Obican Dan 14

305 16 10
                                    

Proslo je vec nekoliko dana. Nista se specijalo nije desavalo u mom zivotu jer sam se prehladila. Da,prehlada u sred leta. To samo ja mogu. Veoma visoka temperatura i opasni bolovi u grlu.
Danas mi je mnogo bolje. Valentina i Milan nisu izlazili iz moje kuce prethodnih par dana a ja sam se prenemagala do kraja. Kad su vec tu da im bude malo zanimljivo.
Veceras je Ognjenova zurka. Njega nisam ni cula ni videla,valjda je ziv. Valentina je od jutros ubedjuje da idemo jer ne zeli da bude sama tamo. Ne bih isla da gledam Ognjena kako se zvalavi s nekim gaborima ali kad bolje razmislim.....toliki besplatan alkohol...to neko mora popiti.

Samo ti lezi a ja cu da ti nadjem stvari za večeras. - kaze Vaki i poce kopati po mojim haljinama.

Stani malo,devojko. Jos uvek lezim u krevetu polu mrtva a ti mi trazis haljine. - pokusam da ustanem polako ali me moj divni krevet vuce ka sebi. To je ljubav.

-Ako nastavis da lezis nece ti biti bolje sigurno.

- Ko to kaze? Meni je u mom krevetu savrseno. I nisam jos potvrdila da l idem veceras.

-Ti nisi ali ja jesam. Zar ces samu da me ostaviš? Sama da pijem? - napravi tuzni izraz lica a ja emotivna,kakva inace jesam,"padnem"na to. Sami zato sto je spomenula alkohol,hehe.

- Pa dobro kad navaljujes toliko. A i stvarno me zanima kakvu je kucu kupio.

-Taman da viidis. Ja sam bila s Milanom,fina dvospratnica.

- Znaci fino se zabavljate bez mene. - krenem ka kupatilu a usput je gadjam praznom flasicom vode.
Promrmljala je nesto ali je nisam cula.
Svaki dan sve gora i gora nakaza u ogledalu. Ovo ogledalo je u kvaru sigurno. U ogledalu u mojoj sobi sam savrsena a ovde.....Boze dragi..
Dok sam se ja kupala,Valentina je otisla svojoj kuci da se istusira,uzme stvari pa opet dodje kod mene da se sprema. Lezala sam u kadi jedno sat vremena i bas sam se fino opustila.
Uvijena u peskir sam izasla na terasu da ispusim cigaru. Majka mi je donela sendvic jer je znala da necu silaziti na veceru.
Vec je oko 18h.
Cujem da mi je stigla poruka na telefon ali ne ibravam pažnju. Veceram i krecem da se spremam. U tom trenutku dolazi i Vaki. Isprobala je 10 haljina ali joj se nijedna ne svidja.

-Idem gola,majke mi.

- Mislim da ti je to najbolja ideja- kazem i okrenem se prema ogledalu.

 Necu mnogo sminke da stavljam,samo puder,maskaru,ajlajner i neki mat karmin. Ne volim kad osetim da imam nesto po ustima. Pogotovo ako je neki sjaj u pitanju. Skinem ga posle 15 minuta. Ovog puta cu samo pustiti kosu. Ona je inace ravna,nema potrebe za peglanjem.

Duso,imam flasu vodke u frizideru- kazem sa zlobnim osmehom.

Necemo valjda? - pogleda me i napravi tuznu facu ali ja znam da je srecna. Ko ne bi bio srecan kad se vodka spomene?!

Još pitas,lutko... stize - U brusu i gacama trcim dole da uzmem flasu. Sva sreca pa nikoga nema.
Ovog puta sam donela i dve case. Cirkamo lagano.
Nakon sat ipo vremena smo bile spremne. Za pola sata bi trebalo da krenemo. Taman da malo iskuliramo na terasi,da dovrsimo ovo malo sto je ostalo i da ja zapalim cigaru.

Ja sam se ovako obukla:

Obicna crna haljina i preko nje kozna jakna

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Obicna crna haljina i preko nje kozna jakna.

Valentina ovako:

Nakon deset haljina ona je izabrala kombinezon

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Nakon deset haljina ona je izabrala kombinezon. Bas lepo. Zovemo taxi koji kaze da dolazi za 10 minuta. Fino.

Milan dolazi s Djoletom? - okrenem glavu prema njom.

Pa da. - kaze i nategne vodku.

A onaj tvoj bez prednjeg zuba? - pitam i pokusam da se ne nasmejem.

Nemoj da si bezobrazna. Bubica moja mala ne dolazi. - napravi tuznu bebecu facu.

Bubica mala? Sacuvaj me Boze,Valentina. Da l si normalna? - toliko ljigavosti na jednom mestu. Fuj.

Tako se zovemo. - osmehne se.

Zabole me. Stigao je taxi. Ajmo. - ulazimo u sobu,uzimamo tasne i krećemo. Setim se na pola stepenista da sam zaboravila cigare na terasi pa se vratim po njih. Jedan dan cu i glavu da zaboravim. Nek  nam je sa srećom.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Aug 08, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Zivot TinejdzerkeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang