İnsanlar doğar,büyür ve ölürler.
Hayatları bu üçlü döngüde geçer.
Araya giren bazı hislerde vardır
Bunlardan biriside
Aşktır..
Lakin bazı zorluklar hayatın içinde bir pürüz olurken bazılarıda
Kabuk bağlasa bile içinden kanamaya devam eden yaralar olur.
Aylarca mutluyken birden hayatlar zindan olabilir.
Seven sevdiğinden ayrılabilir ya da
Ebediyen kaybedebilir...(Müziği açıp dinlemeniz daha güzel olacaktır. Tavsiye ediyorum. Fakat konuyla ilgisi pek yok sadece ritim olarak hikayeye daha rahat odaklanırsınız)
Muzaffer ve Nefise yaşamları boyunca el bebek gül bebek büyümüş, hayatlarını birleştirmiş ve çocuk sahibi olmuştur.
Lakin hayat bu 1 saniye sonra bile ne olacağı belli değil...Muzaffer ve Nefise Miami'de ki son tatil günündeydiler.
Kızları Alya Duru,oğulları Mert ile son günlerini denizde geçiriyorlardır.N: Mert ! oğlum! Hadi artık çık hasta olacaksın.
Alya! Anneciğim hadi sende bırak kumdan kale yapmayı Güneş batıyor kum da su da soğumadan gidelim.M:tamam annee!
A:tamam anneciğimN:Muzaffer sende havluları toplamama yardım eder misin?
Ses gelmez...N:Muzaffer!diyorum.
M:
-tamam tamam anladım Sezai.
-hayır anlamakta zorluk mu çekiyorsunuz? Söyleyin Aras beye yarın karşı karşıya görüşeceğiz zaten! 2 haftaya kalmaz borçlarda ödenecek.
-tamam kapat!N: Muzaffer? Canım..
Muzafferin kolunu tutar.
Bir sorun mu var?M: yok bir şey Nefise!
Çocuklar sizde hadi gelin artık!N: Muzaffer...
M:Nefise tamam dedim!
A: Anne biz geldik
N:ta-tamam yavrum hadi gelin gidelim.
Otel odasına geçerler...
Muzaffer hemen banyoya girer duş alır. O sırada Nefise yatmak için hazırlanmıştır. Çocuklar uyumuş yaklaşık 20 dakika geçmiştir. Nefise koltukta oturmuş dışarıyı izliyordur ve Muzaffer'in neden böyle sert davrandığını düşünüyordur. O sırada Muzaffer çıkar.
M: Nefise
N: ne var?
M: Hayırdır Nefise noluyor?N: Bir şey yok. Ne diyorsan söyle
M: Çok kibarsın!N: Öyle mi?! Doğrudur sana benzemişim. Üzüm üzüme misali
M: Ben ne yapmışım !N: Dışarda nasıl konuştuğunu hatırlamıyorsan doktora gidebilirsin!
M: Ne kadar alıngansın Nefise
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatıralarım 🍂
FanficMutluluk kavramı nedir bilir misin? Çok sevmek.. Onsuz nefes dahi alamamak... işte tüm sır bu.. Mutlu bir ailenin başına gelen sorunlar ve bu sorunlarla savaşan ufak bir aile.. Aşkı ve "aşklarının meyvesi,belki de meyveleri " için herşeye göğüs ge...