Evet artık Türkiyeye gitmenin zamanı gelmişti . Bavullarımızı hazırladık ve artık gidebilirdik . Telefonla taksi çağırdım ve beklemeye başladım. Taksi zaten havalimanını bildiği için anlatmama gerek yoktu . Ve 1 saatlık yoldan sonra geldik . Havalimanı evimize çok uzak ve trafık olduğu için uzun sürmüştü . Biletlerimiz hazırdı . Hemen uçağa bindik . Üçlü koltuklarda değildik yanımda tek kardeşim vardı . Ve gelmiştik . Türkiyenin bu kadar harika olduğunu bilmiyordum . Neyse halamlar bizi almaya gelmiştik . Arabalarına bindik ve evlerine geldik . Evleri muhteşemdi kocamandı ben burda kendimi kaybederim diye düşündüm. Neyse kardeşimle benim odalarım ayrıydı . Odam lilaydı lila rengini gerçekten severim çok büyük ve moderndı . Gerçekten çok beğenmiştim . İyiki buraya gelmişiz . Tabi bide yeni okulumda oalcaktı . Ben türkçe bildiğim için sorun yoktu . Kardeşim David ise az çok biliyordu . Bu arada ben size kendimi tanıtamadım dimi ? Ben Lara 16 yaşında bir kızım , David ise 14 . Neyse ben eşyalarımı yerleştirdim ve aşağı kata indim halama ve enişteme sarıldım . Onları gerçekten sevmiştim . Yeni okuluma yarın başlıyordum . Ve çok heyecanlıydım . Hemen yemek yiyip uyudum çünkü çok yorgundum . Sabahın 6 sında alarm sesiyle uyandım . Hemen elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım . Saçımı dalgalı bıraktım . Üstümede hava soğuk olduğu için bir mont siyah kilotlu çorabla kısa eteğimi giydim . üstümede bol kazağımı giymiştim hazırdım . Ayakkabı olarakta siyah vanslarımı giydim . Eniştem çağırdı ve arabaya bindik . Yeni okulum eve uzak değildi yakındı . Bu okul benim okulumdan 1000 kat daha iyidi . Tertemizdi . Okuldan girdiğim anda herkes bana bakıyordu . Tabi bana bakıp gülenlerde vardı neyse onalrı takmıyorum eski okulumdada öyle orospular vardı sonuçta . Sınıfa öğretmenden sonra girmiştim öğretmen beni sınıfla tanıştırdı . Ve vakit gelmişti kiminle oturucaktım acaba ? Öğretmen bana yüzünü bile kaldırmayan bir çocuğun yanını gösterdi mecburen oraya oturdum . Çocuk yüzüme bile bakmadı . Aslında yakışıklı bi çocuk adsdf . Ya neyse ilk günden fesat düşüncelere kapılmayım . Öğlen yemeği için kafeteryaya indim . Çok şey almadım zaten çokta yemek yemem neyse . Çöp kutusunun yanında boş bir masa vardı oraya oturdum çünkü biliyordum kimse benle oturmak istemiyordu . Neyse yemeğimi yedim ve kalkttım . Öbür derslerde bişmişti eve gidiyordumki . Arkadan bir ses duydum . O yanımda oturan çocuktu sanırım kitabım sınıfta kalmıştı neyse kitabı alıp yürüyerek eve geldim . Halamlarda evdeydi ve sofra hazırdı işte normal sorular günün nasıldı arkadaş edinebildinmi filan filan .
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ KÖTÜ OLDU AMA ÖBÜR BÖLÜMLERDE TELAFİ EDİCEM :)
LÜTFEN VOTELEYİN VE YORUM YAZIN :)