MARK SÖZÜNDE DURMADI :(

271 10 3
                                    

Ross ve Laura artık manteşlere girmişti.Tüm magezin proğramları onlardan bahsediyordu ve paparaziler evlerinin önünden ayrılmıyordu böylece Laura'da Ross'da evlere kilitlenmiş durumdaydı.Ross ne kadar herkezin ilişkilerini herkeze söylemek istesede şimdi artık bu kararından vazgeçmişti.Laura'yı aradığında bunlar söyleyenlerin bu footoğrafları verebilecek tek bir kişi vardı o da MARK'tı. Ross evde çok ama çok sinirliydi.Ama o Mark'ta olan tüm fotoğrafları silmişti nasıl bulabilirdiki bu resimleri.Hemen Mark''ı aradı.

-Alo Ross hediyemi beğendinizmi 

-Seni aptal o kuş beğinli kafandan neler geçiriyorsun bilmiyorum ama artık senin işin bitti resimleri nasıl verebildin .

-Çok zor olmadı biliyordun ki paparazileri çağırmak çok kolaydı. Ayrıca fotoğrafları nerden bulduğumu da spruyorsan senin sildiğin fotoğrafların bende binlerce kopyası vardı.

-Alo alo 

Mak telfonu kapatmıştı o sırada Ross telefonu sert bir şekilde yere firlettı.Çok çok çok sinirliydi.Riker Ross'un yanına gelerek 

-Niye bu kadar sinirlisin anlamıyorum sen istemiyormuydun herkezin RAURA ilişkisini bilmesini .

-Ama öyle olmuyor işte ben istemiştim ama Laura istememişti ben de Laura'nın kararına saygı duyarak konunun fazla büyümemesi için tamam söylemiyelim diye kendi kendime karar almıştı şimdi ise hem Laura'nın kararına saygı duymamıştı oldum ve bu konuyu o kadar da iyi bulmuyorum.

Ross'un  aklına Laura gelmişti.O napıyordu acaba bana çok kızmış olmalı.

Hemen Laura'yı aradı

-Meraba Laura çok çok çok ama çok üzgünüm.

-Merhaba da Ross niye bu kadar i suçluynussun gibi konuşuyorsun.

-Çünkü suçluyum.

-Neden 

-Benim yüzümden paparaziler peşimizi bırakmıyor.

-Hayır senin yüzünden değil Ross.

-Evet benim yüzümden 

-Hayır hepsi o manyak Mark'ın yüzünden o vermiş demi fotoğrafları demi.

-Evet ama sen şimdi bana kızmadın mı.

-Niye sana kızıyım ki.

-Ben bizim ilişkimizinin herkesin bilmesini isdedim.

-Hayır Ross sen biz hiçbir zaman birbirime küsmeyiz demi

-Evet senin gibi birine kim küsebilir ki

Ross ve Laura paparazileri unutmuşlardı.

-Ross çok teşekkür ederim bende sana hiçir zaman küsmek istemem senin gibi yakışılıya kim küzebilir ki.

-Evet bu iki sevgiliye kimse karışamaz .

Ross'un sanki karşısında Laura'nın görüntüsü varmış gibi geliyordu.Laura ya da Ross sanki onun yanındaymış gibi görünüyordu.Birden gerçek olmayan görüntülere dalmaya başladılar.Birden Ross'un kapısı çaldı.

-Laura sonra konuşuruz tamam mı?

-Tamam sevgilim

Ross birden donup kalmıştı Laua ilk kes ona SEVGİLİM demişti.Kalbindeki hız arttı ve nabzı giderek artıyordu ki çalan kapı aklına geldi.Hemen kapıyı açmadan önde dürbünden bakarak paparaziler olup olmadığına baktı.Rydel ile Elligton gelmişti.

-Neler oluyor burda 

-Benim Laura ile sevgili olduğumu öğrenmişler.

Rydel şaşkın bir şekilde

-Nee siz sevgilimissiniz.

Riker arkadan gülerek atladı.

-Hadi ama bunu herkez anlayabilirdi siz nasıl anlayamadınız.

-Bizde buraya kilitli kaldık.

Ellington arkdan cevap verdi.

-Niye arka kapıdan çıkmadınız ki.

-Yaa bu benim nasıl aklıma gelmedi ben hazılanıp çıkıyorum.

Ross arka kapıdan paparazilere görünmeden dışarı çıkabilmişti hemen Laura'ların evine gitti.Yine arka Tarafdan girerek bahçelerine geldi.Camı tıkladı Laura sesi duyunca hemen sesin geldiği yöne doğru kidti.Kapıda Ross'u görünce şaşkın bir tavırla dışarı çıktı.

-Laura kemen hazrlan gidiyoruz 

-Nasıl gidicez 

-Arka kapıdan çıkcaz.

Laura hemen çıktı ve ikiside oradan uzaklaştı hemen yalnız olabilecekleri bir yere gittiler.

-Off ya Mark nasıl böyle yapabilir.

-Ne biz burda o aptal çocuk Mark'tan bahsediyoruz demi.

-Off öyle deme Ross

-Nee o bizim hayatımızı mahfetti.

-Tamam tamam haklısın .

Ross ile Laura birden bir ses duydu.Ross sesin geldiği yere doğru gitti hiç bir şey yoktu.

O sırada Ross'un telefonuna mesaj gelmişti.Laura mesaja baktı.

''AŞKIM BUGÜN YANINA GELEMİYECEĞİM BENİ AFFET YANINA BAŞKA BİR ZAMAN GELİRİM SENİ SEVİYORUM'' yazıyordu.Bu mesajı gören Laura Ross'a baktı birden gözleri doldu Ross mesajı okuduğunda

-Laura hayır yanlış anladın bu kim bilmiorum.Ross doğru söylüyordu cevapsız numaradan gelen mesaj hem Laura'yı ağlatmış hem de büyük bir felakete yol açmıştı.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BUGÜN SİZİN İÇİN NASIL GEÇTİ  YORUMLARINIZ ÖNCEKİ BÖÜMDE YOKTU AMA BU BÖLÜMDE YORUM ATARSANIZ SEVİNİRİM ÖNCEKİ BÖLÜMDE VOTELERİNİZİ DE GÖREMEDİM LÜTFEN VOTELEYİN ......................... ♥♥♥

RAURA AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin