Πο πο ρε φίλε! Αμάν δηλαδή! Ούτε το γραφείο των καθηγητών δεν μπορείς να βρεις! Καθώς περπαταω στον διάδρομο πέφτω πάνω σε κάτι, ή μάλλον σε κάποιον! Και αυτός ο κάποιος εχισε όλο τον καφέ πάνω μου!
Ε: Πρόσεχε ρε άνθρωπε του Θεού! Αμάν δηλαδή!
Α: Όρεξη έχεις;!
Ε: Εσένα σαν τι σου φαίνεται να έχω;
Δεν είπε κάτι απλά σηκώθηκε και έφυγε! Από τα χεράκια μου θα πάει!
Βρήκα που λέτε τα γραφεία ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ!!
Ε: Καλημέρα είμαι η...
Κ: η Κρυσταλ Ιωάννου!
Ε: Ναι!
Κ: ωραία λοιπόν θα είσαι στο δωμάτιο με την Φαινια Παπαϊωάννου!
Τέλεια! Με την κολλητή μου.
Πήγα στο δωμάτιο μου και μπήκα μέσα. Πήγα κατευθείαν στο μπάνιο γιατί ήμουν ΓΕΜΆΤΗ καφέ! 😬😤 έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Μόλις βγήκα από το μπάνιο ετοιμαστοικα και έβαλα άνετα ρούχα!
Μόλις μπήκε μέσα στο δωμάτιο η Φαινια έμεινα κάγκελο. Ήταν αυτός ο τσουχτρας! Ναι αυτός που πλακωθηκα το πρωί.
Φ: κολλητή μου από εδώ ο Αλεξ!
Ααααααααα ώστε Αλεξ! Ωραίο όνομα! Δεν το είπα εγώ αυτό. Τσου Τσου! Ποτέ. Η Φαινια φταίει για όλα!
Φ: Αλεξ από εδώ η κολλητή μου η Κρυσταλ!
Γιατί τι έχω κάνει;
Ε: Ναι εεε εγώ πρέπει να φύγω θα τα πούμε.
Φ: δεν σου είπα. Ο Στέλιος ο κολλητός του Αλεξ θα κοιμηθεί μαζί μου για τρεις εβδομάδες άρα εσύ θα πας στον Αλεξ.
Ε+Α: ΤΙΙΙΙΙΙΙΙ; ΓΙΑΤΊ;
Φ: Έτσι και δεν ακούω κουβέντα!
Φακ! Τι έχω κάνει; τώρα θα ρθει να μείνω μαζί με την σαυρα! Καλά όχι ότι είναι άσχημη μια σαυρα με μπλε σκούρα μάτια κάστανα μαλλιά και γυμνασμενο σώμα! Εγώ το είπα αυτό;😨😵😲
Έφυγα και πήγα στο κυλικείο. Πήρα τέσσερις κρέπες με κοτομπουκες, πατάτες, τυρί και μαγιονέζα(δοκιμάστε το✔😍) έκατσα σε μια γωνία και τις έφαγα όλες. Εδώ πρέπει να πω πως δεν έχω καλό μεταβολισμό δηλαδή όσο και να τρώω δεν θα πάρω καθόλου κιλά ποτέ και τίποτα και ο γιατρός μου έχει πει πως το σώζω κάπως που τρώω όλη την μέρα πολύ αλλιώς θα πάθω νευρική ανορεξία και θα πεθάνω.
Μόλις τελείωσα πήγα και έκατσα πίσω από την σχολή που υπάρχει ένας μεγάλος κήπος. Είναι πολύ όμορφα εκεί.
YOU ARE READING
Εγώ με αυτόν; ΠΟΤΈ!!
ChickLitεπ παιδάκια! Γειά σας! καλέ! Ναι σε εσένα μιλάω εκεί στο βάθος! καλέ χωριό εδώ! εδώ σφυρί καλεί δρεπανι με λαμβάνεις; καλά μπες τώρα και διάβασε την ιστορία μου!♥✔✅