Άννας pov
Αφού γύρισε η Ελπίδα από την τουαλέτα μου είπε τι συνέβει με τον Κώστα και εγώ της πρότεινα να πάει να του μιλήσει και έτσι έκανε πήγε να τον ψάξει.Αφού έφυγε η Ελπίδα ήρθε η Αναστασία.
Αναστασία: Έλα ρε τι έγινε; Γιατί κάθεσαι μονή σου;
Άννα:Τίποτα ρε τα πίνω εσύ;
Αναστασία: Ήρθα γιατί σε είδα μονή σου , επίσης άκουσα πριν πως αύριο στις εστίες που μένω κάνουν πάρτυ θα έρθεις;
Άννα: Μέσα χάνω εγώ ποτέ πάρτυ;
Αναστασία: Αυτό να μου πεις , έλα να χορέψουμε
Αφού σηκώθηκα στριμοχθήκαμε με την Αναστασία για να πάμε στην πίστα και τότε μπήκε ένα ωραίο τραγούδι
Αφού άρχισα να κουνάω το σώμα μου στον ρυμθό της μουσικής μέτα από λίγο ένιωσα δυο χέρια να αγκαλιάζουν την μέση μου και μια καυτή ανάσα να χτυπάει τον λαιμό μου .
Η Αναστασία από απέναντι να μου κάνει νοήματα που δεν τα καταλάβαινα . Όταν γύρισα πίσω είδα αυτόν και κοκκάλοσα.
Άννα:Τι στο διάολο θες ;
Δημήτρης: Εσένα *είπε ένω μου χαμογέλασε πονηρά * και βλέπω πως πριν δεν σε πείραζε κάτι
Τον αγνόησα και κατευθείνθηκα προς την έξοδο του κλαμπ.Αφού βγήκα έκατσα σε ενα παγκάκι που είχε δίπλα το κλαμπ και άναψα τσιγάρο.
Ο Δημήτρης μετά από λίγο ήρθε και έκατσε δίπλα μου ανάβοντας και αυτός τσιγάρο.
Άννα: Γιατί γύρισες; *του ρώτησα ξερά"
Δημήτρης: Σου είπα γαμώ, γύρισα για εσένα
Γέλασα πικρά και σκεφτόμουν ποσό άλλαξε από την ημέρα που έφυγε. Σηκώθηκα για να φύγω από το παγκάκι μα μάταια προσπάθεια , ο Δημήτρης μου έπιασε το μπράτσο και με έβαλε να ξανά κάτσω στο παγκάκι .
Δημήτρης: Άλλαξες από τοτε που έφυγα έγινε ποιο ώριμη ποιο...
Άννα: Έξυπνη *συμπλήρωσα εγώ ενώ τον κοίταξα στα μάτια* έμαθα να μην εμπιστεύομαι μαλακές σαν και εσένα
Είπα και ξανά σηκώθηκα απο το παγκάκι με προορισμό το κλαμπ. Όμως πριν μπω μια ξαφνική σύγκρουση με τον τοίχο με σταμάτησε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anarchy, girl
AçãoΆννα και Άρης τόσο ίδιοι χαρακτήρες αλλά τι κρύβει η ψυχή του καθενός; Άννα: 17 χρόνων , όμορφη κοπέλα με καλοσχηματισμένο σωμα, μπλεγμένη με την αναρχία από τα 14 , έχει δύο κολλητές την Ελπίδα και την Ζωή . Είναι αρχηγός της μεγαλύτερης ομάδας ανα...