No dices A Jungkook *3*

2.1K 140 71
                                    


Şarkı :Faded(*Solgunum) A.W.'dan

"Jungkooka söyleme"

Oy ve yorum plz

Keyifli Okumalar ♡

Kendime bu kadar aciz olduğum için hem kızgındım hemde acıyordum.

Hadi ama!

Unutkanlığım bu kadar hızlı olmamalıydı. Daha 2. evredeydim..

Bunu şu anlık geri plana atmam lazımdı. Kafamı sağa sola salladım düşüncelerimden kurtulmak amacıyla ve otomatik açılan kapıyla kendimi dışarı attım. Asansörde o kadar dalmıştım ki korkum olmamışti.

Koridarda ilerleyip sağdan 3. odanın kapısına geldim ve önünde durdum.

Sakin ol Jess ri. Fark etmemeliler, etmeyecekler.

Onların ögrenmesinde bi sorun yoktu ama Jungkook'a bir şeyler çaktirabilirlerdi ve benim zeki kocam bunu rahatlıkla anlayıp evimizin kapısına dayanabilirdi.

Beni artık sevmiyor olabilirdi. Ama bebeği ister mi istemez mi düşüncem çoktan kuş olup uçmuştu. Jungkook çocuklara düşkündü. Sırf bu yüzden yüzsüzce yanında kalmak isteyebilirdi. Belki de bu barışma sebebi olurdu.

Evet şimdi de affetme şartlarını kendi kendime konuşuyordum kesinlikle dengem alt üst olmuştu. Harika!

Saçmalamaya başlamıştım.

Kafamdaki sesi kesip kapıyı çaldım. Bir süre sonra müzik sesinin durmuş ve içeri gelmemle alakalı onay sesini işitmiştim. Gülümseyerek içeri girdim. Onları çok özlemiştim.

Beni görünce ışık hızıyla koşan ve, "Jess ri! Seni çok özledim! Neden hiç gelmedin deli kız?" diye bağırıp bana gelen Hoseok abimi görünce neye uğradığımı daha anlayamadan sarılmıştı.

Neyseki kendini yavaşlatıp sarılmıştı yoksa karnımda hala devam eden ama azalan sancı hiç güzel yollar açmayabilirdi bana.

Ve evet takıntılı bi Jung Haseok abiniz varsa yeğenine yanlışıkla da olsa zarar verdiğini düşünse kırk yıl onun vicdanını susturamazdık.

Kaya gelip, 'Hoseok Amca ben iyiyim' dese bile.

Bu düşüncem komik gelmişti.

Hoseok Amca.

Ah, hayal bile edemiyorum Kaya'nın BTS'e amca deyişini.

"Üzgünüm Hoseok abi ama durumları biliyorsun" Gözlerimi kaçırdım. "Bu yüzden gelmedim. Birde bir kaç işim vardı ama telafi edicem." dedim mahçup bi sekilde.

Bana gülümseyip, "Kendine iyi baktığın için seni affediyorum. Çünkü kilo kaybından hasta olursun diye korkmuştum ama sanki kilo bile almışsın." dedi şirin bi şekilde.

Kilolusun demek gibi art niyeti olmadığı belliydi sadece kilom onlara göre azdı. Korede normal olabilirdi ama vücudum hiç öyle göstermiyordu ve şimdi 4 kilo almıştım. Fark edilecek türden bir kilo alma olmuştu demek ki.

Ama aynı zamanda endişeliydim. Karnımı fark etmemeleri lazımdı bu yüzden onlara hasta olduğumu söyleyip kısa ve uzaktan sarıldım.

Yalan değildi dün biraz grip olmuştum.

Tabi canım tabi.

Beraber masaya geçip oturduk ve nasılsın iyi misin faslıni bitirip onlara elimde getirdiğim poşeti verdim. Jimin heyecanla atılıp elimden aldı. İçindeki sarma ve su böreğini çıkarıp bağırarak, "Darma ve Bürek yaşasın!!!" dedi.

Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin