Kruszwil obudził się wcześnie rano. Oczywiście jak zwykle musiał odprowadzić do drzwi dziewczynę, którą tej nocy rozdziewiczył. Marek bardzo lubił to zajęcie i dla niego noc bez dziewicy jest jak przebywanie na pustyni, bez ani jednej kropli wody.
Po śniadaniu nadszedł czas na nagranie kolejnego filmiku na YouTube. Taka w sumie była jego codzienna rutyna.
Późnym wieczorem, przed stosunkiem seksualnym, musiał się dobrze przygotować. W tym celu kąpał się w mleku, ale nie takim z biedronki czy z Lidla. Jego mleko było NAPRAWDĘ PRESTIŻOWE.
Nagle rozległo się dzwonienie do drzwi. Kruszwil otworzył ale nie spodziewał się "takiego widoku''. Widoku przepięknej blondynki o cudnych błękitnych oczach♥. Każdy by chciał z nią "TO" zrobić. Oczywiście tradycyjnie, ona też musiała być wykąpana w mleku.
Oboje udali się do łużka. Marek nie wiedział czego ma się spodziewać. No jest ładna, ale trzeba przyznać, że nie każda dziewczyna za pierwszym razem jest w "TYM" dobra.
Z nią jednak było inaczej. Seksowna laska rzuciła się na niego BAAARDZOOO NAPALONA. Ledwo zdążył się rozebrać a ona już chwyciła jego członek. Zaczęła się nim podniecać i wkładać NAAAPRAWDĘ GŁĘBOKO. Jej usta, też oczywiście doznały tego smaku. Bez przerwy tylko wydawała dziwne odgłosy. Było naprawdę hardkorowo!
Kolejnego ranka, Marek niestety musiał ją odprowadzić
- Musimy to kiedyś powtórzyć - Powiedziała rozpromieniona dziweczyna
- Niestety muszę odmówić. Kręcą mnie tylko dziewice.
Wtedy zamknął jej drzwi pod nosem. Długi myślał o dzisiejszej nocy i chciałby to powtórzyć. Jednak ta myśl szybko wyleciała mu z głowy. "LORD" nie może przecież tak nisko upaść. Nigdy by się nie odważył zaprosić do łużka "używaną" dziewczynę. W sumie to była "używana" , tylko i wyłącznie przez niego ale to i tak byłoby niezgodne z jego zasadami. Teraz tylko rozmyślał "Ciekawe czy ją jeszcze kiedyś zobaczę?"C.D.N♥
CZYTASZ
Tajemnica Kruszwila
FanfictionMarek Kruszwil jest najbardziej popularnym i prestiżowym Lordem na ziemi. Wiedzie spokojne życie wraz ze swoim kamerzystą. Jego codziennością jest zapraszanie dziewic na namętny i romantyczny stosunek seksualny. Pewnego razu uprawiał seks z dziewicą...