"Ségra tady máš obvaz!" Podal mi obvaz na mojí hruď.
"Dík!" Řekla jsem a vzala si obvaz na obvazání.
"Pořádně si je obmotej" řekl a já si obvázala prsa napevno. Když jsem si prsa obvázala, přešla jsem k jeho šatníku abych si vybrala něco z jeho věcí.
Jelikož jsem už měla 15 minut Luis mi oblečení vybral sám. Fajn takže mi vybral tričko Levi's a černé džíny. Hned jak jsem se oblíkla šla jsem na vlasy s kterými mi pomohl brácha.
Teď jsem se fakt cítila jako gay. To bylo nejhorší je mi v tom těsno. A hlavně smrdím potem. Ach jo...
"Na! Vem si moje nike" řekl mi Luis a já si je obula
"Jako fakt?," řekla jsem a koukla na boty ktere jsem měla velké.
"Však jsou mi malý" řekla jsem a ukázala jsem na jednu botu.
"To zvládneš, pojď" řekl a já se snažila nezakopnout. Když brácha vyšel z baráku zamknul za sebou. Jelikož jsme měli odvoz jeho kluka tak jsem se vůbec nemusela skrývat.
Jeho kluk nebyl hodnéj ani dost špatnéj. Jen prostě byl gay no. Postava střední, vlasy oříškové, oči hnědé. Zkrátka pěkný gayboy.
"Ahoj" pozdravil Luis i za mě protože Jasonovi se hned začal věnovat sám. Asi tak 10 minut jsem strávila koukáním na ně dva jak se cucají.
"Neměli by jsme už jet?" Řekla jsem a strčila mezi jejich rty můj malíček. No blé tak nechutný.
"Radši," odlepil se Jason od Luise a nastartoval a vyjel.
"Jsme tady!" Oznámil Jason a já vystoupila....
______________________________________
Ahuuj😊❤
Vítej u příběhu @můj tajný život😊
Doufám že se ti bude líbit❤
Právě mě napadlo!
Wut?
Terku něco napadlo?👽😱😂
Ano napadlo mě zavést insta účet😂😱Kde budou:
Informace o knížce
#TerkuleArmy💖
Screeny😊
A hlavně moje výzvy😊💖Omg!
Dobře jsem zase moc upovídaná 💖
Takže ahoj😊 u další kapči😊
ČTEŠ
Nová holka @Můj tajný život
RomanceNele je 15, žije s bráchou který je gay. Luis samozřejmě nemá na normální školu. Proto se Nela rozhodne že se bude vydávat za kluka. Kámoš od Luise se nečekaně zamiluje do Nely (toho klukaxd), a potom zjistí že to je holka. Luis se začne kvůli tomu...