Dekapende (15)

3.6K 182 45
                                    


Alarmın rahatsız edici sesi ile uyandığımda istemeye istemeye gözlerimi araladım. Alarm çaldığına göre bugün günlerden Pazartesi olmalıydı yani haftanın başlangıcı ve okul günü. Yorgun bakışlarımı yatakta gezdirdim. O yoktu,gitmişti.

" en azından gitmeden önce haber verebilirdi." Göz devirip ayaklamış ve kendi oda ilerlemiştim. Merdivenleri ağır çekimde çıka çıka odama ulaştım. Kısa bir duşun ardından okul formamı giymiş ve çantamıda alıp mutfağa adımlamıştım.

Açıkçası bugün hiç keyfim yoktu. Buna bağlı olarak iştahımda kaçmıştı. Okulda bir şeyler atıştırırım diye düşünüp kapının yanından çantamı aldım ve evden çıktım. Annemin bana neden şoför bırakmadığını sorgularken bir yandanda seri adımlarla otobüs durağına doğru ilerliyordum. Okula gittiğim yetmiyormuş gibi birde otobüsle gidiyordum. Oflayarak otobüs durağına vardığımda otobüsü beklemeye başladım. Çokta uzun olmayan bir sürenin ardından otobüs gelmişti.

Otobüsün arka tarafında boş bır kısım gördüğümde sevinçle o tarafa ilerledim ve oturdum. Yol boyunca otobüsün içi dolmuştu. Okul'un önündeki durağa geldiğimizde ayağa kalkıp önümdeki insanları itekleyerek kendimi otobüsten dışarı attım. Telefonundan gelen bildirime bakmak için telefonu açtığımda Dersin başlamasın 5 dakika kaldığını görmüştüm. Koşarak okula ardından sınıfa geldim. Jungkook ve Taehyung birlikte oturdukları için onların arkasındaki sırada tek başıma oturuyordum. Sırama yerleşir yerleşmez hoca gelmiş ve dersi anlatmaya başlamıştı. Bende bıkkınlıkla avuç içlerimi çeneme yerleştirdim ve dersi dinlemeye çalıştım. Ama sadece çalıştım çünkü aklım durmadan başka yerlere kayıyordu. Aklıma babacığım geldiğinde yüzümde bir sırıtış oluşmasını engelleyememiştim. Acaba şuan ne yapıyordu. Sıranın altından telefonumu çıkardım ve mesaj attım.

Gönderilen: My Daddy 💗
Babacığım ne yapıyorsun ?

Mesajı gönderdikten sonra başımı kaldırıp yakalanmamak için dersi dinler gibi yaptım. Çok geçmeden telefonumun ekranının parladığını farkettiğimde tekrar kafamı eğdim ve mesaj attım.

Gönderen: My Daddy 💗
Sen şuan derste değil misin ?

Bekletmeden direk mesaj yazmış ve göndermiştim.

Gönderilen: My Daddy 💗
Dersteyim ama aklıma sen geldin
Ve dedimki neden babacığıma
Mesaj atmayayım

Gönderen: My Daddy 💗
Dersine dön jimin
Babacığının işleri var

Gönderilen: My Daddy 💗
Babacığım en azından bu akşam
Eve gelsen olmaz mı?
Seninle uyumaya baya alıştım 😊

Gönderen: My Daddy 💗
eğer işlerimi erken bitirebilirsem Gelirim
Ama şimdi dersine dönüyorsun jimin

Gönderilen: My Daddy 💗
Akşam görüşürüz babacığım 👋🏼

Telefonumu kapatmış ve bu sefer gerçek anlamda dersi dinlemeye başlamıştım.

———

Jungkook

Son dersten önce Taehyung'a ve kendime kahve almak için Kantine gittiğimde Hoseok beni durdurmuş ve kenara çekmişti. Ben daha ne olduğunu anlamadan elime bir şişe tutuşturmuş ve konuşmuştu.
"Bundan bir kaç damla Tae'nin içeceğine kat akşama biraz eğleneceğiz" Göz kırpmış ve dudağıma kısa bir öpücük kondurup oradan uzaklaşmıştı.

Kahveleri alıp boş masalardan birine oturdum. Sağdaki kahveye Ne olduğunu az çok tahmin ettiğim şişeden bir kaç damla koyup sağ elime aldım. Diğerini ise sol elime alıp sınıfa çıktım. Cam kenarı en arkanın bir önünde oturan Tae'yi gördüğümde hafifçe sağ elimdeki bardağı kaldırmış ve uzatmıştım. Ama o daha elini uzatamadan arkadan Jimin kahveyi almış ve içmişti.
"Ya jimin napıyorsun, ben sana mı aldım onu" Ben ne kadar içmesini engellemeye çalışsamda beni engellemiş ve daha şimdiden kahve'nin yarısına gelmişti.
"Bir şey olmaz sen şimdi diğer elindekinide Tae'ye verip gidip kendine yeni bir tane alıp gelirsin." En azından Tae işini halletmeliydim.
" yok hayır olmaz ben Tae'ye yeni bir tane alıp gelirim." Aceleyle konuşup sınıftan çıktığımda arkamdan Jimin'in "bunda bir haller var" dediğini duymamla dahada telaşlanmıştım.

Kamtine terkar inip yeni bir kahve aldım ve içine şişeden bir kaç damla döktüm. Hoseok'un gelip omzuma dokunmasıyla korkmuş ve bir kaç damla daha fazladan dökülmüştü.
"Sen dahademin kahveleri alıp yukarı çıkmamış mıydın?" Sorar gözlerle dikkatlice bana baktığında cevapladım.
" Çıktım ama tam Tae'ye vereceğim sırada Jimin aldı ve içti." Dediklerim ile sırıtmış ve bir hoşçakal mırıldanıp gitmişti. Bende merdivenlere yönelmiş ve sınıfa ulaşmıştım. Elimdeki kahveyi Direk Tae'ye verdiğimde yarısını içene kadar başında beklemiş ve en sonda rahat bir nefes alarak kendimi sırama bırakmıştım.

———

ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽  ʏᴏᴏɴᴍɪɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin