8. Извинението. - вашият отговор: В) Обади се на Юнги за помощ.
Да, щеше да е хубаво да отида, ако имах наистина нещо официално за обличане. Но, нямах. Стоях пред гардероба си и стигнах до извода, че рокли нямам, поли нямам, само дрехи, тип спортни и тип пенсионерка или счетоводителка. А време да купя нещо, нямах. А роклята с която щях да бъда за сватбата, ще е готова след 2 дена.
Какво да правя?
а) Отиди с дънки и маратонки.
б) Обади се на Юнги, за да му кажеш, че няма да отидеш.
в) Обади се на Юнги за помощ.
-------------------
Ако бяхте избрали А) Отиди с дънки и маратонки, Юнги щеше да ти се ядоса защото си го изложила. Момчетата, Те и Джимин щяха да го базикнат, но Джимин щеше да намери рокля за теб от персонала и щеше да се преобразиш отново като Принцеса. Но поради факта, че Джимин е намерил роклята, щеше да си изключително близка около него за да му благодариш. Накрая Джимин щеше да се опита да те целуне, просто защото е играч, но Юнги щеше да види това и да му стане кофти.
Ако бяхте избрали Б) Обади се на Юнги, за да му кажеш, че няма да отидеш. Момчето щеше да се натъжи доста, защото все пак искаше твоята компания там. Най- вероятно, веднага след снимките му в студиото, щеше да отиде до у вас и да те провери как си, защо не си дошла. След като разбере, поради каква причина не си дошла, първо ще се ядоса, после ще ти се разсмее каква глупачка си.
9. Рокля за принцеси. - вашият отговор: А) Снимай се с тях.
Хвърлих око на голямото студио и забелязах колко много хора има. Всички те ще гледат мен. Само като се замисля и ми се изпотиха подмишниците. Наистина не знаех какво да кажа.
YOU ARE READING
Мъжка Проститутка [ Ти Избираш]
FanfictionИмаш нужда от кавалер за сватбата на най- добрата ти приятелка, но в живота ти не присъстват мъже. По случайност попадаш на онлайн сайт за мъже "под наем". Защо пък не? История, в която ти избираш как да продължи!