פרק 1

884 56 67
                                    

זאת הייתה הפעם הראשונה שג'ונגקוק עושה צעד כזה .. ללכת למועדון גייז זה היה הצעד הראשון שלו ליציאה מהארון. לבוש בג׳ינס כחול וחולצה שחורה עם כובע שמכסה טיפה את פניו למקרה שיראה מישהו מוכר. "ברמן אפשר לקבל בירה בבקשה?" ביקש ולקח שלוק ארוך מסתכל מסביב בוחן את הסביבה.
באותו הזמן בדיוק בחור אחד מסוים הבחין בגבר הביישן שישב בבר ולא עשה כלום. הבחור הזה היה ג'ימין ולמרות שרצה להמשיך לרקוד עם חבריו הרבים הוא הפסיק להזיז את הגוף שלו והלך אל הבר גם, יושב ליד הבחור החדש שלא ראה אף פעם.
"היי אני ג'ימין" אמר וציפה לתשובה מהבחור היפה שישב ליידו. ג'ונגקוק באמת שלא חשב שמישהו יתחיל איתו מהר כל כך אבל הבחור שישב לידו היה לגמרי הטעם שלו והוא הרגיש חום בין רגליו.
"היי אני ג'ונגקוק" הוא לחש בקול שלא נשמע בטוח מידי, אף פעם לא התחיל איתו גבר לפני. כלומר הוא לא היה בטוח שג'ימין התחיל איתו אבל הוא באמת התרגש.
"אז אתה בא לרקוד?" ג'ימין שאל ולא בזבז זמן, הוא היה עסוק לפני זה בלהזיז את מותניו ולגרות גברים רבים במקום והוא לא רצה להפסיק כי הוא באמת אהב את העינים של כולם עליו אבל משהו בבחור הזה היה שונה, הוא לא הסתכל על הגוף שלו או של אף אחד אחר הוא רק בהה בסביבה ושתה מכוס הבירה שלו בזמן שכולם היו פתוחים אחד עם השני והוא רצה לגלות מה קורה איתו.
ג'ונגקוק גימגם לפני שענה. "כ...כן" קולו לחש והוא הסמיק ממש. הוא לא היה בטוח מה יהיה בסדר לעשות עם זר שלא הכיר אבל הוא הזיז את גופו צמוד לגופו של הגבר הנאה שמולו מתקרב אליו יותר ויותר, גורם לאיבריהם להשתפשף אחד בשני. ג'ימין נצמד אל השני יותר וממש אהב את זה שהבחור שמולו לא חצה גבולות כמו רוב האנשים שפשוט נגעו בכל גופו בצורה בוטה ולא נעימה. המגע שלו היה נעים והוא התרגש להזיז את מותניו בצורה חדה כזו כשהם היו צמודים אחד לשני, נהנה לגרות אותו יותר כשהאיברים שלהם השתפשפו בצורה קרובה יותר.
ג'ונגקוק קירב את גופו של הבחור הנאה אפילו יותר אליו שיכל להרגיש את כולו, מנסה שלא לגנוח מהקירבה שלהם. זה הרגיש טוב מידי וחדש לגמרי לגעת ככה במישהו והוא באמת אהב את זה. "חם פה" ג'ונגקוק אמר כשניסה לא לגנוח משיפשוף האיברים שלהם שרק התגבר מרגע לרגע והדליק אותו לגמרי.
"אז אולי נצא מפה?" ג'ימין הציע ומשך את השני אחריו אל מחוץ למועדון, מרגיש את הרוח הקרירה של הלילה ומקווה שג'ונגקוק לא יחשוב שהסיבה ליציאה שלהם החוצה הייתה כדי להתקרר מבלי לבזבז זמן ג׳ימין הסתובב אל ג׳ונגקוק ושם את ידיו על הכתפיו של הבחור שהיה גבוה מימנו נעמד על קצות האצבעות כדי להגיע לפיו ונישק אותו בתשוקה.
ג׳ונגקוק שמח שהאחר משך אותו החוצה, הוא הרגיש שהוא לא מסוגל להחזיק את עצמו יותר. כשג׳ימין נישק אותו בכזו תשוקה הוא לא יכל להישאר אדיש והחדיר את לשונו לפיו של בן זוגו, מקווה שעושה זאת בצורה טובה, שולח את ידיו ומחזיק במותניו של הנמוך מימנו קרוב יותר אליו גורם לו לגנוח בתוך פיו.
אחרי הרבה זמן ששניהם פשוט התנשקו ברחוב ג'ימין הרגיש מחסור באוויר ובגלל זה הפסיק את הנשיקה ונפרד מהשני, הוא הסתכל עליו וחייך כי השני באמת נישק טוב, הוא אהב את הצורה שהלשון של הבחור השתלבה בשלו וגרמה לו להתרגש מזה עד לרמה שהוא פשוט לא יכל לחכות יותר ובגלל זה אמר, "בוא נלך למוטל"
"כן" ענה ג'ונגקוק במהירות "בוא נלך" אמר בזמן שהתנשף בכבדות. פעם ראשונה שהוא הולך עם גבר שרק פגש. רק מחשבה אחת עברה לו בראש, לגרום לבחור הנמוך מימנו לגנוח את שמו.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

First Time| JikookWhere stories live. Discover now