocamız sınıfa girdi ve yaninda birisi vardı hic kimse bilmiyordu kim olduğunu bütün sınıf şaşkın gözlerle hocaya ve o çocuğa bakıyordu bagzilarin gözlerinde hayranlık vardı çünkü dış görünüşü iyiydi sonunda sinifimizdan biri kalkıp bi çocuğun kim olduğunu sordu adı kim woo bin'mis kendisini tanıttı ama ukela bir çocuk olduğu sözlerinden anlaşılıyordu ve maalesef ki sınıfta benim yanından başka bir yer bos değildi "neden ben .." ben bütün buları düşünürken yanina gelip oturdu onunla tanisamadim bile öküz çocuk ders ilerlerken bir kâğıt gonderdi "tanisamadigima memnun oldum" bu çocuk beni delirtmek için doğmuş olmalı !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~nefret~
Fanfictiononların aşkı nefretti nefret onların dunyalariydi ilk duyguları nefreti ve bu duygu onların dünyalarını değiştirdi