Zoznamenie

1 0 0
                                    

Ahojte som Vivi a mám 15 rokov a byvam na Slovensku mám brata Maxa on má 10rokov. A som MMer.
Zazvonil budík a ja som sa zlakla spadla som z postele. Potom som sa postavila a išla som si umyť zuby a spraviť make up. Keď som si make up spravila išla som sa obliecť. Obliekla som si biele rifle s dotrhaními kolenami kroptop marcusa a martinusa a okolo pása som si dala červenú košelu. Potom som sa išla na raňajkovať. Potom som sa išla obuť a vyrazila som do školy. Pred školov ma čakala Lilly moja BFF išli sme sa prezuť a išli sme do triedy. Po škole som Lilly išla odprevadiť a potom som išla domov. Dnes som mala narodky a mala som party ale samozrejme nie doma lebo mama je dnes doma ale to nahajme tak. Prišla som domov a mama na mna kričí pod sem Vivi tak som išla do ruky mi dala obalku a povedala že to maš od nás na narodky otvorila som obalku a tam dva listky na koncert M&M a ešte aj M&G bola som štastna od šťastia som začala plakať samozrejme som sa musela chystať začala party. Nevedela som aká bude hudba lebo ju vybavovala mama potom zazvonil zvonček a tam mama povedala že ona bude púšťať hudbu a nie M&M ja som sa nasrala a povedala som jej fakt toto. Potom zazvonil zvonček znova a tam boli moje lásky M&M ja som začala plakať a oni sa ma spytali či som v poho potom som sa s nimi odfotila a iba Lilly som dovolila s nimi odfotiť potom mi zaspievali first kiss a ja som stale plakala.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Make You Belive In LoveWhere stories live. Discover now