ღმერთო დილით ადრე ადგომა ყველაზეე საშინელება რაღაცა ჩემს ცხოვრებაში!! ისე რატო უნდა ავდგე დღეს დასვენების დღე არა? კიდე ერთი დამამტკიცებელი საბუთი რომ დებილი ვარ. თან დღეს იუბილარი ვარ 16ს გავხდი. მამაჩემის მაიკა გადავიცვი მისი სურნელი ისევ აქ ოჰ როგორ მიყვარს სამწუხაროდ ჩემი მშობლები ავიაკატასტროფაში დაიღუპნენ,2 წლის წინ. ახლა ბებო და ბაბუ მყავს გვერდით და დეიდის და ბიიძის როლს ჩემი ბავშვობის მეგობრის ლუისის მშობლები ასრულებენ. კუხნაში ჩავედი ჩაიდანი დავადგი. კუხნის მაგიდაზე წერილი იდო და გვერდით გასაღები. თან ეწერა ლუსისო რა მანქანის გასაღებია? არა უფრო უცხოა!? რაააააა!? სახლიი მეღადავები? ჩემს ყვირილზე ბებო და ბაბუ გამოვარდნენ რა ხდებაო.—მეღადავებით საახლი? საიდან როგორ?
—არ ვიცი ბიძიას კითხე—ბებომ ეშმაკურად ჩაიცინა
მე ტელეფონი ავიღე და ეგრევე დავრეკე
-ბიძიიი ეს რაა არიი!! ძალიან დიდი მადლობა არ ვიცი ამ სიკეთეს როდის გადაგიხდი ძალიან დიდი მადლობა და მაიცა სადაა?
-იქ სადაც ლუისი სწავლობს მასთან ახლოს ორსართულიანი კორპუსია მეორე სართულზეე ლუისის სახლის გვერდითა და თან ახალ სკოლაშიც გადახვალ
-ახალი სკოლა...? სიახლები კი მიყვარს მაგრამ ახალი სკოლა? ჩემთვის რთული იქნება
-ხომ რაიყო?
-არა არაფერი კიდევ ერთხელ მადლობა და ნახვამდის ბიძი!
—————————
ახალი სკოლა ახალი სახლი მარტო ცხოვრება ღმეერთოო იგივეა რომ თავიდან დაიბადო
-შვილო ხვალ უკვე გადახვალ ახალ სახლში ლუისი ითხოვს
-მართლაა? აუცილებლაად!-მაგრამ უეცრად ცრემლები წამომსკდა ეს სიხარულისიც იყო და იმისიც რომ ბებო და ბაბუ უნდა დამეტოვებინა ორივეს ძლიერად ჩავეხუტე და ჩემი დებილური ღიმილით გავიღიმე ამაზე ყველას გაგვეცინა.
ჩემმა დაბადების დღემ ისე ჩაიარა როგორც ჩვეულებრივმა დღემ უბრალოდ მინდოდა ბებოსთან და ბაბუსთან გამეტარებინა დღე და დამმახსოვრებოდა...სამუდამოდ....
ეხლა იმაზე ვფიქრობ ახალ სკოლას როგორ შევეგუები ახალი კლასი ახალი ადამიანები ააჰჰ. უკვე ვიტანჯები მაგრამ ისიც მახარებს რომ ყოველ დღეს ბედნიერად გავატარებ ლუისთან ერთად.
------—————-----—————-----
ვიცი მოკლეაა ძან მაგრამ რომ გამეგრძელებინა უაზროდ გაიწელებოდა მოკლედ მოკლე მოთხრობა იქნება 16 თავი მაიმც იქნება და თუ რაამემ დამარტყა თავში მეორე სეზონსაც დავიწყეებ 😂😁 იმედია მოგეწონათ
YOU ARE READING
HeArTbReAkEr
Short Storyლუსი 16 წლის გოგონა გადადის სხვა ბინაში საცხოვრებლად მარტო, იქ შეხვდება ბავშვობის მეგობარ ლუის. ისინი ერთ დღეს დაიბადნენ,მათი მშობლებიც დღემდე მეგობრობენ. რაც მათ გადახდებათ გაანადგურებს ყველაფერს და ყველას...