Co to vlastně láska je?
Je nádherná. Je křehká.Potěší i bolí.
Když láska ustane,tak prohraješ v boji.
Jediné co přeju si,jsou tvé jemné dotyky.
Zatímco ty si citem nejsi jist,já vím,že tě potřebuju,že tě chci.
Až tohle budeš číst je to ze srdce a takhle to prostě cítím.Byla jedna malá holka,v životě to neměla snadné.Neměla rodiče co tu pro ni byli a vychovávali ji.
Měla jen babičku,která ji provází tmou a tou hroznou hrou -životem. Dívka nebyla ničím zajímavá a na světě ji nic moc netěšilo.Měla jednu svou nejlepší kamarádku-Simču. Děti dívku neměli rádi a dělali si z ní legraci.
Plakala a trápila se. Simča ji vždy bránila a ona ji za to byla vděčná.
Pořídila ji facebook a tam poznala spoustu lidí,které díky tomu,že psala věci,které nedokázala vyslovit nahlas,ji chápali.Matka byla bita a já se sama sebe ptala proč neodejde..dnes už to vím,protože milovala.Proč nemohla milovat i svou dceru? Matka ji chyběla a ikdyž rodiče měla cítila se jako sirotek.Její dětství strávené v pokoji bylo,kde zavřená byla a jako z komnaty ven nesměla.
Když se dívka přestěhovala,ztratila to co měla.
Babičku i kamarádku a zůstala opuštěná s matkou,tyranem a dalšími nevlastními sourozenci.
Psychika se jí zhoršovala a spolužákům to bylo směšné.
Byla půl roku zavázána facebookovému vztahu,ale když ji chtěl chlapec pomoc,zatloukala,že ji potřebuje.
Dívka dostala více rozumu a dále nebyla ve vztahu s chlapcem,kterého měla ráda,ale nemilovala. Bylo ji jasné,že se nikomu líbit nebude.
Po nějáké době se seznámila s chlapcem,který ji naučil,co to skutečně láska je a dodnes ho miluje. Psali si do noci,do rána a byla s ním děsná zábava.
Byli pouzí kamarádi však ona se mu bála říct,co cítí.
Nechtěla ho ztratit.Stal se zázrak a dali se dohromady. Dívka 12 chlapec 15 láska až za hrob.V zimě spolu chodívali ven a sněhem se brodívali.Jak rád ji shazoval do sněhu.Milovala,když ho směla držet ruka v ruce. Před kamarády ji vždy ukrýval a styděl se za ní. Však velice často ji trápil žerty,že ji opustí. Dívku to trápilo a byla smutná,tak blbou náhodou poznala kluka.Když ona plakala on ji utěšoval a ji se jako vhodný zdál.Byli kamarádi a pak se to zvrtlo dívka v něm viděla naděj,viděla v něm někoho,kdo by ji mohl milovat.Chlapce kvůli jinému jednoho dne opustila a ještě ten večer litovala. Tak ji to bolelo. Daniel jak se ten nový miloval ji časem zranil a ranil ji vícekrát.Rok to trvalo než byl konec.Však několikrát byla venku s tím,kterého tehdy podcenila. Pak si uvedomila,že on byl ten pravý a že to co s ním necítí s nikým. Co ji k němu táhne? Je kuřák,ale ji to nevadí. Nedává moc city najevo,ale ona je smířená.Stydí se za ní,to je chyba dívky,ale to co ji k němu spojuje je cit. Dnes je dívce 15 a chlapci 18. Dívka se snaží získat místo v jeho srdci a chlapec se snaží to místo najít.Vždy,když ho vidí,ví,že to byl možná ten životní,ale jak to má on opravdu neví. A proto jen nedočkavě čeká na to,až její srdce opět zaplane láskou.