Sadece Sevmek.

9 0 0
                                    

~ Merhaba arkadaşlar. Ben Yasemen. Bunu kendimden esinlenerek yazıyorum. İyi okumalar. :-)

Soğuk bir pazar gecesi. Malum pazartesi sendromuna girmişim zaten. Bide annemlerle tartıştım. Moralim bozuk televizyon zliyorum. Aniden telefonumun titremesiyle sıçradım.

GELEN MESAJ-RÜZGAR

''Canım biraz konuşalım ? ''

Rüzgar benim sevgilimdi. Yani sevgiliyiz . Neyse msj atmadım zaten moralin bozuktu bunu ona da hissettirmek istemiyorum. Aradan 5 dakika geçti yeni bi msj geldi.

GELEN MESAJ-RÜZGAR

'' Güneş acil konuşmamış lazım. ''

Bu sefer harbi tırsmıştım. Acaba ne oldu demeden aradı beni. Bende malumunuz açtım.

~Efendim bitanem?

~Niye msjıma cvp vermedin?

~Yeni gördüm, bişey mi oldu?

~Ben yapamıyorum Güneş. Ayrılalım .

~ Tamam.

Dedim ve telefonu yüzüne kapattım. Zaten sürmicekti biliyorum. Geçmişe takılıp kalmıştı o. Her gün rap dinleyip efkarlanıyodu benide alıştırmıştı rape.

Aman ya ne düşüncem of salla gitsin. Asıl derdim böyle iğreç bi günde beni bırakmasıydı. Aklıma geçmiş geldi bi an. Tabi bilmiyorsunuz durumda anlatayım.

Okul başlamış, bense her zamanki gibi kendime çok yakın bi arkadaş bulmuştum. Antalya'dan buraya taşınarak, oradaki acılarını unutmaktı amacım. Burası aq Amasya. Şuan keşke gelmeseydik diyorum. Neyse. Kendime yakın hissettiğim kız.... Kezban... adı gibi kezban. Ve orospunun önde gideni Kezban..

Sürekli gelip her defasında bana sevgilisiyle nasıl öpüştüğü anlatan Kezban.. Sene başında acılarını unutayım diye beni eski sevgilisiyle sevgili yapan Kezban.. Ve Yusuf.. Beni Kezban ve Kezban gibi nice kızla aldatan Yusuf. Beni 3 kere terk eden Yusuf... Sonuncu çıkmamızda ben onu terk ettim. Abaza çıktı Yusuf ve kahretsin ben ona deli gibi aşıktım. Terk ettiğim günden 3 hafta önce ilkokula başladığım okuldan aynı sınıfta oldiuğum bi çocuk geceden arkadaşlık isteği atmış tı. Doğrusunu söylemek gerekirse çocuğu ilk önce bi tanıyamadım. Konuşunca düştü jeton : D ( hayatımda şu ana kadar şimdiki okulumla beraber 5 okul okudum hatırlamamam normal bence ) Yusufla çıktığımız dönemlerde Yusufla hep kavga ettiğimiz için İlk Rüzgar'ın msjlarına ccvp veriyorum ( Rüzgar bahsettiğim ilkokul arkadaşım) Yusuftan ayrıldıgım gün çok iyiydim çünkü Yusuf aşkı yavaş yavaş sönüyodu ve bir sure sonra anladimki bu duyguyu hissettiren Ruzgarmis. O oldukça hic Yusufa ihtiyaç duymuyordum.Herşey iyiydi ya. Rüzgarın tek sorunu o Elif denilen kizi unutamamasiydi. biz onla cikarken hep rap dinleyip sigara içip efkarlanmasiydi. Ama biz birbirimize söz verdik. ayrilsak bile düşman olmicaz dedik. Ve çok güzel bi dostluk başladı ayrildigimiz günden sonra. Ta ki o gün... Ruzgarin fotoğrafıyla kendi fotografimi birlestirdigim o gün.... Herşey boka sarmisti.

Bi son of a bich fotografini herkese gonderdigimi anlatmis. Senin yalanina sicayim cocuuuk kimsin sennn şaka misaaaan dedim bi an. O çocuğu arastirdim , buldum ama ne ise yararki? Rüzgar beni silmisti. Tam 1 ay kus kaldik ve ben o 1 ayda nasil yikilmisim anlayin siz. Neyse ben dayanamadım faceden msj attim. Baristik ama tam umutsuz vakaydi durumumuz  eski gibi değildim ve olmicak gibiydik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece Sevmek.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin