6.Bölüm

1.4K 100 73
                                    

Divane:"Uzun zamandır yazmıyordum özledin mi beni?"

Kuzey:"Ben de diyorum neden bu kadar kafam rahat."

Divane:"Aşk olsun ama senin ile benim aramda. Özlemişsindir diye düşünmüştüm."

Kuzey:"Özlemedim, hem tanımadığım birini özleyemem."

Divane:"Beni tanıyorsun, sana divane bir kızım işte başka tanımlamaya ihtiyacım yok."

Kuzey:"Sen benim yaşımı, burcumu işimi her şeyimi biliyorsun ama ben senin adını bile bilmiyorum."

Divane:"Her şeyinide bilmiyorum abartma. Adımı söylemem ama yaşımı 25, kova burcuyum, 17 Şubat günü doğdum. Bu kadar bilgi yeter mi?"

Kuzey:"Adını da söylesen yeter."

Divane:"Adım şimdilik Divane olarak kalsın."

Kuzey:"Sırf monoton hayatımda ufak bir eğlence olsun diye senle mesajlaşıyorum, umutlanma diye söylüyorum."

Divane:"Aşık bir insan için umut her zaman vardır. Hem sen umutlanma dediğin için benim umudum bitmez merak etme."

Kuzey:"Bir Pollyanna olduğun için normal."

Divane:"Sen de ismine münhasır soğuk bir insan olduğun için beni anlamaman normal. Ama gönül bu ota da boka da yapacak bir şey yok."

Kuzey:"Divane Hanım hiç yakıştımı size o kelime."

Divane:"Yakıştıranlar sağ olsun Kuzey Bey."

Kuzey:"İnsanları deli etme gibi bir özelliğim olduğu söylenir. Dikkat et."

Divane:"Ederim."

.....
Kuzey Divane'yi özlememiş siz özlediniz mi?

divane / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin