Of özgür of.
*****************
Taksi'den indikten sonra Özgür'lerin evine gelmiştik.
"Hadi yatakları serin uyuyacağım."diye söylendim.Diğer iki çocukta bizimle gelmişti.Beyaz tenli olan Doğan.Esmer olan Esin.Kız ismi gibi değil mi ama hem kız hem erkek olarak da kullanılıyormuş.
"Ömür uyumak yok parti hard yapcağız karşim." Söylediğim tek şey,
"Afkur"(trabzonda söylenir şahsen Of'luyum- yazar)
Özgür siktir git gibi şeyler zırvaldığında yanıma Esin geldi.
"Hangi yastığı istersin?" Evet yastık takıntım var bunu da arabada söylemiştim.Yastığım yumuşak olacak ne sert ,ne çok yüksek ne çok alçak ikisi arasında birşey olmak zorunda.
Yastıklara dokundum sağdaki pek istediğim gibi olmasada onu aldım en azından öbür yastıktan iyidir.Aslında kafamı koyduğum gibi uyurdum ama inat işte.
"Tamam bunu ver bana."Tam bir odunum teşekkür bile etmedim.
"Rica ederim." Deyip beni göt etsede'siktir et' diye salladım.Özgür'ün odasına direk olarak daldım.Özgür üstünü değiştiriyordu.Yani boxer'lı ve sadece o vardı.Hiç sallamadan doğruca onun yatağına uçtum.Biz alışmıştık birbirimize bende onun yanında giyinirdim utanmazdım.Bana ne kadar'insan kapıyı çalar gibi şeyler zırvalasada umursamadım.
"Ben burda yatacağım" dedim.
"Hayır ben yatağımı vermem." Arkamı dönüp pis bakışlar atarak,
"Hem gel beni evden kaçır hemde yatak verme bok sen gel götümü öp."
Oflayarak odadan çıkarken,
"Senin boklu götünü öpmem."arkasından,
"Yol al"dedim.
Gözlerimi kapattığım sırada kapı açıldı.Kesin Özgür birşey unutmuştur diye açmadım.Yanıma iyice yaklaştığında tam gözümü açacağım sırada suratıma inen tokat ve köpükle hep bir ağızdan,
"SMACKKCAMMMM" diye bağırıp gülüyorlardı.Ellerinde telefonlarla video çekiyorlardı.Sinirlenip ayağa kalktım ve Özgür'ün elinden traş köpüğünü alıp onlara sıkmaya başladım.Bana Çağkar yaptığı için Çağkar'ın kafasına tüm köpüğü nerdeyse boşalttım Esin'lere de sıktığım da,
"Sizin ağzınıza sıçtım bekleyin" diye söyleyip banyoya girdim.Traş köpüğünün kutusunı birinin kafasına atmıştım ama kim olduğunu hatırlamıyorum.Ben kolay sinirlenirdim sinirlendiğimde de çok kötü şeyler olurdu ama şuan ciddi bir olay olmadığından pek bişey yapmadım ama yarın işimi halledecektim. Banyo'dan çıkıp odaya tekrar girdiğimde oturmuş video izleyip gülüyorlardı.
"Çıkın lan odadan ibneler." Çağkar ellerini teslim oluyormuş gibi kaldırıp,
"Tamam abla sakin." Deyip odadan çıktı.Diğerleri de çıkarken Esin,
"İyi geceler boğa" dedi gülerek ve çıktı bana kızgın boğa dedi.At kafası.Kafamı yastığa koyup uyumaya çalıştım.Zaten 5 dakika geçmeden gözlerim kapandı.
-
Mesaj sesiyle gevreğimden ayrılıp mesaja baktım.
Kimden:Baran
'5 dakika sonra aşağıda ol.
Yazıyordu bende cevap olarak 'tamam' yazdım.
Coco cops'um bittikten sonra ayağa kalkıp Özgür'ün yanına gittim.Coco cops kadar sevdiğim birşey yoktur bu dünyada.Özgür koltukta yatıyordu.Diğer karşı koltukta Esin yerde ise Doğan tekli koltukta ise Çağkar.Çağkar'ın bir bacağı aşağı sarkmış kolu kol koyma yerinden sarkmış öbür kolu koltuğun tepesinde ağzı açık bir şekilde yatıyordu.Özgür'ün kafası koltuktan sarkmış dudağının bir kenarı yamulmuş ve salyası akmış bacağı aşağı sarkıyor.Esin iki bacağıda yukarıda kafası tamamen aşağıda ağzı yarım açık saçları karışmış tuhaf bir şekilde yatıyordu.Ama en komikleri Doğan o nasıl bir yatış amına koyıyim.Kafası sağa doğru dönük dizlerinin üstünde ve götü havada yatıyordu. Ve hepsi de çıplak bu çıplak yatma işi bende de var hep iç çamaşırlarımla yatarım.Tabi burda 4 erkekle aynı evde olduğum için sadece sporcu atletle yatmıştım.Odanın hali zaten bok götürüyor.Yerde bira şişeleri sigara paketleri ve izmritleri.cipsler kaseler bardaklar twister'ın üstünde Doğan yatıyor zaten.Aklıma gelen hain fikirle fotoğraflarını çektim.Twitter,instagram,tumblr falan atıp onları etiketledim dünün acısını çıkartıyorum.İşimi halledip kapıya doğru ilerledim.Ayakkabılarımı giyip aşağı indim.Zaten kapıda arabayla beni bekliyordu.Kapıyı açıp oturdum. Ona dönüp gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı
JugendliteraturO soğuk.O siyah.O umutsuz.O sert.Ömür Alya Çakar.Başına gelen olaylar yüzünden ne halde.Hem sert,hem güçlü,acımasız,korkusuz,çekici,seksi...siyahlı kadın.Ona herkes saplantılı,o herkese saplantılı,Siyaha aşık...siyah ona aşık.O karanlıkta yaşıyor .H...