hoofdstuk 45

432 33 11
                                    

Jouayyria's perspectief

Ik werd wakker door de zon het eerste waar ik aan dacht was yassine (mijn rare broer) hij doet al sinds de verdwijning van soraya al zo raar, ik moet gewoon weten wat hij van plan is. Ik stond op en ging naar beneden om te ontbijten.

Na het ontbijt ging ik naar boven en kwam yassin tegen in de hal " waar ga je naar toe" vroeg ik "dat zijn je zaken niet" antwoordde hij terwijl hij naar beneden ging. Ik keek naar beneden en zag dat hij de deur uitging DIT IS MIJN KANS. Ik rende naar boven en deed de deur open van zijn kamer en begon te speuren.

Na lang zoeken zag ik een envelop er stond niets op "raar" fluisterde ik tegen mezelf. Ik nam de envelop mee naar men kamer, ik deed men kamerdeur op slot en ging op men bed zitten. Ik maakte de envelop open er stak een witte briefje in met een adres op. Ik nam men telefoon en belde de zus van soraya op namelijk nafissa.

N= Nafissa & j= jouayyria

N= hallo, salamoe alaykoem jouayyria

J = wa alaykoem salam nafissa, alles goed

N= Alhamdoelillah, nog altijd verdrietig natuurlijk

J= jaaah snap ik, ik ook
Maar euuuhhh ik belde eigenlijk voor iets anders

N= ahh voor wat dan

J= kan ik je met je spreken onder 4 ogen

N= Ja prima waar & wanneer

J= over 10 min. Bij het park naast de AH

N= jah oke is goed, tot straks!

J= beslama

N= beslama  hbiba

Ik kleedde me snel om en deed de envelop in men tas.

Niet eens 5min en ik ging al de deur uit. Ik kwam aan bij het parkje waar ik met nafissa heb afgesproken.

Ik wachtte ongeduldig op nafissa. Even later zag ik haar aankomen en ze kwam naast me zitten.

"Wat is er aan de hand jouayyria " vroeg ze "hier" en ik gaf haar de envelop "doe open" zei ik. Ze deed het open en keek ernaar "waar heb je dit gevonden" vroeg ze terwijl ze er nog naar keek "ik mijn broer de kamer" zei ik "en waarom moest ik dit zien" vroeg ze daarna "ik denk dat soraya zich bevindt op dat adres" zei ik "maar jouayyria wat heeft je broer daar nu weer mee te maken" vroeg ze "luister, mij broer doet al heel raar en geheimzinnig na de verdwijning van soraya, hij is bijna nooit thuis en doet raar, volgens mij weet hij meer over soraya en marwa en hun  verdwijning " zei ik "als dat waar is, van dat ze zich bevinden op dit adres dan bel ik d zakaria op en men broers saffe" zei ze haastig  " is goed" antwoordde ik.

Nafissa's perspectief

Ik rende naar huis, wollah ik heb gwn huis jurk aan van marokko en thuis slippers ook van Marokko,  men hoofddoek ziet er gewoon weg niet uit maar weet je IK HEB DIKKE SCHIJT AAN IEDEREEN. Ik kwam thuis aan en belde gelijk zakaria op

N= Nafissa &  Z= Zakaria

N= ZAKARIA IK WEET WAAR SORAYA EN MARWA ZIJN

Z= WOLLAH!!!! KOM NU NAAR MEN HUIS 

N=is goed ik kom met men broers

Z= waarom praat je nog YALLAH (komaan)  DA3YA (snel )

Ik vertelde men broers alles en we vertrokken naar zakaria.

Eenmaal aangekomen zaten we aan tafel.
"luister dit is een envelop die jouayyria de vriendin van soraya  heeft gevonden in haar broer de kamer, ze beweert dat hij al sinds de verdwijning al heel raar en geheimzinnig doet en dat hij bijna nooit thuis is dus ze denkt en ik ook natuurlijk dat hij meer over de verdwijning weet" zei ik aan iedereen "hoe heet hij" vroeg mijn broer souhail "yassin" zei ik "SHIT" riep zakaria "wat is er" vroeg fouad  "ik ken yassin hij is al sinds dat jullie 2 jaar geleden naar Marokko zijn gegaan al gek op soraya en hij viel soraya al lastig sinds we getrouwd waren" zei hij boos "wayow" schrok ik "mhm hier de envelop doe open " en gooit de envelop op tafel.

Marouane deed het open en keek met grote ogen naar wat erop stond "ik weet waar soraya en marwa zijn"

Gaan ze soraya en baby marwa vinden en veilig thuis brengen.............?







Het leven van sorayaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu