Eelmises osas:
Hakkasin koju liikuma kuid kui ma püsti tõusin nägin ma ei kedagi muud kui.......
Järg:
....see kuradi tüüp kes mind kiusab.
,,oi kes siin on."
Ma lihtslat vaikisin ja hakkasin ära minema kuid mulle panti jalg ette ning ma kukkusin. Mul sain nii kõrini et ma karjusin talle:
,,türa mingi vajadus on v? Kui ma sulle meeldin siis ütle seda mulle otse näkku mitte ära otsi lähedust raisk. Aga võtta teadmiseks sina mulle ei meeldi."
Ta jäi vait ja ma kõndisin lihtsalt minema.>>kodus/venna juures
,,Ellu kuidas sul niikaua läks?"
,,okei. Ma pean ilmselt sulle rääkima nüüd kõigest mis toimunud on."
Ma istusin diivanile ning ta istus minu kõrvale.
,,põhimõtteliselt to õhtu kui me väljas käisime siis ma ei läinud koju vaid läksin randa istuma ja päikese loojangut nautima. Siis tuli Marcus ja me rääkisime lihtslat juttu. Kõik oli korras siis tuli see pidu. Ma olin seal jumala täis et ma ei mäletanud suht sittagi. Ma ärkasin Marcuse kürval ja meie riided olid laiali. Ma kadusin sealt nii kähku kui võimalik aga kui ma uksest välja astusin tuli mingi kutt ja lükkas mu vastu seina ja ütles ,,noh kuidas oli?" Ning läks siis irvitades minema. Mina jooksin siis koju või noh vanasse koju ja nutsin seal. Siis ilmus sinna Marcus et ta tahan mukka rääkida ning edasi sa tead."
,,mida vittu. Kes see kuradi ajuhälvik on kes sind kiudab?"
,,aa õige jah. See et kui ma sinu juurde toopäev kõmdisin siis ta tuli mulle vatu, pani jala ette, ma kukkusin maha ja siis lõi mulle jalaga kõhtu. Täna kui ma siia tagasi kõndisin siis ta tuli ka minu juurde ja pani jala ette aga siis ma karjusin ta peale."
,,okei. Aga kas sa tead mis elle sittapea nimi on?"
Ma rapputasin pead.
,,uuri palun välja see."
,,okei. Aga ma lähen käin pesus ja lähen siis magama."
,,okei. Head öld sista ja jätta meelde et sa võid mulle alato rääkida. Isekui sinu ja mu mingi sõbra vahel juhtub midgai."
,,okei.">>hommikul
Täna on pühapäev ja ma ärkasin ereda valguse peale mis mulle dilma paistis. Tõusin ülesse ja läksin alla sööma. Kui söödud läksin tagasi oma tuppa ja hakkasin netflixsi vaatama.
>>kuskil 2 tundi hiljem
,,Ellu. Ma löhen käin poes."
,,okei. Too mulle 1 5liitrine jöätis pleeeees."
Venna turtsatas naeru korraks kuid noogutas ning lahkus.
Jäin üksi koju ja kuulsin alt ukse kella. Läksin alla ust avama ja mis te arvate kes seal oli? Ei mitte kuray ega ka mitte jumal vaid Marcus isiklikult. Mis seal ikka niiväga imestada.
,,Ellu palun räägime."
,,millest?"
Avasin ma ust rohkem märgiks et ta tuppa tuleks.
,,tollel õhtul see oli minu tegu. Sa lahkusid pudelist ja mõeldi välja et ma pean sinuga öö veetma. See kes sulle hommikul ütles ,,kuidas oli?" Või mida iganes ta ütles see oligi see kes mulle teo andis. Sa meeldid talle ning selle ta sind kuisab. Ellu palun anna mulle andeks et ma selline fboy tundusin. Ma pole seda ausalt. Ma ei kasuta tüdrukuid ära."
,,mind kasutasid ju."
,,see oli tegu."
,,kurat sa oleksid vüinud keeldu.... oota se ekes mind kiusama hakka soli see tüüp kes sulle teo andis v?"
,,mhm."
,,niiet sa teatsid minu kiusamisest?"
,,ütleme niiet nägin täna seda rannas. Päris hästi oskad vastu hakkata."
Naeris ta.
,,ok. Aga mis selle tüübi nimi on?"
,,miks sul seda vaja on?"
,,minul pole. Venna tahtsi."
,,oi siis on see kutt surnud."
,,kas sa tahad öelda et mu venna tappab ta ära?"
,,ta on või.... ei midagi."
,,ta on võimeline selleks?"
,,okei. Jah. Aga ära talle ütle et sa tead sellest. Ta ei tahtnud et sa teaksid et ta on võimeline tappma sinu pärast."
Se elause pani mind mõttlema. Kas siis tõesti minu venna võis meie vanemad tappa?
,,okei. Aga mis selle kutti nimi on siis?"
,,ta on Gustav."
,,perekonna nimi?"
,,Mull."
,,Gustav Mull v?"
,,jah. Sa tead teda v?"
,,jah. Ta.......Heiki hei!! Siin on veel 1 osa täna. Täna rohkem ei tule. Homme kunagi tuleb. Ei tea kuna täpselt aga küll siis näha on.
YOU ARE READING
armid jäävad
Romancelugu räägib tüdrukust keda pekstakse kodus ning koolis nügitakse, veidi pekstakse ja tänavatel sama moodi. ühel päeval surevad ta vanrmad ning ta elu muutb. kuid jääb 1 asi. tema unenäod mis nendes unenägudes toimub? mis juhtub tema vanematega? saad...