Yeni İş

83 10 5
                                    

Arkadaşlar bu bölümü istediğiniz gibi uzun yazdım beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum...

Kahvaltıdan sonra iş aramaya çıktık.Pelin ve Sarp aşağı mahalledeki restorantlara bakacaklardı.Ben ve Utku caddedeki dükkanlara,tabii bu sırada İkra ve Ataberk'de evde kalıp gazetedeki ilanlarına bir göz atacaklardı.Hepimiz işe koyulduk.Yaklaşık 2-3 saatdir iş arıyorduk fakat hiçbir şey bulamamıştık o sırada ikra beni aradı:

-Alo lütfen iyi bir haber ver İkra buldunuz mu bir şey?

-Evet çok sevineceğiniz bir iş bulduk.Birkaç sokak aşağıda yeni bir cafe açılacakmış oraya garson,bulaşıkçı falan arıyorlarmış .

-Tamam ben Pelingile de haber vereyim cafenin önünde buluşalım olur mu?

-Bize uyar 15 dakikaya ordayız.

İkra telefonu kapar kapamaz Pelini aradım.Onlarda çok sevindiler.Utku ile cafeye gittiğimizde İkragil oradalardı.2 dk sonrada Pelingil geldi.Ataberk:

-Eeee hazır mıyız millet?

Biz hep bir ağızdan:

-Her zaman

- O zaman içeri girip bu işi hallediyoruz!

İçeri girdiğimizde Ataberk cafenin sahibiyle konuştu.Cafe sahibi ona daha işe hiç garson almadıklarını söyledi.Ataberk'de bizden bahsetti ve artık hepimiz aynı cafede birer garsonduk 1 hafta sonra cafe açılacak ve işe başlayacaktık..

Pelin:

-Oley be sonunda bir iş bulabildik üstelik aynı yerde çalışacağız.

Sarp:

-Beni bu kadar çok görmek istediğini bilmiyordum Pelin.

-Sana çok meraklıyım ya be-en sadece hep birlikte olacağız diye sevindim o kadar .

-Hı hı tabi tabi haklısın canım

-Kapa çeneni ben senin canın değilim

Ataberk:

-Tamam sakin olun gençler ilişkinizdeki sorunları sonra tartışırsınız..

Pelin:

-Yaaa iyice abarttınız ha ne ilişkisi saçmalamayın hem biz daha Utku ile Kira gibi olamadık bile

Ben her zamanki gibi kızarmıştım üstelik terliyordum ne yapacağımı blemeden konuşmaya başladım:

-Ne diyosunuz siz ya ya-ani ne- ne olabi-bilirki utku ile benim aramda 

hem İkra sen benim kitabımı getirmedin mi evden?

Sarp:

-Yuhh artık abi ya yolda yürürkende mi kitap okuyacaksın?

İkra:

-Tamam kapatalım bu konuyu hem ikizimi utandırmayın bakiim

Pelin:

-İkra konu Ataberk ile sana sıçrayacak diye mi korktun yoksa merak etme biz sizi utandırmaya kıyamayız.

Utku:

-Yeter artık bu konu burada gerçekten kapandı şu an ki önemli meselemiz işimiz yürüyünde bir mağazadan işte giyecek bir şeyler alalım bu kıyafetlerle orada çalışamayız.

Ataberk:

-Utku haklı.2 sokak ötede bir mağaza görmüştüm gelin de oraya bakalım 

Hep birlikte mağazaya doğru yürüdük cebimizde kalan son parayla alabildiğimizi aldık.Pelin her zaman olduğu gibi siyah kıyafetler alıyordu.İkra ise pembeden maviye kadar içinde her renk bulunan tişörtler,ben sadelikten yanaydım koyu yeşil düz bir gömlek ve beyaz bir dar paça aldım.Erkekler ise tişört ve kot pantolondan yanaydılar.Alışverişi bitirince eve döndük ve hiç paramız kalmamıştı.Bakkala veresiye yazdırarak yiyecek bir şeyler aldık avansı alınca öderdik artık.

Eve geldiğimizde hepimiz çok yorgunduk yapabildiğimiz tek yemek olan makarnayı yaptık ve yedikten sonra hepimiz yataklara dağıldık ben herzaman ki gibi günlüğümü yazdım olanları bir bir anlattım ve yavaştan uykuya daldım..

^^^^^^1 HAFTA SONRA^^^^^^

O sabah çok heyecanlıydık kimisi banyo sırası bekliyor kimisi yemek yiyor kimisi üstünü değiştiriyordu hatta utku banyo önünde sıra beklemekten yorulmuş Sarp çıkar çıkmaz kızların üstünden uçup banyoyı kaptı Pelin sinirlenip:

-Şimdi zamanı geri almak vardı ama neyse gıcığın tekisin Utku

Kahvaltımızı yapmıştık ve çıkmaya hazırdık.Ben aldığım gömleği ve dar paçamı giydim saçlarımı yandan örüp koyu yeşil converslerimi de çektim ayağıma.Pelin siyah bir dar paça giymiş üzerine siyah ve üstünde kuru kafa olan bir tişört giymişti ve o simsiyah saçlarını açmıştı birde her zaman giydiği siyah ceketini unutmadı tabii.İkra rengarenk bir tişört altına mavi bir kısa dar paça ve ayakkabı olarak da bir babet giymişti sarı saçlarını açmış ve o masmavi tatli gözlerini koruyan kirpiklerine bir rimel sürmüştü.Utku ise kot bir pantolon ve üzerine salaş mavi bir kısa kollu uydurmuştu ve her zamanki gibi çok yakışıklıydı.!!Aman Allah'ım!!ne diyorum ben ya aklımdam geçenleri Ataberk okusa o zaman napardım.Sarp içine beyaz bir tişört üstüne gri bir hırka ve hırkanın fermuarını yarısına kadar çekmişti onun altınada bir kot pantolonu yakıştırmıştı ve son olarak Ataberk'de beyaz bir tişörtle altına siyah pantolon giymişti hepsi saçları yana atmıştı birbirlerinin aynıları olmuşlardı yanımıza gelip hadi çıkalım dediklerinde istemsizce güldük ve yola koyulduk.

 İşe geldiğimizde patron önlükleri giyip mutfağa gelmemizi söyledi ilk gün olduğu için çok yoğundu ne yapacağımızı dinleyip işe koyulduk özellikle Pelini müşterilerle anlaşması konusunda uyardık.Çok yorulmuştuk.Ama bir masa boşalıyor iki dk sonra tekrar doluyordu masaların yerine çabucak alıştım Ataberk biraz şanslıydı müşteriler daha bizi çağırmadan akıllarını okuyor ve siparişleri yazıp çağrıldığında ise sadece dinliyordu akşama kadar çok çalıştık ve akşam yemeğimizi cafede diğer çalışanlarla yedik.Cafe çok büyüktü ve bazen nereye gideceğimi karıştırıyordum. O gün eve geldiğimizde hepimiz yorgunluktan kendimizi yatağa attık ve bakalım yarın neler olacaktı?

Hikayene Bir Başlık VerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin