Τρίκαλα,Ελλάδα
Αμέλειας Pov.
Χθες το βράδυ,όπως καθόμουν στην πολυαγαπημένη μου ταράτσα και άκουγα διάφορα τραγούδια,χτύπησε το κινητό μου και ήταν ο Αλέξανδρος.Να σας πω την αλήθεια δεν θυμάμαι να του είχα δώσει το τηλέφωνο μου αλλά λογικά θα του το έδωσε ή ο Αντώνης ή η Θάλεια.
Μου ζήτησε να πάμε για φαγητό σήμερα το βράδυ γιατί θέλει να με γνωρίσει καλύτερα και γιατί θέλει να συζητήσουμε κάποια θέματα. Τι να σας πω; Συζητάτε και εσείς τα προβλήματα σας με άτομα που τα ξέρετε μόνο μία μέρα;Γιατί εγώ δεν συνηθίζω κάτι τέτοιο.
Αλέξανδρου Pov.
"Άλεξ,κάτσε λίγο πρέπει να σου πω." ακούω τον φίλο μου να μου λέει αφού με κάλεσε εκτάκτως σήμερα στο γραφείο του.
"Τι έγινε Χρήστο;" λέω με εμφανή την απορία στο πρόσωπο μου.
"Ξέχασα να σου πω εχθές,πως για να μπορέσεις να κάνεις αποδοχή κληρονομιάς,πρέπει να να παντρευτείς."λέει κοιτώντας με σοβαρός
"Τι να κάνω λέει;¨"λέω σχετικά νευριασμένα.
"Να παντρευτείς.Η Λύση που σου προτείνω είναι να κάνεις μια Συμφωνία Γάμου."απαντάει στην ερώτηση μου κουνώντας νευρικά το πόδι του
"Δηλαδή να κάνω λευκό γάμο!"λέω μη μπορώντας να το πιστέψω αυτό που μου ανακοίνωσε.
"Ναι,με ένα άτομο που δεν είναι του κύκλου σου και δεν το γνωρίζεις πολύ καιρό.Θα φανεί πιο πειστικός ο ''ερωτάς' σας."
"Κατάλαβα,έχω ένα άτομο στο νού μου.Σήμερα θα βγούμε για φαγητό και θα της το προτείνω.Αλλά πως ξέρουμε πως δεν θα διαδώσει πως ο γάμος μας είναι λευκός;"λέω αρκετά νευρικά.
"Συμφωνία με Συμβόλαια,θα την βάλουμε να υπογράψει ένα συμβόλαιο που θα λέει πως θα πρέπει να είστε παντρεμένοι για τουλάχιστον 5 χρόνια και κάθε μήνα θα μπαίνει ένα συγκεκριμένο ποσό στον τραπεζικό της λογαριασμό." Λέει αναφέροντας μου την άμεση λύση στο πρόβλημα.
"Ωραία,φτιάξε τα συμβόλαια και στείλτα στο πατρικό μου."λέω προσπαθώντας να χωνέψω αυτό που έγινε μόλις τώρα.
"Το όνομα της πες μου και θα στα έχω έτοιμα μέχρι σήμερα το μεσημεράκι."λέει βγάζοντας ένα στυλό για να το σημειώσει
"Αμέλεια Χατζησταύρου."ξεστομίζω το όνομα της.
Ουυφφ,τι ήταν και αυτό σήμερα.Πρέπει να δω πως θα το πω στην Αμέλεια. Πάλι καλά που την γνώρισα στον γάμο του Αντώνη. Πραγματικά πιστεύω πως είναι η καλύτερη για αυτήν την θέση αφού είναι αρκετά όμορφη και εμφανίσιμη αλλά και με αρκετές γνώσεις.Κανονικά σκόπευα σήμερα να της πω να με βοηθήσει με ένα θέμα της εταιρείας. Λανσάρουμε ένα νέο σιρόπι για παιδιά και θα ήθελα να με βοηθήσει στο τι γεύση να βάλουμε μιας και είναι συνέχεια κοντά τους.
Αλλά τελικά αυτό το "ραντεβού" με συμφέρει περισσότερο από όσο νόμιζα.
-----------------------------------------------------------------------------
Καιι,κατ.
Όχιι δεν χάθηκαα,απλά αυτές τι μέρες βαριόμουν και δεν είχα έμπνευση για κεφάλαιο.Και σήμερα που μου ήρθε ελάχιστη έμπνευση είπα να στρώσω τον κώλο μου να γράψω.Επίσης θα ήθελα να αναφέρω πως η καταπληκτική δουλειά του εξωφύλλου είναι μια δουλειά της καλής μου φίλης -kweeen GO CHECK HER STORIES NOW. Αυτά από εμέναα.
Με αγάπη Μαέβα.
YOU ARE READING
The Agreement
Teen FictionΜία γνωριμία.Ένας γάμος.Μία κληρονομιά στην μέση.Πως θα Αντιδράσει η Αμέλεια όταν ο Αλέξανδρος της προτείνει λευκό γάμο με απώτερο σκοπό να μπορέσει να πάρει,νόμιμα πλέον,την κληρονομιά του πατέρα του;Όταν εκείνη αρχίζει να τον ερωτεύεται;Όταν τα πρ...