Kaçırılma

74 4 2
                                    

Arkadaşlar çoooook özür dilerim . Uzun süre beklettim . Ama yeni hikayeme yeni bölüm yetiştirmeye filan çalıştım . Bu bölümü uzun tutmaya çalıştım ve telfi ettiğimi düşünüyorum . 

@piremsesimizaylis'e bu bölüm için çok teşekkür ederim. Bir hafta sonra tatile gidiyorum.Gitmeden önce bol bol yb koymaya çalışıcam . Bu bölüm dönüm noktası gibi bir şey bundan sonra olaylar çok farklı bir boyuta gelicek. Multimedia'da Dawn var .  Seviliyorsunuz Selectionerlar :)) 

Not: Bu bölüm +13 ögeler içerir. 

----------------

Harry'nin Ağzından 

Hastaneden bir saat önce Zayn'in ısrarlarıyla çıkmıştım. Onlar bu gece orada kalacaklardı. Ben de bir saattir boş boş oturup televizyona bakıyorum . Ani bir kararla koltuktan kalktım ve masanın üstünde duran telefonumu alıp Zayn' i aradım. Çalıyor .... çalıyor.... çalıyor... ve telefon kapanır. Siktiğimin salağı neden o telefonu açmıyordu. Selena'yı merak ediyordum, iyi miydi? Tamam, astımdı alt tarafı.Ama onu merak etmeden duramıyordum. Onunla birlite olmak , ona 'aşkım' diye seslenmek istiyordum ama belalı geçmişim buna engeldi. Onu nefes almaktan daha çok seviyordum.Bu yüzden onun yanındayım aslında. Onsuz bir hiçmiş gibi hissediyorum. Her ne kadar sonunda onun canının yanıcağını bilsemde olmuyordu. Onsuz olmuyordu... Telefonumun zil sesiyle irkildim. Telefonun ekranına baktım. Zayn .... Sonunda !! 

'' Alo? '' 

'' Harry Styles ... ''

'' Dawn !! Seni adi herif !! '' 

'' Hey sakin ol Styles. Sevgili kız arkadaşın elimdeyken böyle konuşmak isteyeceğini sanmıyorum.'' 

'' N-ne ? Sakın ona dokunayım deme adi herif! Seni kendi ellerimle öldürücem piç kurusu!! Duydun mu beni? '' 

'' Korkma Styles , sen sadece kız arkadaşını değil en yakın arkdaşını da tehlikeye attın.Malik'in yokluğu seni şüphelendirir diye düşünmüştüm. '' Tabi ya aptal kafam. Zaten beni Zayn'in telefonundan aramıştı. 

'' Sana öyle şeyler yapıcam ki ölmek için yalvarıcaksın at kafası. Duydun mu beni ! '' Ve telefon kapanır. Ceketimi aldım ve telefonumu cebine koydum.Arabama atladım ve Niall'ın evine sürdüm.Bana yardım edebilecek sayılı kişilerdendi.Telefonu çıkardım ve Niall'ı aradım.

''Telefon sinyallerinden birini bulman gerek başarabilir misin? ''

'' Sen beni çok hafife alıyorsun galiba. Hallederim merak etme.'' Birşey demeden telefonu kapattım. Louis'i aradım ve bizim grubu toplamasını istedim. One Direction şu an benim yüzümden değişiyor... Kendimden bir kez daha nefret ettim. Herkesi bok çukuruna sürüklüyen geri zekalının tekiydim !! Selena' ya zarar verdim. Grubumu neredeyse gizli ajanlara çevirdim.

Selena' dan ayrılmalıydım . Hele bir kurtulsun... 

Selena'nın Ağzından 

Gözlerimi açtığımda karşımda sandalyeyle mücadele eden Zayn'i gördüm. Bir sandalyeye bağlıydı. Ben de öyle. Etrafa baktığımda boş bir depoda olduğumuzu fark ettim. Bir adam bize doğru yaklaştı. Yakışıklı ve genç biriydi. Kahverengi saçları ve gözleri vardı. Kaslı bir vücuda sahipti. 

'' Sonunda uyandın prenses. Bende Harry gelmeden seni altımda inletemem diye korkmaya başlamıştım.'' dedi ve yüzüne alaycı bir gülüş yerleştirdi. Yaşadığım şokun etkisiyle öylece donup kaldım. Hayır bu kadar aşağılık olamazdı . Olamazdı değil mi?

'' Ne istiyorsun bizden piç herif !! '' diye adeta kükredi Zayn. Adam alaycı gülümseyişini bozmadan konuştu.

'' Gayet açık bence. '' dedi. Bana baktı ve devam etti. '' Selena'yı. '' gözümden bir yaş düştü. Aklımdan ya Harry gelmezse diye düşünmeden edemiyordum. Veya geldiğinde çok geç olursa. 

'' Malik'i götürün. '' dedi adam . İki adam Zayn'i çözüp kollarından tuttular ve götürmeye çalıştılar. 

'' Ona dokunmıyacaksın anladın mı piç herif. Buradan kurtulduğumda seni kendi ellerimle sikicem bok kafalı.'' Zayn çırpınırken bağırmaya devam ediyordu. Bir süre sonra adamlar Zayn'i bir odaya itip kapıyı kapattılar.

'' Bizi yalnız bırakın. '' Adamlar başlarını sallayıp Zayn'in olduğu odaya girdiler. Şimdi sadece ikimiz kalmıştık. Korkuyordum... Hemde çok .... 

'' Tanışalım. Adım Dawn. Yani sevgilinin eceli.'' Cevap vermedim ve ağlamaya devam ettim.Onsuz bir hayat düşünemiyordum. Düşünmeme de gerek yok zaten. Ona zarar veremezdi. Yoksa verir miydi? İlk seçeneğin olmasını umuyordum.

'' Şşş ağlama güzelim. Sana bir şey yapmıyacağım. Sadece biraz eğlenicez. '' Diye fısıldadı ve eliyle yanağımı okşamaya başladı. Arkama geçti. Önce ayaklarımı sonra ise ellerimi çözdü. Beni kendisine çekmesi ve duvarla arasına alması bir olmuştu. Ben daha ne olduğunu anlamadan DAwn denen herif ayaklarımı kendi ayaklarına almış ve ellerimi duvara dayamıştı. Onu ittirmeye çalışıyordum ama hayvan herif yerinden kımıldamıyordu. Başını boynuma gömdü ve öpmeye başladı. Bir süre sonra öpücükleri sertleşti . Öpücükleri boynumdan çeneme ordanda dudaklarıma çıktı. Bense ağlamaktan ve onu ittirmeye çalışıyordum. Bir süre sonra ona karşılık vemiyeceğimi anlamış olmalı ki dudaklarını benden ayırdı ve tekrar boynuma gömüldü.Bir süre sonra inledi. Ne yaptığımın farkına vardım. Ben debelendikçe aslında .... Kahretsin !!! O sırada bir gürültü geldi ve kapıdan Harry girdi. Dawn bu sırada benden ayrılmıştı. Duvara çöktüm. Bu sırada Harry Dawn'ı yere yatırmış yumrukluyordu. Niall , Zayn'i odadan çıkarmıştı. Diğer çocuklarsa Dawn'ın adamlarıyla dövüşüyordu. Harry Dawn'ın yanından kalktı ve Niall ' a başıyla bir yeri işaret etti. Niall başını salladı ve Dawn'ı sürükleyerek depodan çıkardı. 

'' Şşş ağlama . Buradayım geldim bebeğim.'' Harry'e sarıldım ve sarsılarak ağlamaya başladım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

What About LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin