Bună, sunt Issa fiind prescurtarea de la Issabela. Ca fizic sunt pitică şi nici prea slabă nici prea grasă.
Eu am părul brunet cu ochi căprui, eu apărând aşa
Dacă ar trebui să mă caracterizez în câteva cuvinte aş zice că sunt foarte încăpăţânată deoarece îmi place mereu să fac ce cred că e bine,uneori timidă,gingaşă,turistă şi plângăcioasă.Am 15 ani, iar în două săptămâni voi face 16 .Nu cred că mi-aş dori ceva complicat ,mi-aş dori să-mi petrec ziua alături de cei mai buni prieteni.Adică cu Rebecka şi Anastasia.
Pe ele le cunosc din grădiniţă, sunt cele mai bune prietene pe care le-am avut vreodată.
Suntem toate trei la aceaşi liceu şi în aceaşi clasă.Am şi un iubit pe nume Denis.Denis este mai mare decât mine cu un an având 17 .
El are părul brunet cu şuviţe blonde ca razele soarelui şi ochi verzi ca smaraldul.
Denis este înalt şi slab el arătând aşaMă înţeleg foarte bine cu Denis. Avem foarte multe lucruri în comun de la filme la muzică.
El este genul de tip amuzant,drăguţ şi simpatic.
Sunt împreună cu Denis de aproape cinci luni.
De atunci când a murit tatăl meu.Totul a început la înmormântarea tatălui meu.
Tatăl meu murise într-un accident rutier.
Într-o seară era beat la volan şi se băgase într-o maşină.
Din păcate nu era singur în maşină fiind alături cu sora mea, Anca.
Ei murind pe loc.Totul începuse după ce familia mea se mutase împreună.
Din cauza că înainte cu câteva luni să ne mutăm ambi părinţi ai tatei murise.
Iar tatăl meu luase hotărârea că după înmormântarea bunicilor mei să ne mutăm.
În alt oraş într-o altă casă.Ne mutăm undeva aproape de mijlocul oraşului fiind aproape de şcoală.
Prima lună ncolo ne fusese greu la început cu o nouă casă ,altă şcoală şi alţi prieteni .Dar fiind toţi alături unul de altul reuşisem să trecem prin toate greutăţile şi reuşisem să ne acomodăm.Prima lună toţi uniţi a fost perfect. O familie fericită şi unită care stăteu alături şi la bine la rău. Dar....după acea lună totul se schimbase. Tatăl meu începuse să beie urmând în fiecare seară certuri şi scandale.
Era groaznic...un adevărat chin .
Într-o seară tatăl meu se certa cu mama mea în bucătărie.Iar eu stăteam cu sora mea şi ne uitam la televizorul din camera mea.
Când Anca auzise că părinţi noştri din nou se certă a început să-i fie rău făcând un atac de corp.
A fost ce-a mai oribilă seară, Anca căzuse pe jos pierzându-şi cunoştinţa.
Iar eu începusem să urlu după părinţi mei.
Ei venise în cameră şi văzuse ce păţise sora mea.Mama sună o ambulanţă iar în mai puţin de jumătate de ceas eram pe holurie unui spital şi aşteptăm rezultatele doctorului.
Într-un final doctorul vine şi ne anunţă că nu a fost nimic grav. Dar trebuie să fim mai atenţi la ea pentru a nu se va mai întâmpla.
Şi doctorul îi anunţase pe părinţi mei că nu ar trebui să se certe.Tata a încercat să nu mai beie pentru a nu mai urma alte certuri .Dar nu reuşea să se lese...reuşea câteva zile apoi se reîntorcea la veşnicul lui alcool.
Aşa ca Anca să nu păţească nimic rău părinţi au fost deacord să devorţeze.Eu rămânând în posesia mamei mele iar sora mea cu tatăl meu.
Nu am suferit foarte mult după ce au murit părinţi mei.
Deoarece nu mai exista certuri în casă.Dar după ce mama a divorţat de tata,tata nu renunţase la băutură.
Aşa că într-o zi când o luase pe sora mea de la şcoală cu maşina. Chiar dacă era mort de beat, şi sora mea ştia ce se va întâmpla şi la rugat să nu meargă el nu a ascultat-o.
Urcând amândoi în maşină apoi într-o intersecţie tatăl meu se băgase într-o maşină.
Atunci murise amândoi pe loc. Sora mea murise la spital iar după după zile urma să fie înmormântat şi tatăl meu.După înmormântarea tatei toţi au plecat de la mormântul lui înafară de mine.Care plângeam la înmormântarea tatei gândindu-mă la toate momentele frumoase alături de tata şi mama mea.
Şi acum îmi amintesc cum ploua torenţial...chiar şi aşa nu vroiam să mă ridic de lângă mormântul tatălui meu.
Îmi era atât de dor de el chiar dacă trecuse câteva zile de când şi-a dat duhul...îmi părea că trecuse o viaţă întreagă de când nu-l văzusem.Atunci simt nişte paşi apropiindu-se din ce în ce mai aproape de mine.
Apoi o umbrelă este aaşezată deasupra mea, apa nemaiputând să mă atingă.Îmi ridicasem capul şi îl văzusem pe Denis.El mă ridică uşor apoi se uită fix în ochi mei. Îmi zâmbeşte uşor, apoi îşi aşezase mâinile pe obraji mei. Ştergându-mi uşor lacrimile de pe obraji.
Îmi dă un sărut scurt pe obraz în locul unde se aflase lacrimile.
Apoi încearcă să mă condoleze zicând că nu este vina mea şi că ăsta-i ciclul vieţi.
Că nimeni nu poate trăi veşnic şi că chiar dacă tatăl meu nu este fizic lângă mine mereu va fi în inima mea.Îl i-au strâns în braţe aşezându-mi mâinile în jurul gâtului lui iar el îşi aşezase mâinile pe spatele meu.
Reuşesc într-un final să mă liniştesc apoi merg alături de Denis la o cafenea din apropriere.
Acolo reuşisem să ne cunoaştem mai bine. Aflând că avem multe lucruri în comun apoi aflând că suntem la aceaşi liceu.Continuând să ne întâlnim zilnic, şi începând să avem încredere unul în altul.
Cu ajutorul lui Denis am reuşit să trec prin toată faza cu tatăl meu şi Anca.
Denis a fost singura personă care a fost alături de mine când aveam nevoie de ea.În prezent eu sunt la aceaşi liceu cu el .
Eu fiind în a 10-a iar el în a 11-a.
Chiar dacă nu eram în aceşti clasă ne vedeam în fiecare pauză şi nu exista zi în care să nu ne vedem.Încă trăiesc în aceaşi casă cu mama mea.
Ea de la înmormântarea tatălui meu începuse şi ea să beie.
Ea nu lucrează toată ziua stând în casă şi îşi varsă amarul în băutură.
Eu sunt nevoită să merg în fiecare zi la şcoală apoi să lucrez pentru a aduce ceva bani în casă.Apoi ajung acasă şi o văd pe mama cum bea.
Uau...ce-a mai frumoasă viaţă!
Pe cine păcălesc... Îmi urăsc viaţa!
Aş vrea să plec din acestă cocioaba nenorocită... O dată pentru totdeauna.Dar Issa nu ştia că în mai puţin de 24 de ore va pleca din aceea "cocioaba" ei fi sclava lui Harry Styles
Este prima mea carte şi sper să vă placă... :)
Bye
CITEȘTI
Sclava Inimi Mele |Harry Styles|
RomanceEa este Issa o fată simplă de doar 16 ani.Ea avea o viață perfectă alături de prieteni și de o familie pe care o iubea și stătea alături de ea și la bine și la rău . Până când când au început certurile din cauza banilor.Din cauza stresului tatăl Iss...