Bring me back del 1

363 9 1
                                    

Vanessas P.O.V

Jag vaknade av lukten av alkohol.

Jag kände att jag hade några starka armar runt min smala kropp och att någon andades i nacken på mig.

Sen upptäckte jag att jag låg naken i sängen.

"Så de hände igen" viskande jag till mig själv samtidigt som jag försökte komma upp ur sängen utan att väcka Robert, och det gjorde jag faktiskt!

Jag gick snabbt men försiktigt ut ur Roberts rum och in i mitt rum där jag låste in mig.

Sedan satte jag mig på min säng och försökte komma ihåg vad som hände i går natt.

Robert hade druckit och tvingade mig att dricka också.

Efter en stund var både jag och Robert fulla och antagligen så våldtog han mig, igen...

Det händer hela tiden, alltså att han våldtar mig då.

Fast om man ska se de från den ljusa sidan så har jag aldrig blivit gravid även fast vi inte skyddad oss någon gång.

Jag vaknade upp ur mina tankar av att Robert bankade på min sovrumsdörr.

"LÅT MIG KOMMA IN DIN JÄVLA HORA" skrek han från andra sidan dörren och jag kan lova att han inte är nykter nu heller.

Jag ignorerade honom bara.

"JAG KOMMER SPÖA DIG SÅ FUCKING MYCKET OM DU INTE ÖPPNAR DEN FUCKING DÖRREN" skrek han igen men jag gjorde inte som han sa.

Under dom senaste tre åren har jag lärt mig att även fast jag öppnar dörren kommer han ändå att slå mig, så enligt mig finns det ingen anledning till att öppna.

"OKEJ STANNA I DITT FUCKING RUM. DU KOMMER FORTFARANDE BEHÖVA KOMMA UT UR DITT RUM FÖR ATT HÄMTA MAT ELLER NÅGOT ANNAT OCH KOM IHÅG ATT DET INTE KOMMER BLI KUL FÖR DIG NÄR DU KOMMER UT!" Skrek han innan jag hörde den välkända ljudet av en spark i väggen.

Jag tog ett djupt andetag innan jag började gråta.

Ikväll kommer bli kvällen då jag lämnar detta stället för gått!

Första kapitlet, yaaay!

Tycker själv att detta kapitlet blev rätt bra, mehehe.

Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än det så hejdå 👋

Bring me back!Where stories live. Discover now