''Ben Zoey 15 yaşındayım ve the fray-you found me şarkısını söylemek istiyorum.''
Tüm hayatımı değiştiren 13 kelime buydu.Ve düşündüğünüzün aksine iyi yönde değildi,kesinlikle iyi yönde değildi.Hayır,şöhret hayatımı mahvetmedi çünkü onun müthiş ünü yerine benim elimde kalan tek şey ses eğitmenliği oldu.Ünlenme hayali ise hayatımda yaptığım en aptalca şeyler rafına kaldırıldı.Hatamın bu hayalden ibaret olmadığını biliyorum.
Benim hatam şimdilerin en ünlü çapkınının sadakatine ve sözlerine güvenmekti.Ona kızmıyorum veya ondan nefret etmiyorum.Eğer bende bir yıldız kadar yükseğe çıksaydım düşmeyi göze alamazdım.Kimse alamazdı.Çünkü yere çakılmak için yeterli bir sebebin olmalı.Basit bir 15 yaş aşkı değil.Lanet,basit ve bir o kadar da aptal bir yarışma aşkı kimseye yeterli bir sebep olmazdı.Ve bu kimseye oda dahildi.
Selam millet.Şimdi ben bu hikayeyi önceden yayınlamıştım fakat istediğim başarıyı elde edemeyince kaldırmıştım.Şu anda ise tek düşündüğüm başarıyı siktir et ! seni okuyan bir kişi bile varsa yazmaya devam et.(Kafiye yapıldı.)
UYARI :İlerde çok cicili bicilli bölümlerimiz olucak çünkü..umm.. Hikaye Harry fanfici ve inandığım tek bir şey varsa oda bu çocuğun paralel evrende seks tanrısı falan olduğudur.