Merhaba ben Nefes soyadıma gerek olmadığını düşünüyorum çok çekingen biriyim ama dışarıya karşı, aileme karşı değil mesela arkadaşlarıma karşı da değil gerçi sadece 1 tane arkadaşım var oda Yağmur şarkı söylemeyi çok seviyorum şimdiye kadar sesimi sadece bir kaç kişi biliyo onlarda annem, yağmur vee köydeki knkalarım köyde dışlanma gibi bişey olmadığı için herkes sokakta giderken bile şarkı söyleyebiliyor.Aslen Trabzonluyum ama İstanbul'da yaşıyorum ama her yaz tatili memlekete gideriz sinirlendiğimde özel yerime giderim orayı kimse bilmez ( sen öyle san) oranın bir adı yok ama ben oraya sır adını verdim çok zengin değiliz bu yüzden çok sıkıntı yaşadık ama ailem benim okuyup kendi işimin sahibi olmam gerektiğini söylüyor ve bende onlara katılıyorum ailem kesinlikle daha güzel bir hayatı hakediyor çünkü onlar çok temiz kalpliler sanırım bu yüzden çok çalışkanım yani çoğu kişi tarafından İNEK olarak adlandırılsam da ben çok Çalışkan değilim onlar çok tembel sevgilim olmadı çünkü çok utangacım ama Berk'e bitiyorum çocuk çok yakışıklı yaaa ama o bana asla bakmaz herhalde ...........
merhaba ben Tahir soyadıma gerek yok çok çekingen biriyim insanlarla fazla konuşmam ama sadece dışarıya karşı, aileme karşı değil mesela arkadaşlarıma karşı da değil gerçi sadece 1 tane arkadaşım var oda Çağatay knkam çocuk benden çok daha fazla yakışıklı ve cool neden benimle knka bilmiyorum ama çok iyi anlaşıyoruz sesim güzeldir yani sesimi sadece 3 kişi biliyo ben,Çağatay ve annem canım sıkıldığında şarkı söylerim sinirlendiğimde ise benim özel yerim var oraya gidiyorum bi adı yok ama ben oraya sır diyorum bu güne kadar çok çile çektik ailem ve ben para .... para olmadan hiçbirşey olmuyor sağolsun Çağatay yardım ediyor ama büyüyünce kendi işimin patronu olucam bu yüzden çok çalışıyorum millet İNEK desede ben çok Çalışkan değilim onlar çok tembel sevgilim yok çekingen olduğumu söylemiştim ama Yaren o kıza bitiyorum çok güzel ama o bana bakmaz herhalde.......
Selam ben Yaren ( Tahir'in bu kızı sevdiğini düşünemiyorum bile )
Selam ben Berk ( gerçekten çok yakışıklı ama Ulaş daha tatlı Ulaş'da kas yapsa ohoo)
Selam ben Yağmur ( Demet Özdemir'i çok seviyorum yaa çok tatlı bi kadın)
Selam ben Çağatay Tahir'in kankasıyım inanın bana Tahir çok yakışıklı tek eksiği biraz kas ama ben de Çağataysam ona kas yaptırırım ( ahh keşkeee)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR İNAT MESELESİ (TAMAMLANDI)
RandomBİR İNAT MESELESİ başkalarına aşık olan iki yolunu kaybetmiş insan bakalım doğru yolu bulabilecek mi?