Bilinmeyen Numara

563 37 31
                                    

Sabah uyandığımda ilk hatırladığım şey, dün gece olmuştu.
Romantik bi şarkıda dans ettikten sonra beni odamin önüne kadar bıraktı.
Hayallerimden bile daha güzeldi. Nasıl olmasın ki?
Telefonumun mesaj sesiyle irkildim.
Mesaj bilinmeyen bi numaradandı.
Günaydın amazon kızı.
Kim bu ya diye düşündüm ama aklıma kimse gelmedi. Bi kere amazon kızı nedir abi?
Yazıcak başka bişey mi bulamadin.
Her neyse cevap vermeye deymez.
Banyoya gidip rutin islerimi hallettikten sonra uzerimi giyinip aşağı kahvaltı yapmaya indim.
Kahvaltıdan sonra odama gidip bikinimi giydim. Çünkü annemler biraz eglenmemi istiyor.
Bana kalsa odadan çıkmam hatta terasimda oturup kitap okurum.  En azından daha huzur verici.
Kapının çalınmasıyla oraya yöneldim.
Açtığımda denizin gelmiş olduğunu gördüm çünkü kapıyı açınca insanlar kimin geldiğini görebilir.
Her neyse denizin beni baştan aşağı süzdüğünü görünce ne var der gibi baktım.
"Hadi giyinsene" dedi.
"Giyindim görmüyomusun"
"Valla burdan bakınca fazla giyinmiş görünmüyosun!"dedi.
"Ay deniz hiç uğraşamicam seninle, ne var yani alt tarafı bikini işte. Sen niye geldin onu söyle?"
"Neyse zaten yanımda olucaksın annen besteyle sende git dedi de, iyi ki de göndermiş yani Allahtan.
Hanımefendiye bak ya alt tarafı bikiniymiş. Bu bikiniyse diğerleri ne yok yani bide tek başına gidicekti bu bö.........
Falan filan diye söylenmeye devam ettiğinde ben odadan çıkıp önden yürümeye başladım deniz susucak gibi değil.
Otelden çıkıp denize yöneldiğimizde bi şezlong bulup oturduk.
Gerçekten denize denizle gelmek çok mantıklıydı.
Deniz yüzmeye gidince bende kafamı dinlerim diye düşündüm.
Tabi düşündüğüm gibi olmadı.
Elinde limonatayla hemen yanimdaki denizin sezlonguna oturan bir adet enes gördüm.
Evet otele ilk geldiğimiz gün burada arkadaş grubuylaydı ve yanima gelip sohbet etmek istemişti ve bende kaçmaştım. Ama şimdi yakalamıştı.
Elindeki diğer limonatayi uzatarak "işte musait bi zaman." dedi.
Bende alarak "hazırlıklı gelmişsin" dedim.
"Evet hava çok sıcak, iyi gelir diye düşündüm."
"Aynen iyi oldu Sağol." dedim ve bir kaç yudum aldım.
"Bak ne dicem, bu akşam bi parti var. Benimle gelmek ister misin? Hem biraz eğlenmiş oluruz."dedi.
Ne diceğimi bilemedim şimdi.
"Ben, bilemiyorum"
"Pekalaa, seni tam 8 de büyük havuzun orda bekliyo olucam. Eğer gelmezsen tek gidicem, gelirsen birlikte." diyip göz kırptı ve yanımdan kalkıp gitti.
En son gözün öyle kalıcak görüceksin çocuk.
Ne bu göz kırpma hastalığı.
Enes gidip deniz de geldiğinde ben odama gidiyorum diyip kalkıyordum ki, deniz kolumdan tuttuğu gibi beni denize sürükledi.
Biliyorum biraz garip bi cümle oldu ama öyle işte.
Biraz beni boğduktan sonra ondan uzaklaşıp yüzmeye başladım.
Tam suyun dibinden çıkıyordum ki bi bedene çarptım.
Baya kaslı bi beden, eshedü enlaa diye ona baktığımda evet baya yakışıklı bi çocuktu.
Dikkat etsene prenses diyip güldü.
Pardon da prenses demeden dikkat etsene diyebilirsin dedim
O sırada bi kahkaha attı, mal mıdır nedir?
Allahtan sabır Dilersen etrafa bakınıyordum ve denizin içinde buragi da gördüm.
Sanırım o da beni ve yanımdaki kasları kadar beyni olmayan çocuğu farketmisti.
Çocuk kolumdan tutunca şaşırdım. Sonra elime indi eli ve öptü. Kesinlikle bu aksam ki partide partnerim olmalısın dedi.
Baya rahatsız olmuştum bu yalaktan.
Elimi çekmeye çalıştım ama adam hayvan gibi tutmuş bırakmıyor cevap vermeden.
Yok Sağol benim partnerim hazır zaten dedim.
Elimi biraksana lan bak hala bırakmıyor valla prensesliğimden ödün verip kafa atıcam şimdi goruceksin. Ben böyle içimden konuşurken.
"Aşkım odamıza çık da aksam ki parti icin hazırlan istersen" diyen 1.92 boyunda bir adet burak Yörük sesi duyuldu.
Gözlerim şaşkınlıkla açılırken elini hemen çekip pardon abi ben partneri yok sanmıştım hanimefendinin diyip geri geri adımlar atan dangalak kaslıya baktım.
O gidince buraga döndüm.
Önemli değil dedi gönlümün fethini çoktan ele geçiren adam.
Yapmak zorunda değildin gerçekten teşekkür ederim burak, dedim.
Ne demek kanka yardıma ihtiyacın vardı ve yardım ettim. demez mi...
Dedi lan resmen kanka dedi. Yok yani başka ne şekilde öldürebilirsin.

Merhabaa
Bayrama kadar bu son bölüm.
Bayramdan sonra baya uzun bir yeni bölümle gelicem.
Kendinize iyi bakın.
Vote ve yorum lütfen :))

Derin DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin