Pomysłem służył/a : CorvumCognitionis
______________________________________Gdy jesteś smutna
~ Candy -
Zawsze chowa się za takim ogromnym kolorowym lizakiem. Gdy go odsłania ma ten swój typowy wyraz twarzy, który znaczy ,,przecież wiesz że dziś TO zrobimy". Po tej minie zaczynasz się śmiać, a on tylko ciepło się uśmiecha.
~ Jason -
Zawsze gdy już jesteś na skraju, i zaraz masz wybuchnąć płaczem, bierze cię w ramiona i mocno przytula. Lubi cie przytulać.
~ L. Jack -
On zawsze lekko panikuje i nie do końca wie jak poprawić ci humor. Zawsze się stara i daje ci cukierki które zrobił specjalnie na moment gdy jesteś smutna. Są one tak pyszne że od razu ci się polepsza.
~ Ben -
Benek natomiast kiedyś w internecie znalazł instrukcję jak postępować ze smutną osobą. Lekko ją poprawił i teraz stosuje ją na tobie.
Mianowicie gdy tylko zauważy że masz skwaszoną minę, bierze koc i zawija cie jak naleśnik. Usadawia wygodnie na kanapie. Podaje ci pyszne ciacho i herbatkę. Po czym podaje ci pada i włącza śmiechową grę.~ Toby -
On zawsze porządnie cię wytula, pocałuje w czółko i zrobi ci goferki z twoimi ulubionymi dodatkami.
~ Masky -
Jak tylko zauważa twój stan, od razu całuje cię w głowę i mówi że wszystko się ułoży. Potem zabiera cie na spacer, żebyście mogli na spokojnie porozmawiać o tym co cię tak martwi.
~ Hoodie -
Zawsze w tedy znajdzie się świeży sernik. Teraz już nie sam lecz z Hoodim. Czeka pod twoimi drzwiami z mięciusim kocykiem i ciepłem, które go w tedy otacza. Zazwyczaj oglądacie seriale i przytulacie się opatuleni kocem.
~ Helen -
Zawsze w tedy próbuje zorganizować dla ciebie najcudowniejszą randkę, ale że jest to organizowane na bieżąco to nie zawsze wychodzi zgodnie z planem. Poprawia ci humor, jego zaangażowanie. Widać że bardzo się dla Ciebie stara.
~ E. Jack -
Rzadko jesteś w takim stanie więc on nie za bardzo wie co robić. Bardzo mu na tobie zależy i nie chce cię stracić wiec gdy już totalnie nic mu nie przychodzi do głowy to zaczyna robić głupie miny. Wiesz w tedy że się stara tylko nie jest w tym najlepszy. Wiesz również że ma inne wspaniałe cechy.
Te myśli trochę cie rozczulają, no i przyznaj się, troszkę lecisz na te jego głupkowate miny.~ Slendy -
Gdy tylko zauważa twój nastrój, zabiera cie do swojego gabinetu gdzie usadawia się w fotelu i sadza cię na swoich kolanach. Kiedy potrzebujesz się wygadać to mówisz, a jeśli tego nie chcesz po prostu zasypiasz wtulona w niego. Czujesz się w tedy bezpiecznie i twoje smutki znikają. Po prostu wiesz że jest przy tobie i jest gotowy cię wysłuchać. Tak okazuje ci swoją troskę.
CZYTASZ
Bo ja tak go kocham 💗
FanficOd fana dla fanów ❤ ZAKOŃCZONA * Preferencje z Creepypast * Postacie, które tu znajdziesz: ~Candy Pop ~Jason the Toymaker ~Laughing Jack ~Ben Drowned ~Ticci Toby ~Masky ~Hoodie ~Bloody Paiter ~Eyeless Jack ~Slendermen ~Kagekao ~Kasper the satanist ~...