Бонус Глава: Преди 6 години..

1.3K 121 40
                                    

⚠️ Предупреждение! ⚠️

Тази част е доста натоварваща и тъжна.
Хора, които се разплакват бързо или приемат присърце смъртта, не е препоръчително да четат.

Но кой съм аз да казвам какво да правите.

Четете на ваша отговорност.

~○~○~○~○~○~○~○~



- Госпожица Су Джин? - сестрата излезе от стаята на доктора и загледа всички седящи пред нея.

- Да! Аз съм. - едно красиво момиче в началото на 20-те си години се изправи и усмихна.

- Може да заповядате. - девойката последва сестрата и влезе в стаята при докторът. Седна на стола пред мъжът, които я следеше с поглед.

- Су Джин. Излязоха резултатите ти от изследванията. Имам две неща да ти кажа. Първо .. Разбрах от какво е болката в стомаха и гаденията ти. - гласът на доктора не звучеше много добре. Все едно щеше да поднесе доста лоша новина. Но колкото и лоша да е, тя беше сигурна, че нямаше да умре от това. Поне така й бяха казали последно, преди 2 месеца когато беше отишла за изследванията си.

Сестрата подаде една папка на докторът, от която той извади снимка и я подаде на момичето пред него.

- Какво .. е това? - момичето гледаше ли гледаше снимката, но нищо не разбираше от нея.

- Това е бебето ти, Су Джин. Вие сте бременна в 5 седмица - момичето изпусна снимката, която държеше и вдигна глава към доктора.

- Б-бебе? - доктора само кимна бавно. - Аз .. аз съм бременна. Ще .. ще ставам майка?! - новината всъщност я зарадва. Тя винаги е мечтала да бъде майка и да има перфектно семейство. Въпреки, че тя бе по- голяма от приятеля си, не мислеше, че той ще бъде разочарован от новината. Дори обратното.

- Другото нещо, което трябва да ти съобщя е, че.. - мъжът с бялата престилка търсеше точните думи, за да съобщи новината на момичето, което в момента очите му блестяха от радост. - Заради бременността .. ракът на панкреаса ви е излязъл от ремисия.

Су Джин, която преди секунда гледаше радостно снимката на бебето си в момента не вярваше на ушите си. Тя повдигна бавно глава и погледна докторът. Надяваше се, това да е някаква лоша докторска шега. Нали са доктори? Имат лош хумор .. Но мъжът продължи да говори.

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon