Da Jackson våknet igjen følte han seg nummen i hele kroppen. Det tok litt tid før han klarte å åpne øynene og huske hvor han var. Så kom alt tilbake til han. «Shit!" Tenkte han og reiste seg opp. Han så seg rundt og så Nicolas ligge på bakken litt lenger unna. Han løp bort til han og la armen under hodet hans. Han hadde rød-blå merker rundt halsen og små sår på ansiktet. Han pustet fortsatt, men han var helt ute.
- Nicolas? Hei, kom igjen...våkne...
Han klappet lett til skinnet hans og håpet det ikke gjorde vondt. Plutselig gryntet Nicolas og han åpnet øynene så vidt.
- Nicolas! Åh, takk å lov du fortsatt lever! Sa Jackson og klemte han.
- Au- kom det fra Nicolas og Jackson flyttet på seg så han ikke holdt for hardt i han.
- Hva...hvor er jeg?....
- På skolen, husker du noe av det som skjedde?
- Eh...ja... sa han og sukket tungt.
- Jeg skulle ha forlatt han for lenge siden...jeg prøvde å lyve til meg selv og si at han fortsatt var god men...ja...jeg er i hvert fall kvitt han nå.
Nicolas så opp på Jackson og kysset han forsiktig.
- Jeg skal aldri la noe sånt som det her skje med deg igjen! Aldri! Sa Jackson.
Så hjalp han Nicolas opp og inn til helsesøster med dem begge.
————————————————————
Skolen var helt normal igjen, ingen så på eller hvisket om Jackson lenger, Olias var ingen steder å se, og Jackson og Nicolas bestemte seg for å begynne å date.
- Selv om jeg vil bli sammen med deg, vil jeg at vi ikke skal rushe noe, sa Nicolas til han da han foreslo det.
- Greit, la oss date en stund da, så kan vi vente med å bli official, andre trenger ikke vite no om det.- Du får det til å høres så cheesy ut. Sa Nicolas og smilte.
- Kjærlighet er cheesy.
- Ugh, bare hold kjeft og kyss meg! og så dro han Jackson inn i et deilig tunge kyss.
Jackson hadde fortalt kompisene sine om hva som skjedde og de hadde selvfølgelig ertet de han.
- Endelig har dere blitt sammen, det var på tide, sa Matt.
- Det er så urettferdig, ingen vil engang sitte ved siden av meg i timen! sa Johnny.
- Det er så kult å ha en homo venn, ikke at jeg er homo selv, og ikke at jeg er homofob assa, jeg ekke det assa. stammet Noah.
Jackson bare lo av de teite venne sine. Men inni seg følte han seg usikker, han visste at han ikke hadde sett det siste av Olias...
___________________________________________
Jeg slutter denne delen her fordi jeg trenger litt tid for å få inspirasjon. Jeg har liksom ingen ideer for hva som kan skje, så hvis noen har noen ideer, bare kom med de:)
YOU ARE READING
BARE OSS TO
Teen FictionJackson er en helt vanlig 17 åring, god i sport, populær hos jentene, venner som aldri svikter og to ganske rike foreldre. Men det er én ting som mangler; en som kan fylle tomrommet i hjertet hans. Helt siden 7 klasse har han vært forelsket i klass...