Ερμιόνη Γκρέιντζερ
Τα μάτια του είναι σχεδόν κάθε μέρα καρφωμένα απάνω μου. Με τρομάζει και με κολακεύει ταυτόχρονα. Δεν ξέρω γιατί το κάνει αυτό.
"Ερμιόνη!" ακούω τον Ρον να φωνάζει και επανέρχομαι ξανά στην πραγματικότητα.
"Ορίστε Ρον!" απαντάω
"Γιατί με αγνοείς;" ρωτάει ενοχλημένος
"Δεν σε αγνοώ." του λέω καθώς δείχνω το βιβλίο μου.
"Απλά, διαβάζω." λέω χαμογελώντας
"Εγώ και ο Ρον θα πάμε στο απαγορευμένο δάσος. Θες να έρθεις μαζί μας;" λένε και τους κοιτάζω με γουρλωμένα μάτια.
"Είστε τρελοί; Δεν μπορείτε να πάτε εκεί μέσα!" λέω αναστατωμένη
"Ωω ναι μπορούμε!" λέει μια φωνή όμως δεν βλέπω κανέναν.
"Ποιος το είπε αυτό;" τότε από το πουθενά εμφανίζεται ο Χάρι.
"Δώρο Χριστουγέννων από την πρώτη μου χρονιά." λέει καθώς κρατάει τον αόρατο μανδύα και γελάει με τον Ρον.
"Έλα Ερμιόνη θα έχει πλάκα!" συμπληρώνει ο Ρον και εγώ κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά
"Ούτε να το σκέπτεστε!" τους λέω και φεύγουν μόνοι τους. Έξω χιονίζει. Κάνει κρύο. Είναι τρελοί. Αποφασίζω να κάνω μια βόλτα στην σχολή. Περνάω από τον κοιτώνα του Slytherin. Η πόρτα είναι ανοιχτή. Ακούγονται γέλια και φωνές.
"Θες να περάσεις; Κάνουμε πάρτυ!" μου λέει κάποιος που δεν γνωρίζω. Αποφασίζω να περάσω μέσα. Είμαι περίεργη. Δεν είμαι μόνο εγώ που δεν ανήκει στο Slytherin έτσι δεν αισθάνομαι άβολα. Καθώς πλησιάζω όλο και πιο μέσα αντικρίζω τον Ντράκο να φιλιέται με μία κοπέλα και ταυτόχρονα άλλη μία να χοροπηδάει απάνω του. Θέλω να ξεράσω. Αυτό δεν είναι πάρτυ. Είμαι έτοιμη να φύγω όμως κάποιος από το Slytherin με σταματάει.
"Που πας; Κάτσε λίγο να γνωριστούμε όμορφη!" μου λέει κάποιος ο οποίος κρατάει σφιχτά το χέρι μου
"Άσε με!" του φωνάζω και με κολλάει στον τοίχο
"Μην μου φωνάζεις εμένα! Προχώρα στο δωμάτιο μαζί μου. Θα περάσουμε υπέροχα!" αρχίζω να φωνάζω ενώ αυτός με τραβάει με δύναμη και με κατευθύνει στο δωμάτιο του Slytherin.
Ντράκο Μαλφόι
Είμαι τόσο καυλωμένος και με τις δύο που δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο. Ούτε καν που ξέρω τα ονόματα τους. Μπαινοβγαίνω με δύναμη στην μία και φιλάω ασταμάτητα την άλλη. Γελάμε ταυτόχρονα και όταν είναι έτοιμη η άλλη να κάτσει απάνω μου ακούω μια γυναικεία φωνή να φωνάζει. Κοιτάω πίσω μου και βλέπω τον Ντρέικ να αρπάζει την Ερμιόνη χωρίς την θέληση της.
YOU ARE READING
Black Love {Dramione Fanfiction}
FantasyΈνας απαγορευμένος αλλά και τόσο δυνατός έρωτας. Σκοτάδι με φως. Κακό με καλό. Θα καταφέρει η σκοτεινή μαγεία να κυριαρχίσει τον μαγικό κόσμο; Θα την προστατέψει απο το κακό; Ένα βιβλίο εμπνευσμένο απο τον μαγικό κόσμο του Harry Potter με πρωταγωνισ...