Obican Dan 9 part 2

220 8 2
                                    

Gospodjica Tina se setila da ima kucu? - Sara me docekuje u kuhinji.

Naravno. Sta radis mala? - prilazim do frizidera da uzmem sok.

-Upravo sam doruckovala. Kako je bilo na zurci?

- Pa....fino. Ne previse dosadno.

-Tebi je uvek dosadno.

- Rekla sam ne previše dosadno. Gde se nalaze ostali clanovi moje drage i jedine porodice?

-Pa tata je na poslu,mama kod teta Danijele a Vanja kod Nenada.

- Zasto se Vanja ne preseli vec jednom kod njega? Potrebna mi je veca soba a njena je taman.

-Hoces u njenu sobu samo zato sto ima vecu terasu,Tina. Nije tebi do sobe.

- Nije bitno,zelim njenu sobu. Meni je dosadno. Ajmo ti i ja u jedan mali soping.

-Meni je to dosadno.

- Kakav si smor,brate. Jesi li sigurna da si mi sestra? Cak ni ne licimo. - kazem joj s osmehom na licu.

-I da nisam to nista ne menja. Ja ostajem ovde,da te mucim ceo zivot. - iskezi mi se i ode u svoju sobu.
Mala plava veštica.
Istusirala sam se i izasla na terasu da zapalim cigaru. Cujem poruku kako mi je stigla na telefon. Ko god da je, sacekace. Ispusim cigaru pa udjem unutra da se obucem. Crne helanke i crna majica.
Sidjem dole da skuvam kafu ali kafe nema,pa kako bi i imala kad su azdaje u kuci. Vratim se gore i pogledam u telefon. Ne znam ciji je ovo broj.

- Meni je ipak bio bolji poljubac umesto "hvala". ;)

Ma nije moguce jbt. Ognjen.

-Možda...ali ne pitas se nista.

Posaljem,dodam ga u kontakte i razmisljam gde bih mogla da idem. Dosadno je kuci.

- Hoces da ti dokazem da se pitam,lutko?

Kako da se otarasim ovog lika...i sta li hoce od mene?

-Nema potrebe.

Odlucim da pozovem Vaki.

-Ee gde si?

- Tina,evo me u nekom poslu. Zvacu te kasnije,vazi?

-Aha,oke. Cao.

Ona otpada. Milan je sa Djoletom,tako da, gde god da ga pozovem on ce da vuce i njegovog decka. A onda mi u glavi sine jedna ideja. Veoma losa ideja ali jbg.

Za: Ognjen
Od: Tina

Da li zelis sa mnom da ubijas vreme pored reke uz flasu vodke?

Jako losa ideja,jako losa. Posle pola minuta odgovor stize.

-Ja sam odvratan. Sta cu ti,devojcice? ;)

- Prezivecu te jedan dan. Dolazi po mene.

-Mozda ja ne zelim. xD

- Pff,okej. Cao.

Od ovoga nema nista tako da mi ostaje jedino da dremnem. Vrtela sam se po krevetu nekoliko minuta a onda sam zadremala.
U jednom trenutku osetim kako neko lezi pored mene. Okrenem se i.....ma sta koj kurac jbt?!?!?!

Da li si normalan,idiote? - ustanem i sednem na krevet dok pored mene lezi Ognjen.

Uuu,nisam hteo da te uplašim,lutko. - ustaje i on,ode do stolice koja je bila preko puta kreveta i sedne. Gleda pravo u mene.

-Skratio si mi pola zivota. I kako si usao koj kurac?!?!

- Sara me je pustila i pokazala gde je tvoja soba. Lepa i mala soba. Bas kao ti. - kaze s osmehom na licu.

-Moracu da popricam s njom o tome. Zasto si dosao?

- Da te vodim. - ustaje i prilazi meni.

-Ko kaze da cu poci s tobom?

- Ne pitas se. - hvata me za ruku i vuce s kreveta.

-Okeeej,znam i sama da hodam.

- Cekam te ispred.

-Smaras. Cao.

Prevrnuo je ocima i nasmejao se,gledao me je par sekundi i izasao.

Uzela sam jaknu,obula bele patike,uzela novcanik i telefon pa izasla

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Uzela sam jaknu,obula bele patike,uzela novcanik i telefon pa izasla. Cekao me je u kolima.
Gde mislis da idemo? - pitam dok prilazim autu. 

Meni je svejedno,lutko. - kaze dok me gleda kako prilazim.

Pa ako ne znas onda da se vratim ja unutra

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Pa ako ne znas onda da se vratim ja unutra. - zastanem i cekam da kaze nesto.

Ulazi ili cu da te ubacim ja. - skroz ozbiljan i odvratan.

Da li sam ti vec jednom rekla da smaras? - koliko se trudim da ne primeti da mi se svidja toliko postajem providna.
Vozili smo se jedno 20ak minuta.
15:50

Vrh zgrade? Ozbiljno? Ako si hteo da me ubijes onda nisi trebao ovoliko daleko da me vozis,mogao si i blize. - sva u cudu. Zgrade su bile na svakom koraku a on me je doveo do ove,bogu iza nogu.

Ne lupaj. Vodka? - kaze i pogleda me.

Naravno. - vadim cigare iz dzepa jakne. Stigne mi poruka na telefon.

Od: Milan
Za: Tina

Vrh zgrade? Nemoj samo da pijes previse jer moze da se desi da pozelis da budes ptica pa skocis.

Zasto jebeno svi sve znaju a samo ja ne?!?!?  Iskuliram poruku,videce on sutra.

Dve flase? - mislila sam da ce jedna biti dovoljna.

Ako bude malo donecu jos. - kaze i sedne pored mene. Previse blizu,ako se ja pitam.

Cutali smo nekih par minuta. Bas mi je bilo lepo i opustajuce ali Tina mora tisinu da pokvari.

Imas devojku? - pitam s nekim glupavim osmehom.

Mozda. - pogledao me je ozbiljno.
Znaci vrvtn ima. E jbg. A zasto je ovde sa mnom ako je ima?

Zivot TinejdzerkeМесто, где живут истории. Откройте их для себя