Nihayet kamptayız ve tam 4 çadır var.Lanet olsun! Ne yani Finn'le mi kalacaktım.
-Cidden 4 çadır mı?dedim
+Bence bu çok güzel Ash neden suratını astın ki?dedi Ian.
-Ben kimimle kalacaktım?
+Yapma Ash tabiki sevgilinle.
Yok ya bu olamazdı.Finn'le aynı çadırda yatacaktık.Yuh! Tıpkı Kyle ve Erica gibi Erica her zamanki gibi çekici iç çamaşırlarını giymişti her zaman ki gibi çok güzeldi.Kyle ona karşı koyamazdı.Neyse ateş yaktık biraz oturup şişe çevirmece oynadık.Evet şişeyi Amber çevirdi Kyle bana soruyordu.Çok heyecanlanmıştım.Cesaret derse birisini öpmemi isteyecekti o yüzden Doğruluk dedim.Keşke demez olaydım.
-Finn'e gerçekten aşık mısın ?
+Aşık olmasam yanında olmam dimi diyip elini tuttum.Bu rolü iyi beceriyordum.Şişeyi çevirdim,Joe Amber 'a sordu Tabiki Amber Cesaretlilik dedi kendinden emin tavrıyla.
-Ian'ı öp.
Aman allahım ne kadar tatlı öpüşüyorlardı.Tam o anda Kyle bana baktı kafamı başka yöne çevirdim. Bu sefer Erica gene yapışmıştı seksi tavşanımın dudaklarına o güzelim pespembe dudaklar başkasına aitti.Deniz mavisi gözleride.Herkesin uykusu gelmişti herkes çadırlara girdi.Finn'e iyi geceler diyip sakın bana dokunmamasını söyledim
-PEki sarılabilir miyim ?
+Hayır! Finn korkmuşa benziyordu . tamam sadece korktuğunda diyip ekledim.Tam uykuya dalacakken Aman allahım o da neydi arkadan sıcak bir kol bana sarılmıştı.Tanrım.
+Finn napıyorsun?
-Sadece sarılıyorum.Dedi masumca
Finn'in Ağzından
Ash'e sarılmıştım tanrım pürüzsüz bir cildi vardı onun bana ait olduğunu anlamıştım.Bu kızı gerçekten seviyordum.Ama o malasef beni sevmiyordu.Kyle; sarı kıvırcık saçları,deniz mavisi gözleri,kaslı vüduyla herkesi hayran bırakıyordu.Bense neydim, Bal rengi gözlere sahip(benceçok cool),kulağından ağzına kadar olan kısımda 12 beni olan,sıska biriydim.
Ash'in Ağzından
Sabah uyandığımda çok huzurlu uyuduğumu fark ettim.Finn hala sarılıyordu.Çadırdan çıktım Kyle uyanmıştı.Yeni uyandığı belliydi gözleri kızarıktı.Beraber odun toplamaya gittik.Yolda bana gene o soruyu sordu "Finn'e gerçekten aşık mısın?"İçimden beni kıskandığını bilerek "evet bence Finn hayatımda tanıdığım en özel kişi." bunları söylerken önümde duran kütüğe takılıp Kyle'ın kollarına düştüm.Tanrım dudaklarımız o kadar yakındıki nefesini hissediyordum.Hemen ayağa kalktım Kyle' a teşekkür edip kamp alanına doğru hızlı adımlarla ilerledim.
Kyle'ın Ağzından
Onu düşerken gördüğümde karışık duygular yaşadım.Nefesini nefesimde hissediyordum.Nane kokuyordu.Ayağa kalktı saçına dolaşmış tozları aldım tekrardan teşekkür etti.Kendime gelmem lazımdı oçocukluk arkadaşın,beraber büyüdüğün kız Ashley ona aşık olamazdım.Hem ayrıca sevgilim vardı.Erica.
Ash'in Ağzından
Kamp yerine geldiğimizde herkes kalkmıştı.Amber ve Emily sandiviç hazırlamışlardı saolsunlar.Kahvaltıdan sonra toparlandık,yola çıktık.Yolda bana Finn "Akşam sana sarıldığım için kızmadın dimi Ash?"dedi"Hayır saçmalama arkadaşça sarılmaydı."dedim
Finn'in Ağzından
Arkadaşça mı?Kızım sana resmen aşık oluyorum anlamıyor musun ?Ben bunlarla debelenirken, Panik atak geçiriyordum.
Ash'in Ağzından
"Finn..Finn İyi misin ilacın ilacın nerde?"Kahretsin ilacı yoktu.Bir yerde okumuştum nefesini kesmem lazımdı hiç düşünmeden direk onu öptüm oda şaşırmıştı.Bal rengi gözlerini pörtleterek bana bakıyordu.Artık panik atağı geçmişti.Arkamızda da Kyleler vardı.Kyle gene aynı bakışı attı.Gene çok cooldu fakat buda neydi?Finn iyiydi tabi anlamsızca sırıtması hariç.
-Niye sırıtıyorsun?
+Sana tabiki beni bir kez daha öpmek zorunda kaldın.
-Buna mecburdum.