Druga część „Wbrew Sobie"?

5.3K 188 64
                                    

Nie wiem, ile osób jeszcze tu przebywa, ale wpadłam na pewien być może trochę szalony pomysł i stąd wynika mój dzisiejszy niespodziewany wpis. :p

Na początku w mojej głowie „Wbrew Sobie" miało się skończyć zupełnie inaczej i miałam w planach drugą część opowiadania. Jednak z biegiem czasu, doszłam do wniosku, że chyba będzie lepiej, jak napiszę jedną część i na tym całkowicie zakończę moje pisanie.

Im bliżej byłam końca, tym bardziej docierało do mnie, że nie chcę kończyć z pisaniem na Wattpadzie. Wpadłam na pomysł napisania „Nie zapomnij oddychać" jednak przyznam Wam szczerze, że jakoś bardzo opornie idzie mi pisanie tego opowiadania i chyba nie był to najlepszy pomysł na tę historię. 

Jednak naszła mnie pewna myśl, z którą właśnie w tym momencie chciałabym się z Wami podzielić i zapytać o opinię na ten temat. Czy chcielibyście, żebym napisała drugą część „Wbrew Sobie"?

Jeśli poświęciliście swój czas na przeczytanie tej notki, to bardzo proszę o to, żebyście wyrazili swoją opinię na ten temat, ponieważ to głównie o Was chodzi i jeżeli chcielibyście jeszcze raz spotkać się z bohaterami „Wbrew Sobie", to bardzo proszę, żebyście mi podpowiedzieli, czy w ogóle powinnam się za to zabierać? :) 

Wbrew sobieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz