פרק 57- חלק א׳-

764 60 26
                                    

חג שמח לכולם ❤️❤️❤️ אני אוהבת אתכם ותודה ענקית על כל הפרגונים שלכם. אין עליכם !!!!

שרתי לעצמי שירים בזמן שהתכופפתי להוריד את הנעליים.

"את במצב רוח טוב."

הלב שלי נפל לתחתונים, וישר הסתובבתי. אמא שלי הרימה גבה. הפנים שלי התחממו וישר הסתכלתי למטה.

"אם חושבים על זה, היית במצב רוח טוב כל השבוע," אמא שלי הגיבה אחרי שחשבה. "ואת נוטשת אותי הלילה, אפילו שאני בבית..."

הסתכלתי למעלה עליה ועשיתי פרצוף. "סליחה..."

היא הרימה את ידה. "הי, את קבעת תכניות. זה לא שאני הולכת לגרום לך לבטל אותם. בכל מקרה, אם המחשבות שלי נכונות, את לא תבטלי את זה."

"איזה מחשבות?"

היא גיחכה והביאה לי חיוך מטריד. "מתחרז עם הייווד."

"סליחה אמא, אני לא יודעת שם שמתחרז עם הייווד. אולי קייווד?" עניתי והרגשתי את הפנים שלי מתחממות. היא חכמה מידי.

אמא שלי צחקה. "אחד טוב. אז מה איתכם?"

"הוא בא לאסוף אותי."

"זה עובד מושלם! יותר מאוחר אני חייבת לחזור לעבודה, אז אני אצטרך את האוטו," היא הסבירה. "זה הולך להיות לילה ארוך מאוד. אני כנראה לא אחזור עד הבוקר... למה שלא תשאלי את כריס אם את יכולה לישון אצלו?"

הסתכלתי על אמא שלי בשוק. "מה? לא, אמא. אני לא שואלת אותו את זה."

שמעתי את הפעמון שגרם לי לקפוץ. אמא שלי חייכה והסתכלה עליי. ידעתי מה היא מתכננת לעשות. שתינו רצנו לעבר הדלת באותו הזמן.

"אמא!" צעקתי מאחוריה. "אמא, לא!"

"אני רק פותחת את הדלת, הולי." אמא שלי הגיבה והביאה לי מבט מרוצה.

לפני שהבנתי מה קורה בכלל, מצאתי את עצמי שכובה על הריצפה. קול של כאב יצא מהשפתיים שלי בדיוק כששמעתי את הדלת נפתחת. אמא שלי אמרה שלום למר. הייווד ואני הסתכלתי על הריצפה וקיללתי את הקלמזיות שלי. החלקתי על השטיח.

"הולי, קומי מהריצפה," אמא שלי דרשה. "זה לא יפה."

מר. הייווד צחקק, כשדחפתי את עצמי לרגליים וניקיתי את החולצה שלי. ממש מזל שהחלטתי ללבוש שחור. זה הבליט את האבק. אמא שלי נעלמה אל המסדרון והשאירה אותי ואת מר. הייווד לבד. הוא גיחך לעברי והרגשתי את הלחיים שלי מתחממות.

"את באה איתי לסופר," מר. הייווד אמר וגלגל את המפתחות שהיו לו על האצבע. "מקווה שלא אכפת לך."

"לא אכפת לי," אמרתי במהירות וגרמתי לגיחוך שלו לגדול.

"אוקיי, כריס, זה התיק של הולי," אמא שלי אמרה ופתאום ראיתי אותה עם התיק שלי בידה. "יש פה כל מה שהיא צריכה."

Forbidden RelationshipWhere stories live. Discover now