💙4💙

58 2 0
                                    

Po dni plnom vyhýbania sa Bree som prišiel za Carterom a pozval ho von čo tak často nerobím ale tak treba skočiť na pivo s kamošom.Lenže ten kokot nie že by bol rád že ho niekde volám ale on je nasratý lebo že som mu pokazil jebačku s plastikou (taká piča čo sa chce dostať hocikomu do postele).

"No Carter už si spokojný ?!Pivo je na mňa dnes, to máš ako bolestné za pokazený sex alebo vyslobodenie pred tou harpiou. Volaj to ako chceš ale hlavne nebuď zdutý"povedal som mu mierne rozčúlene po príchode do baru.
"No ok Sethos ale platíš a kúpiš mi aj večeru.Vieš ako kompenzáciu treba"povedal so smiechom a miernym úškrnom.
"Platí kámo len už drž hubu.Nechce sa mi počúvaš koľko di už nejebal lebo môj zlatý nie toľko koľko ja, a vážny vzťah....ešte sa nenašla vhodná na to aby som to skúsil aj keď neviem či o to mám záujem"povedal som mierne smutne zamýšľajúc sa nad tým či to myslím vážne.
"Ale netrep,tá nová ti krásne pomotala tú tvoju gebuľu kamoško.Nemysli si že to neviem keď si na ňu pozeral pohľadom ktorý som ešte nevidel a to znamená že tvoj kocúr by bol rád v trúbe"zasmial sa a pozrel na mňa nadvihujúc obočie s úškrnom.Je to kokot ale pozná ma.
"Kocúr v trúbe?Vážne Carter?Si debil"zasmial som sa na jeho debilite a odpil si z piva
"Kamoško poď odfoťme sa pre moju mamku nech jej to ukážem v nemocnici.Poteší sa keď ťa uvidí a usmej sa prosím pre ňu"nečakane prehlásil Carter a čo by som nespravil pre jeho mamku.Je to úžasná žena, je mi ako vlastná matka.
"Jasné,poďme na to teda. Tvoja mamka je ako moja mamka"povedal som so smiechom a následne sa usmial a vznikla z toho celkom slušná fotka(médiá).

V bare sme boli až do desiatej a vracal som sa domov celkom opitý z čoho mamka nebola vôbec nadšená ale potreboval som vypnúť trochu. Hlavne vtedy keď som v bare zbadal Bree s nejakým chalanom, bol dosť pekný a mňa zožierala žiarlivosť aj keď som ju nepoznal ale ona bola ako hviezda. Budem o ňu bojovať ! Nebudem sedieť a čakať dokym ju niekto dostane!

Bree je moja hviezda

////////////////////////////////////
Zdravím všetkých toto je ďalšia časť.Dufam že budem vydávať pravidelne a za takú dlhú pauzu budú ešte dnes ďalšie časti.
Prosím napíšte názor na tento príbeh keď chcete, pomôže mi to zdokonaliť sa v tom čo robím 😊❤️

Devil's smileOnde histórias criam vida. Descubra agora