Alex elinde hoparlöre alınmış telefon ile karşısında oturan iki adama zıtlıkla ayaktaydı ve bir kolu göğsünün altında küçük adımlar ile dolanıyordu. Yüzünde ne hissettiği belli olmayan ifade varken karşıdan beklediği gibi öfkeli bir ses duydu..."Alex, hangi cehennemdesin sen?!"
Edwin'in bu öfkeli sesine karşılık kendisinde aynı şekilde konuştu. "Beni yargılamadan dinleyecek misin yoksa kapatayım mı?!"
Karşısından aldığı sinirli soluğa karşılık daha sakin bir ses tonu duydu. "Neredeydin?! Günlerdir sana ulaşmaya çalışıyorum!"
"Telefonum günlerdir yanımda değildi. Neden diye sorarsan şu ölen herifin abisi peşimde!"
Alex o an olduğu yerde durup karşısındaki iki adama da şöyle bir baktı ve içinden gülmek geldi. Bu hafifçe belli olup dudaklarına yansırken Zack sessizce gülmüştü. James ise burada, adamın abisi kısmına takılmış hoşuna gitmişti.
"Kim, James Luther mi?!"
Alex gözlerini James'e çevirirken yüzündeki gülümsemeye rağmen sesini farklı yansıttı. "Evet! Nasıl oldu bilmiyorum ama beni takip ettiriyormuş, bunu anladığımda gideceğim yere çok uzaktım ve telefonum yanımda değildi. Oraya geri dönemedim, izimi kaybettirdiğimde de bulunduğum yerden ayrılamadım. Beni bu beladan kurtarmak zorundasın!"
"Kahretsin! Her şeyi anladı! Benimle görüşme ayarladı! İki gün sonra görüşeceğiz ve sende orada olacaksın Alex!"
Alex buna hiç şaşırmazken karşısındaki adam ayağını dizinin üzerinden yavaşça çekerek kendisine gelip, kucağına oturmasına dair bacağına vurmuştu. Bu inanılmaz çekici hareketine karşılık vermek istesede gözü Zack'e kaydığında yavaşça ilerleyip, kucağını es geçti ve yanına oturdu.
Ancak James bundan hoşlanmayarak başını iki yana sallamıştı.
"Saçmalama Edwin, sana beni o adamdan kurtar diyorum sen ise benimle görüşmeye geleceksin diyorsun!"
Alex başını yanındaki adama çevirerek elini uzatarak kirli sakallarını yavaşça okşadı. Bu, beni o adamdan kimse kurtaramaz' demekti!
"Geleceksin Alex! Ben orada olduğum sürece sana bir şey yapamaz merak etme! Bu konu tartışmaya kapalı, sana yeri ve saati mesaj atacağım! Rahat bir biçimde olduğun yerden çık ve gel, geleceğin yerde nasılsa o da olacak!"
Telefon kapandığında Alex önündeki masaya uzanarak telefonu bıraktı ve yeniden arkasına yaslanarak kollarını göğsünde bağladı.
"İşlem tamamdır."
"Sana hiç güvenmiyor, yalnızca bulacağı bilgisini verdi orada adamlarının olacağını ya da olmayacağını, karşı saldırı gerçekleşeceğini herhangi bir şey söylemedi. Seni sınamaya başladı bile..."
İkisi de James'i dinlerken Zack de öne doğru eğilerek dirseklerini dizleri üzerine koydu ve devam etti.
"Seni orada da sınayacak Alex, tahmin ettiğinden daha detaycı bir adamdır. Kendine dikkat etmen gerek."
Alex Zack'i dinledikten hemen sonra kendine güvenli bir biçimde konuşmaya başladı.
"Hiçbir şey yapamaz!"
"Şüphelendiği şey ikinizsiniz, benim öldüğüme emin! Seni belki de abim üzerinden değil kendi üzerinden sınayacak!"
Alex cevap vermek için dudaklarını araladığı sırada kendi rahatını bozmadan sesindeki siniri dışa vurdu aniden James.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadın Seri Katil #Wattys2018
RomansaBu hikayede 'Seri Katil' olan bir adam değildi... Bir Kadındı! Eline ağırlığıyla ilk aldığı silah, zamanla onun en yakını olmuştu. Zamanla duyguları kesilip ruhunun en derinlerine sessizlikle gömülmüştü. O, bir vampir gibi geceleri yaşıyordu. Gide...