~1~

63 1 1
                                    

anne korkuyorum.

gözlerini kapat ve olumlu düşün.

olmuyor anne.

denemekten vazgeçme!

anne ölecek miyiz ?

...

(PAT!KÜT!)

yine nefes nefese yataktan kalktım. ablam iyi mi diye odasına gittim. gayet güzel uyuyordu. bense hep aynı rüyayı görüyordum. saat 6 olduğunu fark edince kapı çaldı. aşağı indim. kapıyı açınca bakıcıyı içeri aldım. ben okuldayken ablama o bakıyordu. hızlıca duş alıp hazırlandıktan sonra okula gittim. okulun ilk günüydü. boş sıra ararken arkalardan birisi bana göz kırptı bu kişi tatlığğmı tatlığğ bir taştı. Yok ya ne taşı kaya bildiğin bu! iç sesimle uzun bir tartışmadan sonra çocuğun yanına oturdum. siyah saçları ve gözleri vardı. bana dönerek.

"bu okula gelmeyecektin."

bu da ne demekti şimdi.korkuyla "neden ?"görürsün bücür." sinirlenmişyim. şeytan diyorki sık şunun boğazını yapış diyor melekte diyorki acı ona yapma diyor. tabi bende dururmuyum direkt iç sesimle konuştum. sıla deli etme adamı bi bekle sabret çocuk sana hiçbirşey yapmadı.ona inandım ve sessiz kaldım. çocuk diğer dersler boyunca yoktu. bende fırsat bu fırsat diyip sıraya yayıldım.okul çıkışı gelince çantamı toparlayıp eve doğru yol aldım. eve varınca bakıcıyı yolladım. yemek yedikten sonra biricik ablam kaderin yanına gittim.onu seviyorum. kafamı omzuna koyup uyudum oda uyumuştu.

IQ HAYATIN TADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin