Özel Sırlar

776 23 15
                                    

Yine iğrenç alarmın sesiyle uyandım.Saat 7'ydi.Elimi yüzümü yıkarken bugün okulun ilk günü olduğunu fark ettim.Dolabımı açıp kot şortumu ve en sevdiğim V yaka beyaz t-shirtümü giydim altına tabiki beyaz converse, çok sadeydi .renkli fularımı da takıp kıyafetimi biraz canlandırdıktan sonra saçlarımı saldım.Kahvaltı hazır değildi.Ben de hemen çıktım.Garaja doğru yürüdüm.Yan evde oturam ayrıca çocukluk aşkım olan Kyle 'ı gördüm.

-Günaydın dedim.Oda samimi bir şekilde

+Günaydın Ash dedi.Ash demesi hoşuma gidiyordu.Kyle çok havalı biriydi,tam bir tumblr erkeği .Deniz mavisi gözlerine dalıp gidiyordum,hele sarı kıvırcık saçları beni benden alıyordu.

+Beraber gidelim mi Ash ? dedi.tam bir motor tutukunuydu.

-Neden olmasın diyip karşılık verdim.Bana bir kask uzatıp takmama yardım etti.Motora atladık ona sarılmıştım.Kaslı vücudunu hissedebiliyordum.Aşırı yakışıklıydı.Nihayet okula vardık.Bizim grup oradaydı.Ian,Amber,Emily,Joe.Hepsini çok özlemişim.Motordan inip herkese sarıldım.Okula girdik ilk ders Kimyaydı.Her zamanki yerime oturdum.Bayan Blake yine geç geldi.Bu sefer yanında bir çocuk vardı.

-Oda kim ? diye Ian'a sordum

+Bende bilmiyorum diye karşılık verdi.

Finn'in Ağzından

Sınıfa girdiğimde kendimi kötü hissettim.Belki insan içine çıkacak kadar hazır değildim.Bayan Blake beni sınıfa tanıştırdı.Çok utanç vericiydi.

-Evet gençler bu yeni arkadaşınız Finn Collins.Yeni geldi.Finn boş bir yere geç dedi.

En arkada boş yer vardı.Hemen oraya oturdum Yanımda oturan kızı tanıyordum bu Ashley'di.Bana arabayla çarptıktan sonra beni hastaneye götüren ve 1 hafta başımda bekleyen kızdı.Hastaneden kaçtıktan sonra gene yolda beni bulup evime bırakan ve ben onu oracıkta öpmüştüm.Ne kadar aptalım o günden sonra ne beni ziyarete geldi ne de beni aradı.Niye öyle bir şey yaptımki ne kadar aptalım.

Ashley'nin Ağzından

Aman Allahım bu o olamazdı.Hemen tanımıyormuş gibi yaptım.Çünkü beni tanımasını istemedim.Başıma gelen onca şeyden sonra Finn'den çok utanıyordum.Sıkıcı bir ders bitti.Hemen grubun yanına gittik.Kyle geliyordu ve yanında da Finn.Lanet olasıca.

+Selam gençler naber?Size kimi tanıştırıcam New York'ta beraber kaldığım arkadaşım Finn.Buraya yeni taşındılar. dedi Kyle ve bizi tanıştırmaya başladı.Sıra bana gelmişti

+Ashley bu Finn

+Finn bu Ashley

-Biz zaten tanışıyoruz Kyle.Demi Ashley.

+Yoooo nereden çıkardın ki onu diyip kıvırmaya başladım.

-Amaaa...

+Evet bu akşam napıyoruz dedi Joe .hayatımı kurtarmıştı.Ona o sarılasım geldi.

-Bence bu akşam dışarı çıkalım beraber yemek yiyelim ne dersiniz ? dedi Kyle bunları söylerken dudaklarına kitlenmiştim.

+Harika bencede yemekten sonra bara gideriz dememle Emily'nin çığlık atması bir oldu.Emily bara gitmeyi eğlenmeyi çok severdi.

Okul bitmişti.Eve gelip hazırlanmak için yukarı çıktım.Beyaz bir elbise giyip saçlarımı dağınık bir topuz yapıp hafif makyajla işim bitmişti.O arada Erica aradı size geleyim mi? diye Erica benim çocukluk arkaşımdı beraber büyüdük.Bende ona yemeğe gideceğimizi ve ardından bara gideceğimizi onun da katılabileciğini söyledim.Beraber gitmişitk.Erica sadece Amber ve Emily tanıyordu.Diğerleriyle de tanıştırdım.Bara geldiğimizde Kyle ve Erica'yı baya yakınlaşmış gördüm. Ben daha fazla orada kalamıyacaktım.Hemen dışarı çıktım kendimi çok kötü hissediyordum hem de çok.

1 Hafta Sonra

Ben gene ağzım açık Kyle'a bakıyorum ve birden bana yaklaşıyo ve beni öpüyor.İnanamıyorum Kyle beni öptü dememle uyanmam bir oldu.Lanet olsun.Telefonuma mesaj gelmiş bu ne şindi ya "Kyle Goldberg le iyi şanslar !"Bu neydi şimdi hem de Amber'dan.Amber'ı arayıp mesajın ne demek olduğunu sordum o da bence okula gitsen iyi olacak dedi gergin ses tonuyla.Hemen hazırlanıp okula gittim.Finn Kyle'ın dolabının önünde bekliyordu.Ne yapmaya çalışıyordu bu.Hemen yanına gitim ve

+Gelmen iyi oldu Ash ben de Kyle'ı bekliyordum daha önce seni tanıdığımı ve seni öptüğümü söylücektim.

-Hayır bu yapamazsın saçmalama Finn nolur söyleme ya ne istersen yaparım baak! diye yalvarıyordum o sırada kim gelsin?

Kyle.

+Evet siz ikiniz benim dolabımın önünde ne yapıyorsunuz? dedi ciddi ses tonuyla Kyle Yoksa yoksa siz sevgili misiniz?diye sorduğunda şaşırmıştım.Ne saçmalıyordu bu.Dönüp Finn'e baktığımda gerçekten çok yakındık el ele tutuşmuştuk.Bu olamazdı.

-Ne sevgilisi Hayır değiliz dedim.Finn ise

+Çok mu belli ediyoruz yoksa dedi.Ne demişti oo?Ne kadar gıcık birisi.Ona ne yapmaya çalışıyorsun bakışı attım .Oda bana "her şeyi yaparım demiştin hatırlatırım şimdi sevgili rolünü oynayacağız hem belki bu senin işine gelir" bakışı attı.Evet bakışlarımızla konuşuyoruz :D.

-Evet Kyle ,Finnle çıkıyoruz dedim soğuk bir gülümsemeyle.Oda şaşırmıştı.

Kyle'ın Ağzından

Finn mi?Ash gerçekten ondan mı hoşlanıyordu inanamıyorum Finn onu üzer ben onun üzülmesine kıyamam.İçimde karışık duygular vardı.Sevgilim vardı Erica üstelik onu seviyordum.Yoksa çocukluk arkadaşım Ashley'e aşık mı olmuştum.Bilmiyordum Hiç bir şey bilmiyordum.

Ashley'nin Ağzından

Utancımdan yerin dibine girmiştim.Hemen yüzme yarışı için soyunma odasına gidip üstümü değiştirecekitim ki Amber oradaydı.Senin yüzünden Finn'le çıktığımı söyledim Kyle'a mutlu musun ? diye bağırdım Amber'a Peki ben Ian benim yüzüme bile bakmıyor dedi ağlayarak Amber.Evet Ian ve Amber sevgililer hatta en çok yakıştırdığım çift.Hemen hazırlanıp havuza gittim Kyle,Finn,Erica herkes oradaydı lanet olsun.Bu neydi şimdi Erica Kyle'ın dudaklarına yapışmış bana nispet yapıyordu resmen.Şeytandı.Neyse sakin olmalıyım yarış için yerlerimizi aldık ve yarış başladı gene 1.olmuştum.1.olmama rağmen yarıştan önce gördüklerimi unutamıyordum.

Ian Hafta sonu kamp'a gidelim mi? diye sordu.

+Tabiki evet çiftlerle gideriz ben-Ash,Kyle-Erica,Ian-Amber,Emily-Joe diyerek ekledi uyuz Finn.

Onu kenara çekip naptığını sanıyorsun sen? diyerek bağırdım.

"Madem bana söz verdin sözünü tut o zaman sevgili rolünü oynamalıyız"dedi Finn.Ben onu şaka sanmıştım.Sevgili rolü mü?Olamaz.

Eve gittiğim gibi uyudum yarın kamp vardı tabi.Çantamı hazırladıktan sonra Finn beni almaya geldi ,Yüzsüz şey.Neyse cafede buluştuk.Erica gene Kyle'ın dudaklarına yapışmıştı.Finn'in "Yeter artık!"demesiyle Erica "Kıskanma canım hem ayrıca senin de sevgilin var sende yap!Aaa unutmuşum yapamazsın çünkü küçük Ash daha önce kimseyle tutkulu bir şekide öpüşmedi"dedi ve ağzını ortasına bir tane çaksım geldi saçını başını yolmak istedim.

Finn'in Ağzından

Ash o kadar masumdiki Erica o sözleri söylerken onu o an öpesim geldi ama yapamazdım.Onu daha önce kırmış ve kaybetmişken bunu ona yapamazdım.

Ash'in Ağzından

Bunu söylemiyecekti yelloz.O an Kyle 'ın bir bakışı vardı kendimi çok kötü hissettirdi.Aklıma tek gelen şey Kyle'ın önünde Finn'i öpmekti.Hiç düşünmeden Finn'i öptüm inanamıyordum.Çok güzel ve tutkulu bir öpüşmeydi bence bunu Finn'de istedi .Kyle'ın bakışını hayatta unutamam kıskançlıktan çatlıyordu.Galiba bu sevgili rolü çok işe yarayacaktı.

Finn'in Ağzından

dudaklarına sürdüğü çilekli rujunun tadını alabiliyordum.Ash beni ilk defa isteyerek öpmüştü.galiba giderek Ash'ten hoşlanıyordum

Kyle'ın Ağzından

O anki ruh halleri gözümün önünden gitmiyor.Öylesine saf bir kızın Finn gibi birisiyle öpüşmesini istemezdim.

Seversen ÖlürsünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin