MERHABA ARKADAŞLAR BEN BUNU YAZARKEN ESRA MERİCİ KULLANICAM :) İYİ OKUMALAR :) :) :)
BİR YAZ MEVSİMİNİN ORTASINDAYDIK VE BEN HALA JUSTİNİN HAYALİYLE YAŞIYORDUM . İŞTE BENİM HİKAYEM , HAYALİM ,DÜNYAM JUSTİNDİ ... KENDİMİ BİR KÜLKEDİSİ HİKAYESİNİN BAŞLARINDA HİSSEDİYORUM. BAKALIM BU HİKAYENİN DEVAMI NASIL GELİCEK ...Sabah olmuştu kendimi aptal gibi hissediyordum . yüzüm gözüm şiş hay allahım hiç sevmiyorum bu sabahları hortlağa benziyorumm :o . banyoya koştum yüzümü yıkadım , dişlerimi fırçaladım , çantamı alıp servise binmiştim . tabi ki de sözlüğümü unutmamıştım . (sözlük demişken bu esra'nın en değerli sözlüğüydü her anı o sözlüğün içinde yazılı ) okula geldim .
Eda : (esra'nın sırdaşı ve en yakın arkadaşı yada tek arkadaşı) kızım nerde kaldın ??
Esra : sorma alarmı duymamışım bide sözlüğümü kaybettiğimi zannettim ama buldum o yüzden geç kaldım bebeğim .
Eda : o sözlük başına bi gün büyük dert açıcak . sınıfa girdik dersin bitimine kadar her zaman yaptığım gibi justin'in müziklerini dinliyodum. (sınıfta en cesaretli Esra olduğun dan hiç korkmaz bide ailesi hocasına milyonlarca para ödüyo)
yine dalıp gitmiştim olmicak hayallere ama aklımdan çıkaramıyorum justin'i ...
1 HAFTA SONRA
Konser zamanı gelmişti çok heycanlıydım ama ne yapacağımı bilmiyordum VİP olarak giricektim . justinle ilgili hazırladığım yaptığım herşeyi justine göstercektim.