Obican Dan 10

211 11 3
                                    

Budi me alarm. Iskljucim ga i vidim par propustenih poziva i 2 poruke. Odlazem to za kasnije. Ustajem i idem do kupatila. Bozeee dragi,kakva je ovo nakaza u ogledalu?! Obavim sve sto imam pa sidjem dole...iii buum,cela porodica na okupu u dnevnoj.

Dobro jutro dragi ukucani. Nisam raspolozena za jutarnje prica tako da...mene preskocite. - kazem i nastavim prema kuhinji.

Cujem kako nesto dobacuju ali ne obraćam paznju. Pocinjem da kuvam kafu. Imam zelju da je popijem na miru na terasi. Kisa pada i pirka neki lagani vetric. Divno je vreme,bas onako kako volim. Jedva čekam jesen,kisa skoro svakog dana.
Ulazi Vanja u kuhinju i povuce me za pramen kose.

Rekla sam da ne zelim jutarnje price a to vazi i za tebe. Ili hoces da ti posebno ponovim?! - okrenem se prema njoj sa nadrkanom facom.

Odjebi,brate. Kupila sam ti pica-burek i jogurt. Ni ja ne zel....-prekinem je u sred recenice.

Pica-burek?!? Gde?!?! - pitam odusevljeno. Umesto nadrkane face mi se stvori najveci moguci osmeh. Jebeno najbolja stvar na svetu.

Na stolu u kesi. Jos je vruc. - okrene se a ja joj skocim na ledja i zagrlim je.

Da li sam ti ikad rekla da si najbolja sestra? Nisam jel? Pa sad ti kazem. - taj burek mi mami emocije napolje. Emocije koje obicno nemam ali jbg,svi smo takvi u porodici. Ne pokazujemo emocije ali svi smo odrasli uz neku ljubav koju imamo duboko u sebi.

Vauuu,ovaj dan cu zapamtiti,veruj mi. Silazi s mene,idiote. - gura me dole ali ja sam se kao majmun zakacila za nju.

Bolje da ga zapamtis,ko zna kad se ce ponovo dogoditi. - skocim s nje jer cujem kako mi vri voda za kafu.

Ma važi,slavicu ga kao crveno slovo. - kaze i izadje iz kuhinje.

A sad idemoo,dorucak i kafa na terasi uz sjajno vreme. Odem gore,iznesem sve na terasu pa se vratim po laptop da pustim neku seriju. Spazim telefon na krevetu,dohvatim i njega i samo ga iznesem. Drustveni zivot ostavljam za kasnije.
Provela sam na terasi jedno sat ipo vremena u miru. Uzimam telefon i vidim 2 propustena poziva od Milana,jedan od Valentine i poruka i jedna poruka od Ognjena. Idemo redom.

Od: Ognjen
Za: Tina
Gospodjice nadrkana,pozvani ste na zurku koju pravim u subotu. Necete dobiti pozivnicu ali ako ne planirate da dodjete budite sigurni da cu Vas licno dovesti. S postovanjem,Ognjen.

Ma pazi da ti ne dodjem. Idemo dalje.

Od: Vaki
Za: Tina
Smuvala sam se s onim likom sa Milanove žurke. Zovi za detalje.

Opaaa,znaci samo sam ja solo. Sta ga jebem,i to je za ljude.
Zovem Milana.

-Dobro jutro.

- Zvao si me,lepi.

-Mislio sam da ne spavas pa da dodjem do tebe,bio sam smoren.

- Desilo se nesto ili?

-Nee,ne. Obican smor.

- Aaa,oke. Kakva je to zurka u subotu?

-Povodom useljenja.

- Kakvog bre useljenja?

-Ognjen je kupio kucu i dosetio se u moj kraj. Pre je ziveo u drugom gradu ali od sada ce,za divno cudo,ziveti ovde. Pitam se zasto,Tina? - kaze zlocestim glasom.

- Nemam nikakve veze s tim. - zbog mene se nije preselio sigurno.

-Dobro,dobro. Moram da idem sad. Cujemo se kasnije,duso.

- Vazi. Cao. - prekinem.
Znaci gospodin se doselio ovde. Izgleda da ce to biti kupleraj. Devojke ga vole a i sto da ga ne vole...bogat,zgodan,lep. Pff,uzas.

Saljem Valentini poruku.

Od: Tina
Za: Vaki
Dolazim za sat vremena kod tebe.

Tusiranje pa oblacenje. Krenem u kupatilo ali mi stigne jos jedna poruka pa se vratim da je pogledam.

Od: Ognjen
Za: Tina
Kuliranje,a?

Od: Tina
Za: Ognjen
Mislila sam da nisi ni primetio da ti nisam odgovorila.

Ostavim telefon i odem u kupatilo. Istusirala sam se za 10 minuta. Obukla sam crni sorts,belu majicu i preko crni kardigan. Uzimam belu tasnu,stavljam novcanik i telefon pa krenem dole. Popricam s ukucanima par minuta,uzimam ključeve od auta i krecem kod Valentine.
Stizem i zaticem je u dvorištu na ljuljasci kako prica telefonom s ogromnim osmehom na licu. Pa daaa,svi su zaljubljeni,Tina.

Zvacu te kasnije,stigla je Tina. Cao. Heheh,cmok,cmok. - kaze u slusalicu a ja napravim izraz lica kao da povracam.

Cmok,cmok,Vaki. Sacuvaj me Boze. - sednem i vadim cigare.

Heeeej. To mi je decko. - kaze s osmehom od uva do uva.

Jeste ali nema potrebe da budes toliko ljigava,draga.  - palim cigaru i uvučem dim.
Pricaj,lutko. Kako si se smuvala s likom bez prednjeg zuba,majke ti? - prsnem u smeh toliko da me stomak zaboli.

Nije smesno. Ni ne primecuje se. - ustane da donese nesto za pice.

Ma neeee,uopste. Samo kad progovori,nasmeje se,otvori usta... - razderem se da bi me cula i nastavim da se smejem.

Ostatak dana sam provela kod nje. Pricala mi je kako joj je bilo uzbudljivo vece s njim,moš mislit. Jos uvek je pod utiskom tako da nije prestajala s pricom o njemu pa sam i ja njoj pricala o mojim susretima sa Ognjenom dok me je ona odusevljeno slusala. Rucale smo,gledale filmove,lezale,isle do grada da setamo i odlucim da prespavam kod nje.

Pozvana si na zurku? - pitam dok se presvlacim.

Da,daa. Lik se ladno doselio u Milanov kraj. - kaze sva u cudu.

Pa dobro,sta je tu lose? Odlucio da promeni mesto. - kazem a u sebi izmisljam hiljadu i jedan razlog zasto bi odlučio da se preseli.

Bice ti blize,lutko. - pogleda me s osmehom.

Meni? Meni nije potreban. Ima on svoje kurvice. - bacim se na krevet.

Ne lazi. Ludis za njim. - pomazi me po glavi kao kuče neko.

Ne. Mislim,ne jos. I nadam se da necu nikad. - okrenem se na stranu da dohvatim daljinski da nadjem film.

Odgledale smo jos jedan film uz laganu pricu dok smo cirkale neki odvratni novi sok koji smo kupile da probamo i jele sendvič. Dan je bio dobar.

Zivot TinejdzerkeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora