Duygular

26 2 0
                                    

O gece aslında kavga ettiklerini gördüm. Herşeyi bir kenara bırakalım bizim birlikte cok iyi olduğumuzu düşünmeye başlamıştım. Bir gün karar verip sitemizin otoparkındaki arabalara yumurta atmaya karar verdik.  Yumurtaları aldık ve otoparka gittik onun yanımda olduğunu bilmek kalbimin yerinden çıkmasına sebep olucak haldeydi. O gece azda olsa onun eğlendiğini düşünmek beni çok mutlu etmişti. Eve giderken bana sıkı sıkı sarıldı. Kemiklerim kırılsaydı umrumda olmazdı çünkü o bana dokunduğunda güvende hissediyordum. İçimde duygularıma asla karşı koyamadığım bir şeyler vardı aklımın yerinde yeller esiyordu kalp çoktan devreye girmiş ve beni kontrol etmeye başlamıştı. O gece konu konuyu açtığında bana sitedeki binaların çatısından bahsetti eskiden çatıya çıkabiliyorlarmış ama site yönetimi bunu fark edip kapıları kitlemiş. Birlikte bir kaç binanın içine girip şansımızı denedik ama başarılı olamadık. İçimden onun istediği her şeyi yapmak geçiyordu. Ertesi sabah uyanıp ondan habersiz sitedeki bütün binaların çatılarını kontrol ettim ve sonunda açık bir kapı bulmuştum.

Bu adam bana gelip böyle bir mesaj atınca ne yapacağımı şaşırmıştım kalbim yerinden çıkmış ve bir anda yüzümdeki gülümsemeyi durduramıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu adam bana gelip böyle bir mesaj atınca ne yapacağımı şaşırmıştım kalbim yerinden çıkmış ve bir anda yüzümdeki gülümsemeyi durduramıyordum.  O gün hayatımın en güzel günlerinden bir tanesiyle hava kararmıştı bulutlar tepemizde dolanıyor ve sevdiğim adam sanırım o bulutlardan gelmişti o kadar farklı ve o kadar gizemliydi ki.

Son hikayeden kalan gece sohbetleri ❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin