.Po pár minutách jsem se propadla do říše snů, kde se mi zdálo o mě a mé přítelkyni. Byl to hezký sen. Jenže já nemám čas na hezké sny.
Následující týden jsem trpěla doma. Naštěstí byli rodiče dopoledne v práci, ale odpoledne už otravovali doma.
Jednou se máma rozhodla, že si zahrajeme na výslech..
„Lory?"
„No?!"
Nic. Takže jsem musela stopnout rozkoukaný film a jít dolů.
„Ano?! "
„Sedni si."
Posadila jsem se. Už teď se mi to nelíbí.
„S taťkou jsme přemýšleli. " fuck. „A došlo nám, že nemáš žádného přítele."
Nekecej, to jste si všimli brzo.
„Hmm. "
„Tak jsem se tě chtěla zeptat, jestli nemáš nějaký problém. Nebo jestli s někým tajně nechodíš."
„Ne a ne. " vzpomněla jsem si na Wadea a náš nevztah.
„Ale zlatíčko, je ti dvacet jedna. Už bys měla mít za sebou alespoň pusu a nějaký ten vztah."
„A co když nemám? Co bys stím udělala?"
„Nemáš? Tak to zajdeme někam k doktorce. "
„Ještě že mám."
„Máš? Tak ty první tvrdíš, že si nic neměla a pak z tebe vypadne že máš?"
„No a."
„A kdo to byl? Znám ho? Je hezkej? "
„Jeden kluk, ne, celkem." chtěla jsem znovu odpovědět ne, ale vím že toto udělá mámě větší radost.
„Dobře. A vy spolu chodíte?"
„Ne."
„To je škoda."
Není.
Poté mi začal vyzvanet telefon. Finn.
Běžela jsem rychle nahoru a vzala to.„Co potřebuješ."
„To je milý takhle nazacatku. Jen to si ty na tý fotce na insta? "
„Kde? Co?"
„Koukni na insta. "
„Počkej chvilku."
Najela jsem na Instagram a zas vyhledala naší školu.
Bylo tam asi šest fotek mě s Kelly.
„Doprdele."
„Takže to seš ty?"
„Jo.."
„Vidíte je to ona! Tak koukejte navalit prachy." slyšela jsem jak na někoho volá. „Takže ty jsi na holky?!"
„Finne."
„Co je? Jen se ptám. "
„Měla jsem to za úkol při flašce." to ale byla pravda. Neptal se jestli se mi to líbilo.
„Jo tak. Taky jsem měl jednou dát pusu nějakýmu chlapkovi, ale radši jsem si sundal ponožky. "
„Tak to chudáci lidé okolo."
„Hele nech si toho. Já jsem jak levandule!"
„Radioaktivní. "
„Běž doprdele. "
„Tak já jdu."
A položila jsem to.Znovu jsem se zadívala na modrovlasku. Vzpomněla jsem si na její hebké rty. Chybí mi to.
Udělala jsem screen a poslala to Kelly, jestli s tím nebude mít problémy.
Úžasná modrovláska: Ne, to že mám přítelkyni byl vtip, ale teď jsem si našla jednu úžasnou slečnu.
Vy: Tss takhle si ze mě dělat srandu! Měla by ses stydět! Aww přeju vám to.
Úžasná modrovláska: *sedí v rohu a hrozně se stydí*, dobře sedím u pc a jim chipsy. Děkujeme.
Vy: jen abych tě nemusela přejmenovat na 'obézní modrovlasá kráska' XD
Úžasná modrovláska: Jasně už ani neprojdu dvěma hele :DPsaly jsme si pozdě do noci. Stejně bych nespala jak se znám.
Když jsem však v jednu ráno odložila telefon a zhasla. Okamžitě jsem usnula.
Spala jsem až do jedenácti. Čekala jsem jak mě zabolí hlava, ale ono nic.
Byla sobota, což znamenalo, že už jen neděle a pak zas bude škola. Další týden bych už nezvládla.Tohle je vlastně pokračování 16té kapči, ale nechce se mi předělávat dalších 10 předepsaných kapitol, tak je to tu zvlášť :)
Stay awesome :3
W/love kackaaaa
ČTEŠ
Myslíš si, že víš víc?
Teen Fiction,, Dej do toho tance trochu život! " ,, Nemůžu, když má duše je prázdná." ,, A co teď. " odešla od mikrofonu a přistoupila ke mne. _____ Nelehká cesta mladé slečny.