Capitolul 5

704 33 22
                                    

Mâinile lui explorau pielea expusă. Mii de fiori îi cutreierau trupul. Partea incomodă dintre coapse se amplifica.

Își desfăcuse nasturii pantaloniilor, trase lenjeria intimă într-o parte, lăsând la iveală mădularul erect.

Puse mâinile pe genunchii fetei, obligând-o să-și deschidă coapsele.

- Vreau să-ți văd păsărica, iubito. Șoptise acesta.

- Te rog, lasă-mă! Zise fata, obosită.

- Îmi apariții mie! Zbieră Dave. Nu te las, să ți-o tragi cu el, târfo. Copilul e al meu, tu ești a mea, voi îmi aparține-ți mie!

- Nu sunt o porțiune de închiriat, Dave Black. Sunt un om! Țipă Isabel. Am suflet și rațiune! Nu vreau să fiu un cățeluș, ținut captiv într-o cușcă de aur.

Bărbatul nervos își înfipse dinții albi în pielea creolă a fetei, lăsând forma dinților imprimată.

Un mic icnet părăsi buzele femeii.

Buzele bărbatului își croiră drum spre decolteu micuț al cămășii albe. Cu mâinile libere îi desface rând pe rând nasturi o mică pată de culoare albă ieși din despicătură, sutienul.

O palmă mică și aspră, de la prea multă muncă, îi întoarse capul. În fața lui stă cea mai înfiorătoare creatură, mama.

- Ai cinci minute să părăsești această incintă, vei avea un ordin de restricție, dragul meu fiu. Șopti Tina cu respirația iregulată de la prea mult efort.

Dave, părăsi încăperea, aruncându-i o scurtă privire fetei.

- Ești bine? Întrebă, doamna Black. Nu-mi vine să cred ce copilul am crescut.

- Sunt bine, nu vă faceți griji. Zâmbi fata. Doamnă, am ceva să vă mărturisesc. Am...am rămas însărcinată.

- Pentru început, spune-mi pe nume. Numai vreau să mă tutuiești, nu sunt așa de bătrână. Iar acel bob micuț, ce crește în interiorul tău, va fi lumina casei.

- Nu ma judecați? Rosti Isa, începând să plângă. Nu mi-am păstrat puritatea pentru viitorul meu soț.

- Viitorul tău soț, ți-a luat puritatea. Stai liniștitã, drago, se va căsători cu sau fără voia sa. Nu-mi doresc ca primul meu nepot să fie un bastard, doar din cauza idiotului de tatsu. Acum, spune-mi, cu ce l-ai enervat de a reacționat așa?

- I-am confirmat o mică minciunicã. Am spus că vă invit la petrecerea mea de logodnă cu Lucas.

- Doamne, acum știu că nu e adoptat! Exclamă femeia. A moștenit până și temperamentul soțului meu. Știi cum se spune: "Îl ții nouă luni în burtă, iar el tot pe taică-su seamănă".

După ce spuse cele două fraze, Tina își făcuse cruce.

- Doamne feri, ca acest înger din burtica ta, să semene cu tatăl său.

- Doamne feri, ca acest înger din burtica ta, să semene cu tatăl său

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În drum spre casă, Dave își zărise foștii colegi de liceu. Fiecare ședea pe scaunul de plastic roșu, având câte o bere în mână.

- Lume nouă! Strigă unul. Ce faci, prietene? Am auzit că o arzi cu sărăntoaca satului.


Bărbatul încerca să-și stăpânească furia, nu voia să facă o scenă de față cu toată lumea. Își puse cel mai fals zâmbet și merse spre masă alcooliștilor.

- Eu nu-mi pierd demnitatea de bărbat, astfel, rosti Dave.

- Sincer, prietene, eu aș vrea-o pentru o tură. Nu mă înțelegeți greșit fata arată bine, însă sărăcia ei ne ține la distanță, rosti bețivul.

„ La fel și pumnul meu în gura voastră ", gândi Dave.

- Se zvonește că a rămas însărcinată cu doctorul chipeș. Al dracu, doctor! Ne fură toate puicuțele, spuse frustrat un alt bărbat.

- Am dus-o pe fiică-mea la un control, iar ea era să leșine când l-a văzut. Omul acela nu e atât de chipeș pe cât se spune.

Încheieturile se albiseră la cât strânse din pumn.

- Să închidem subiectul „Isa" și să ne vedem de berea noastră, rosti bărbatul încordat.

- Subiectul nostru trece prin fața noastră, zise primul bețiv. Păpușă, nu ai vrea să-ți folosești buzele și gura aceea pentru altceva, nu doar pentru trăcănit.

Isabel se oprii din vorbit cu doamna Black. Trecea pe lângă cârciuma lui Joe, locul tuturor bârfelor și noilor știri.

- Desigur, pot face altceva cu această gură. Se apropie de scaunul bețivului, își țugui buzele și lăsă un mic punct alb și umed pe fruntea lui.

Bărbatul furios prinde mâna fetei, o trage spre el, iar cu mâna liberă îi prinde ceafa și-i apleacă capul spre fața lui.

- Ai îndrăznit să scuipi acei microbi jegoși pe fața mea curată, ai idee cine sunt eu? Vărul primarului, curvo! Tu ai murdărit cu jegul tău pe cineva important.

Dave nervos se ridică dintr-o mișcare de pe scaun, pornește spre nenorocit, acesta fiind concertat spre conversația încinsă cu fata, îi aplică un pumn în tâmplă, o apucă repede pe Isa de mână, bețivul cade jos pe solul pietros.

- Nimeni, chiar nimeni, nu se atinge de femeia mea! Rosti printre dinți bărbatul. Dacă un nenorocit din echipa sau clanul vostru încearcă să o încolțească pe stradă, va avea de-a face cu mine și va putrezi în închisoare.

Tina privea toată scena fiind mândră de fiul său, în sfârșit a făcut alegerea potrivită. Simțea că această fată este aleasa lui.

Brunetă, ochi căprui, creolă, buze pline, corp bine proporționat și cel mai important lucru scundă și firavă. O inimă mare și un suflet bun într-o lume falsă și plină de minciuni.

- Acum sunt femeia ta! Se auzi țipătul Isabelei din depărtare. În toți acești ani nenorociți, în ochii tăi eram o curvă-materialistă și jegoasă.

- Eram un orb și un prost, rosti resemnat Dave. Nu suport stingerea altui bărbat pe pielea ta creolă, doar eu am voie să te ating și iubesc!

- Dar când m-ai atins fără voia mea, atunci mă iubeai cu toată inima ta de bărbat! Ascultă la mine, Dave, nu-ți voi spune de multe ori. Da – sunt însărcinată, da – ești tatăl copilului și-i ofer copilului meu șansa de-a avea un tată și te aleg pe tine având această muncă. Dave, copilul nu l-am făcut cu degetul sau limba, este responsabilitatea ta cât și a mea. Dacă la prima abatere pe care o vei face, îmi iau copilul și-am zburat din raza ta vizuală.

- Ai terminat cu vorbăria inutilă? Întrebă bărbatul plictisit.

Ochii căprui ai fetei aruncau săgeți, iar fața era roșie de furie, voia să-i arunce niște cuvinte usturătoare. Când deschise gura pentru a începe cu ceva mai dulceag, îi fu pecetluită de buzele viitorului soț.

- Uite așa îți face femeia să tacă. Zise Dave mândru.

_______________________________________

Cam acesta este capitolul, dragilor. Sper să fie pe gustul vostru. ❤ Vreau să-mi cer scuze pentru greșeli.

La media îl aveți pe marele Mark Black.

Săraca fată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum