Mivel már vasárnap van, ezért jó lenne eldönteni, hogy mit vegyek fel.
Elsőnek egy fekete testhez simulós comb középig érő ruhát választottam, de nem kellett sok idő hozzá, hogy rájöjjek, nem igazán a legjobb választás egy házibuliba, főként hogy a kísérőm egy idegbeteg állat.
Végül egy hosszú, vörös ruhát választottam, piros magassarkúval.
Letusoltam, majd magamra vettem a ruhát, és elkezdtem sminkelni. Nrm vittem túlzásba, méginkább kevésnek is tartottam.
8-ra tényleg itt volt, hiszen csengettek.
Kinyitottam az ajtót és unott pofával köszöntöttem. Semmi kedvem nem volt bulizni.-Szia. Szép vagy életem!- köszönt mosollyal
-Csá.
-Nem tűnsz boldogbak..
-Talán esetleg azért mert nem vagyok az. Gondoltad volna?
-Miért ne lennél? Hiszen egy ilyen jóképű, helyes, okos, szép fiúval mész buliba.
-És főképp szerény.Beszálltunk az autójába, és elindultunk a buliba.
5 perc sem telt el oda is értünk.
Bementünk és sok ember jött oda hozzám.
Az emberek egyik rétege gratulált, de azok voltak több számmal akik leribancoztak vagy éppen annyit mondtak hogy kihasznál és nehogy elhiggyem hogy szeret.Magamban mondtam én hogy nem akarattal vagyok vele, de annyit mondtam végül hogy majd meglátjuk.
Az este nagy részét eltáncoltuk, és beszélgettünk.
Még mindig nem olyan szimpatikus a helyzet, de ez van. Ez az ára annak, ha valaki iszik. Igen, ezen a bulin próbáltam kerülni az alkoholt.
Fél 1 körül hazamentünk és én lepihentem, Mike-t pedig elküldtem.
Másnap suli de még mindig nem tudom, hogy fogom elviselni Mike-t....
Na sziasztok itt is van egy újabb rész, olvassátok örömmel. Tudom kicsit lapos, de a nagy izgalmak után ránkfér. 😂😊 Komi és vote ha tetszik, komiba bármi kérdés írd le nyugodtan!!!
♥️♥️♥️
VOCÊ ESTÁ LENDO
S.O.S. Rosszfiúk a láthatáron (Befejezett)
RomanceRosszfiúk. Megváltozhatnak? Szerethetnek valakit őszintén? Vagy hazugságok hálójában ragadnak? Képtelenség...