Vhopekook smut bölümü pt.2
Taehyung
Son ders benim için epey zor geçiyordu. Nedensizce birden aletim sertleşmiş ve acı çekmeye başlamıştım.
Jungkook dikkatli bir şekilde dersi dinlerken bir yandanda notlar alıyordu. Ama ben alt tarafımdaki acı yüzünden bir türlü derse odaklanamıyordum. Elimi şişkinliğimin üzerine atıp pantolonun üzerinden yavaşça okşamaya başladım.Ağzımdan kısık bir inleme çıktığında jungkook ne olduğunu anlamak için bana dönmüştü. Gözleri şişkinliğimin üzerindeki elime kaydığında sırıtmış ve elleriyle şişkinliğimin üzerindeki bileğimi kavrayıp kaldırmıştı. Baldırlarımdan başlayıp şişkinliğime kadar eliyle okşayarak ilerlemiş ve daha sesli inlememi sağlamıştı.
" AahH"Penisimin üzerindeki eli yavaşça penisimi okşarken birden avuçlamış ve daha da sesli inlememe neden olmuştu. "AAaHHM" Sınıftan bir kaç kişi ve öğretmen bize döndüğünde yerin dibine girmek istemiştim. Jungkook elini şişkinliğimden çekmiş ve telefonunu açmıştı. Telefondan bir şeyler yazıp birine gönderdikten sonra telefon ekranını banada çevirmiş ve görmemi sağlamıştı.
Mesajda 'zil çalar çalmaz soyunma odasına gel yazıyordu.' Mesajı gönderdiği kişiye bakmama gerek bile yoktu. Kim olduğunu biliyordum çünkü.Yaklaşık 5 dakika acı dolu bir şekilde sırada kıvrandıktan ve tabiki birazda kendi kendimi okşayıp tatmin etmeye çalıştıktan sonra kurtarıcı zil çalmıştı.
Jungkook kolımdan tuttuğu gibi beni soyunma odasına sürüklemişti. İçeri girdiğimizde Hoseok'un çoktan geldiğini ve sırıtarak bizi beklediğini görmemle sesimi sinirli çıkarmaya çalışarak konuşmuştum.
"Bu kimin başının altından çıktı bilmiyorum ama daha sonra bunun hesabını size soracağım. Şimdilik bunu halletmemiz gerekiyor." Dediklerimle jungkook arkamdan sarılmış ve bir eliyle belimi tutarken bir elini şişkinliğime atmıştı.Bir yandan eliyle şişkinliğimi okşarken bir yandan da boynuma sulu öpücükler konduruyordu. İyice kendimden geçtiğimi hissettiğimde Hosoek önümde belirmiş dudaklarımızı birleştirmişti. Jungkook ellerini şişkinliğimden çekip göğsüme çıkardığında mızmızlanmıştım. Elleri Tişörtümün üzerinden göğsünü okşarken aletini arkamdan vücuduma yaslıyordu. Hoseok Vücudunu iyice bana yaklaştırdığında aleti şişkinliğime değiyor elleri ise jungkook'ın kalçalarını okşuyordu.
Dudaklarım arasındaki dudakları daha sert öperken sıcakladığımı hissediyordum. Jungkook'un göğsümdeki ellerini tutup tişörtümün uç kısımlarına yönlerdirdim. Ellerini bir süre daha sıkı sıkı tuttuktan sonra çekmiş ve tişörtümü çıkarmasını sağlamıştım.
Jungkook sert bir şekilde boynumu öpmeye devam ederken artık boynumun mosmor olduğundan emindim.Zonklayan aletim yüzünden bir süre sonra zevk almayı kesmiş ve canım yanmaya başlamıştı.
Mızmızlandığında Hosoek önümde eğilmiş
Ve yavaş bir şekilde aletimi ağzıma almıştı. Dil darbeleriyle boydan boya ıslattığında acının azda olsa azalması beni mutlu etmişti. Tamamen ağzına alıp hızlı git gel yapmaya başladığında inlemelerimi durduramıyordum.
Jungkook boynumdaki öpücüklerini kesmiş ve ellerini kalçama atıp birkaç şaplak atmıştı. Ardından parmağını deliğimin etrafında gezdirip ıslatmadan içine itti."AaHm" parmağının yanına iki tane daha ekleyince ön tarafımın acısının yerini deliğim almıştı. Elleri ile git gel yaparken bir yandanda sırtıma öpücükler konduruyordu. Bir kaç git gelin ardından parmaklarını çıkarmış ve benden ayrılmıştı. Üstündekilerden tamamen kurtulup aletini deliğime dayamış ve birden köklemişti. Acıdan gözlerim dolduğunda Hoseok aletimi ağzından çıkarmış ve dudağıma öpücükler kondurmaya başlamıştı. Acıdan Hosoek'un dudaklarını kanatmaya başladığımdan ve daha fazla dudakladına zarar vermemek için onu kendimden uzaklaştırdım. Hala üzerini çıkarmayan Hosoek'a üzerini çıkarmasında yardım ettiğimde önümüzdeki oturaklardan birine oturmasını sağlamış ve aletini ağzıma almıştım.
Jungkook hala hızlı girişlerine devam ederken hoseok ayaklanmış ve jungkook'un arkasına gitmişti. Ben ne yapacağına bakmak için kafamı zorda olsa arkaya çevirdiğimde tüm okulun duyacağı şekilde acı içinde bağıran jungkook sayesende tam olarak göremesemde ne olduğunu anlamıştım. Acıdan içimdeki hareketlerini durdurmuş sadece belime sarılarak bekliyordu. Hoseok ise jungkook'un boynuna ve sırtına öpücükler kondururken geçeceği ile ilgili bir şeyler fısıldıyordu.
Jungkook'un zevk dolu inlemeleri soyunma odasını doldurmaya başladığında içimdeki hareketlerine devam etmeye başlamıştı. Artık sona geldiğimi hissettiğimde elimle kendimi çekiştirip boşalmamı sağlamıştım. Jungkook'tan ayrıldığımda gözlerinin kapandığını ve hafifçe titremeye başladığını görmemle onunda sona yaklaştığını anlamıştım. Ağzıma aldıktan kısa süre sonra ağzıma gelmiş ve kendini hoseok'un kollarına bırakmıştı. Hoseok'ta son bir kaç git gelin ardından jungkook'un içinden çıkmış ve eliyle aletini çekiştirip kendini jungkook'un kalçaları arasına bırakmıştı. Jungkook'la ikimiz yorgunluktan kendimizi yere bıraktığımızda Hoseok kıkırdamış ve tek tek üzerimizi giyindirmeye başlamıştı.
"Artık iki tane bebeğim var galiba ha siz ne dersiniz" dediklerinden sonra ikimizde kıkırdamıştık.
"Galiba yarın ve ondan sonraki 2 gün daha yürüyemeyeceğim." Jungkook'un söyledikleriyle kıkırtılarımız kahkahalara dönüşmüştü.———
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽ ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction☽ BoyxBoy Min Yoongi işinde başarılı bir psikologtu. Park Jimin ise bir hasta (!)