CRISTI P.O.V
Să fii vlogger nu este ușor. Jumătate din timp ti-l ocupi pe editat și filmat. Nu am timp de viata personală . Mai ales când am 2 canale munca este de 2 ori mai mare.
Mă numesc Christan Munteanu și am 16 ani. Sunt din Constanța.Mai exact din Tomis Nord. Am un frate geamăn pe nume Vlad. Are un canal de vlog cu 1.120.000 de abonați. Eu am 2 canale. Împreună am peste 1.100.000 de abonați. Sunt singur de 3 ani. Nu am putut să trec nici acum peste acea despărțire. Știu doar că în fircare minut mă păzește de sus. Din ceruri.Duțu- COAEE!
Eu-CE VREI COAE?
Duțu-IAR AM PIERDUT LA FORTNITE!
Eu- Dute drecu'!
Duțu-Cristi.....
Eu-CE MAI VREI? MĂ LAȘI SĂ EDITEZ?
Duțu-NU!Știi că am dat un examen de admitere la un alt liceu.
Eu-Da! Ce e ?
Duțu- NE-AU ADMIS!!!
Eu-Serios??
Duțu-DA! INTR-O SĂPTĂMÂNĂ TREBUIE SĂ PLECĂM IN BUCUREȘTI!
Când am auzit, am sărit in sus de fericire!
Poate o să uit de toate amintirile urâte. O să am o nouă viață.
MIRUNA P.O.V
Salut! Numele meu este Miruna Gavril. Am 15 ani. Pe fratele meu geamăn îl cheamă Andrei Gavril.
Are un canal de vlog cu 200.000 de abonați. Sunt foarte mândru de el. Artistul meu preferat este Maluma.La liceul la care învăț toată lumea îmi spune ca sunt badgril-lul liceului pentru că am o atitudine cam......fioroasă de fel.Pe cea mai bună prietena a mea o cheamă Bianca. Are 15 ani și suntem în aceași clasă .
VLAD P.O.V
Salut! Ma numesc Vlad Munteanu și am 16 ani. Sunt vlogger. Am 1.200.000 de abonați. Mai am un frate pe nume Christian Munteanu.Sunt singur de 3 luni.Fratele meu încă nu a trecut peste ultima despărțire. Acum 3 ani a avut un party . El era foarte beat și a sărutat o fată in fața iubitei sale,Maria. S-au despărțit,dar Cristi încă ținea la ea. Intr-o zi, Cristi era să fie călcat de mașină (era prost!Încă e!),iar Maria l-a împins și a calcat-o mașina. De atunci ,Cristi a fost in depresie. Incet,incet a ieșit din depresie. Încă nu a scăpat de tot,dar sper ca la noul liceu să își găsească o prietenă .
CITEȘTI
Infinitul are și el un sfârșit ||F.f Cristi Munteanu
Fanfictionea-badgirl-lul școlii el- băiatul nou citiți și aflati